2021-02-16, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le-petit-Kommunist
Du lyckades nästan göra så att jag gillar honom! Tror du har rätt! Men vi får se hur han klarar nomineringarna sen, jag hade nog inte orkat med honom i huset tyvärr.
Hehe så jobbar jag jag tror att han kan klara sig rätt bra, om han inte blir mer än han är nu. Tror det finns andra som är mer störiga utan att ha lika positiva egenskaper som han har, om du förstår hur jag menar.
2021-02-16, 19:16
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Kul ändå att Joel gick ut med att var homogay på sociala medier och hans far svarade något i stil med: ”du är död för mig” - precis i samband med att han blivit klar för BB21 för att söka tröst i snyftande emojis och hjärtan i sin inkorg.

Hade han inte varit aktuell för BB21 hade han suttit hemma och fortfarande ljugit för sin pappa om att han inte är bög.

”jag ska ringa bris” vuxna bebis, bris är BARNENS rätt i samhället.

Är detta fint eller sjukt? 🥺🥴
2021-02-16, 19:17
Medlem
destroyer93s avatar
Trodde ändå studiosekvenserna på dessa 19.00-program skulle vara live, men en slarvig klippning mellan Kirstys utläggning och en av programledarnas reklampåa nyss visade att så inte var fallet, Kirstys händer bytte position på en millisekund.
2021-02-16, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Nä usch. Hoppas Peddo och Simon spöar upp han i rökrutan eller nåt. Längtar tills att han börjar gråta. Kommer kännas fint.
Det är bara på Flashback det är socialt accepterat att vara ✨psykopat✨

Ska man kolla på sändningen eller liven? Vad kan ske i sändningen man inte redan vet så att säga?
2021-02-16, 19:18
Medlem
Sååå mycket roligare i år med fyra sändningar från studion istället för enbart veckofinalen!!!! Hade så gärna velat se mer av psykologens analyser av folket i huset! Hoppas på jämnvikt i fokuset på deltagarna och inte enbart den som gapar högst.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Kul ändå att Joel gick ut med att var homogay på sociala medier och hans far svarade något i stil med: ”du är död för mig” - precis i samband med att han blivit klar för BB21 för att söka tröst i snyftande emojis och hjärtan i sin inkorg.

Hade han inte varit aktuell för BB21 hade han suttit hemma och fortfarande ljugit för sin pappa om att han inte är bög.

”jag ska ringa bris” vuxna bebis, bris är BARNENS rätt i samhället.

Är detta fint eller sjukt? 🥺🥴

Joel är mentalt störd. Det är inget elakt menat utan jag tror på riktigt att han har en eller flera mentala störningar. Se hur han beter sig och hör vad han säger.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nejnejnej. Emil Assergård pratar ju "norrländska". Har träffat Emil flera gånger och han låter inte sådär haha.
Låter som Nassim Al Fakir!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hehe så jobbar jag jag tror att han kan klara sig rätt bra, om han inte blir mer än han är nu. Tror det finns andra som är mer störiga utan att ha lika positiva egenskaper som han har, om du förstår hur jag menar.

Mycket beror också på hur "spelet" fungerar. Är det till exempel som iprincip leder till pakter så blir det nog bra(tror han är manipulativ) fast är det nomineringar får han det kämpigt.
2021-02-16, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Låter som Nassim Al Fakir!
Det var första förslaget från ollispollis, men är inte helt med på den bollen. KAN vara det, men känns för avlägset för mig personligen. Men KAN vara så. Måste låta det marinera lite för att vara helt säker.
2021-02-16, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain

Jag gissar att han gick ut med det för att kunna för att kunna vara sig själv i huset (dvs böga ut den helt) och inte för något direkt "röstfiske" eller liknande som andra varit inne på.

Vilket han antagligen inte kunnat när hans fader närvarat, dvs varit sig själv.
Senast redigerad av Kiplagat 2021-02-16 kl. 19:23.
Medlem
Undrar om 19-sändningen kommer vara som avsnitt framöver eller fullt av detta analyserande av panelen? Har inte riktigt hängt med på upplägget.
Medlem
Simon låter precis som Jonatan Unge förutom att Jonatan ibland pausar i betoningen av vissa ord i slutet av meningar, där punchlinen ofta hamnar på komiker. Jonatan har lite hittat på en egen dialekt och det är det som Simon saknar, annars låter dom precis likadant i mina öron.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in