2021-02-14, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Hur är reglerna i säcken om motståndaren tappar taget om säcken?
Bryter man då och "tekar"/startar om från den punkt där säcken var då motståndaren tappade taget?

Var ju uppenbart klippt vid ett par tillfällen, där Marie släppte taget och snubblade/tacklade omkull Linnéa så hon inte heller kunde hålla kvar. Märkligt att Linnéa inte fick fördel och t ex gå och hänga en hästsko utan motstånd. Istället fick hon krypa och hämta den hon tappade när Marie snubblade och ramlade rakt över henne. Verkade liksom inte finnas några regler mot att släppa taget (och att använda kroppen för att hindra motståndaren)
Senast redigerad av Burkgurka 2021-02-14 kl. 21:24.
Citera
2021-02-14, 21:40
Medlem
Var det något beslut som Mary tog under sin tid på farmen som kan anses vara intelligent eller rimligt?
Citera
2021-02-14, 21:52
Medlem
kukflashs avatar
Skönt att Mary fick lämna, jävligt jobbig person både med röst och personlighet. Kul att badtunnan som tjejerna snickrade ihop började att läcka. "Kvinnor kan"
Citera
2021-02-14, 21:56
Medlem
RZLAs avatar
Spännande kamp det blev. Lite trist att Märy förlorade, hon hade kunnat vara kvar ett tag till och retat upp folk lite mer. Linnéa är en rätt tråkig och anonym deltagare.
Citera
2021-02-14, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Var det något beslut som Mary tog under sin tid på farmen som kan anses vara intelligent eller rimligt?
Nej, det tycker inte.
Det enda hon kunde var att prata med sin högljudda röst.
Citera
2021-02-14, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Nej, det tycker inte.
Det enda hon kunde var att prata med sin högljudda röst.

Tror faktiskt inte jag såg henne arbeta något överhuvudtaget. Synd att hon var så känslostyrd och skickade ut Lili som var rätt så ofarlig tävlingsmässigt. Gillade den kvinnan.
Citera
2021-02-14, 23:22
Medlem
Bra att Marie åkte ut,är så jobbigt med någon som måste höras och synas hela tiden när man är i en grupp.
Nu tycker jag bra om alla deltagare som är kvar på farmen förutom Richard,han verkar lite väl grinig.
Varför var inte Erik med som åskådare på tinget?Måhända att han var lite bakis?
Citera
2021-02-14, 23:27
Avslutad
Yes fan vad skönt! Behöver man aldrig mer se den falska människan!
Citera
2021-02-14, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Varför var inte Erik med som åskådare på tinget?Måhända att han var lite bakis?

Han är på Torpet.
Citera
2021-02-14, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Det är väl inte hennes beslut som var problemet. Jag tycker fortfarande att det är helt OK att tänka att man ska tillåta alla att få prova att snickra. Men då måste man skärpa kvalitetskontrollen. Där failade Märy.

Det som var mest orimligt var hennes behov av att synas och höras och få som hon ville. Blir man trött på henne genom TV-rutan blir man garanterat trött på henne IRL. Efter ett 22 min långt Farmenavsnitt kunde jag känna mig helt urlakad pga Märy, hur orkade Farmarna? Ska bli intressant att se om Allan's vredesutbrott upphör nu. Kan tänka mig att de försvinner till 90%.

Hon var inte dålig på att skriva om historien heller. Först sätter hon själv en tjej som förstekämpe - och veckan efter försöker hon få storbonden att inte ta en tjej för "tjejerna ska hålla ihop". Tror hon att folk HADE GLÖMT att hon själv skickade ut en tjej? Fräck, fräckare, Märy. Det var rättvist att hon åkte ut.
Citera
2021-02-14, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tycker fortfarande att det är helt OK att tänka att man ska tillåta alla att få prova att snickra.

Det hade varit det utan en deadline. Eller med en som faktiskt kan snickra bredvid. Jag hade lackat på att hennes jämställdhetspolitik fick mig att gå miste om en grillfest.
Citera
2021-02-15, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Han är på Torpet.

Ja naturligtvis,är jag som har svårt att hålla ordning på alla deltagare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in