Citat:
Ursprungligen postat av
Yottameter
Var det något beslut som Mary tog under sin tid på farmen som kan anses vara intelligent eller rimligt?
Det är väl inte hennes beslut som var problemet. Jag tycker fortfarande att det är helt OK att tänka att man ska tillåta alla att få prova att snickra. Men då måste man skärpa kvalitetskontrollen. Där failade Märy.
Det som var mest orimligt var hennes behov av att synas och höras och få som hon ville. Blir man trött på henne genom TV-rutan blir man
garanterat trött på henne IRL. Efter ett 22 min långt Farmenavsnitt kunde jag känna mig helt urlakad pga Märy, hur orkade Farmarna? Ska bli intressant att se om Allan's vredesutbrott upphör nu. Kan tänka mig att de försvinner till 90%.
Hon var inte dålig på att skriva om historien heller. Först sätter hon själv en tjej som förstekämpe - och veckan efter försöker hon få storbonden att inte ta en tjej för "tjejerna ska hålla ihop". Tror hon att folk HADE GLÖMT att hon själv skickade ut en tjej? Fräck, fräckare, Märy. Det var rättvist att hon åkte ut.