Citat:
Jag hoppas verkligen inte att jag formulerat mig otrevlig och haft en otrevlig retorik.Har inget svar på vem som var GM.
Du tillhör de som är desperata och har en otrevlig retorik.
Det finns inte ett enda tekniskt bevis.
Inget vittne pekar ut SE.
Ändå fortsätter du med en dåres envishet att peka ut SE som GM.
CP åtalades och friades i HR.
Trots fabricerade bevis, korrupt vittneskonfrontation, polis som lockade med belöningen.
Men mot SE finns inget annat än fria fantasier.
Varför vill DU inte att sanningen ska komma fram?
SE-anhängare som DU drivs av politiskt narrativ eller av ett behov att nagla fast en GM oavsett bevis
Du har inget som bevisar det du hävdar.
Inget vapen.
Ingen vittne.
Ingen teknisk bevisning.
Det du skriver påminner mest av allt om en Beckfilm.
Uppdiktad fiction.
När ska du vakna, det är frågan.
Du tillhör de som är desperata och har en otrevlig retorik.
Det finns inte ett enda tekniskt bevis.
Inget vittne pekar ut SE.
Ändå fortsätter du med en dåres envishet att peka ut SE som GM.
CP åtalades och friades i HR.
Trots fabricerade bevis, korrupt vittneskonfrontation, polis som lockade med belöningen.
Men mot SE finns inget annat än fria fantasier.
Varför vill DU inte att sanningen ska komma fram?
SE-anhängare som DU drivs av politiskt narrativ eller av ett behov att nagla fast en GM oavsett bevis
Du har inget som bevisar det du hävdar.
Inget vapen.
Ingen vittne.
Ingen teknisk bevisning.
Det du skriver påminner mest av allt om en Beckfilm.
Uppdiktad fiction.
När ska du vakna, det är frågan.
Om så varit fallet ber jag om ursäkt.
Möjligen som svar på någon som själv utrryckt sig otrevligt kan jag tänka mig.
Finns det något vapen som är knutet till enGM?Nej finns det någon som pekats ut av något vittne?
Okej CP ett utpekande som ju underkändes av hovrätten och var juridiskt värdelöst av kända skäl.
I övrigt nej för ingen annan såg GMs ansikte.
Då får man gå på vittnesmålen och då konstaterar jag att SE stämmer relativt bra på signalementet.
Väl så bra med andra av oss kända kandidater.Jag är inte det minsta desperat även om jag ibland kan känna en viss frustration när jag tycker att folk tänker fel eller ja påstår saker helt utan belägg ibland till och hittar på saker för att styrka sin tes,
Förenklat kan man säga att jag ibland kan bli lite frustrerad över när folk är korkade eller iaf fastlåsta i sina tankar så att man missar uppenbara saker.Finns det teknisk bevisning mot NÅGON?
Nej även där så förkastar man av dessa skäl SE som GM så förkastar man ju ALLA tänkbara GM.
Vad ska man säga jo mordet har ju hänt någon är GM oavsett om teknisk bevisning finns eller inte.
Annars landar man i att ingen med säkerhet pekats ut som GM ingen teknisk bevisning finns ja men då så mordet kan aldrig ha skett.
Men det har det ju.
Då får man utgå från vad man har och på det viset har jag landat i slutsatsen att SE med 80% sannolikhet är GM.
Jag har dock aldrig sagt att jag kan bevisa det lika lite som någon annan kan bevisa någons annans skuld.
Jag har heller aldrig sagt att SE skulle eller borde fällas i domstol öm han hade varit i livet.
En skillnad mellan honom och en del många andra tidigare misstänkta är att SE aldrig utreddes då.
När man börjad utreda honom hade 3o år passerar sedan mordet och det säger sig självt att det efter så lång tid är i princip omöjligt att lyckas säkra nån bevisning då.
Om han hade utretts när han borde så tror jag att det funnits rätt goda förutsättningar för att mordet varit uppklarat nu.
Men det får vi såklart aldrig veta.