2021-02-14, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Hahahaha! Bevisa att jag har fel, lila vän!

Det var ju det jag gjorde, och gång efter gång blir du utskrattad Du är också korkad nog att inte inse att du är ensamt spån i tråden att fortfarande tro på fantasier och fabler som valfusk
2021-02-14, 15:11
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Det var ju det jag gjorde, och gång efter gång blir du utskrattad Du är också korkad nog att inte inse att du är ensamt spån i tråden att fortfarande tro på fantasier och fabler som valfusk
Nej, det gjorde du verkligen inte ty du kan inte hålla en ärlig debatt då du låter känslor styra dina kommentarer.

Och din sista mening: betyder det att du anser att kvantitet går före kavlitet?

Valfusket är övertydligt och bara "spån" vägrar förstå det.
2021-02-14, 15:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Inledningsvis skrivs det:

Fast det är ju bevisligen felaktigt. Så redan där haltar ju din information betänkligt.

Hur vet du att ingen har bearbetat filmerna?
Då skulle givetvis Giuliani / Trump helt enkelt ha visat det, men istället blev de tysta och slutade använda versionen av samma övervakningsfilm som Giuliani har klippt i..
2021-02-14, 15:14
Avslutad
Citat:
Jag har inte sett någon länk.

Nej, jag kan inte förklara din bild. Och varför skulle jag? Du vet att det mesta på nätet kan manipuleras med va?

Dina hundratals vittnen som bara försvann också. Manipulerade spån som fick dig att runka till 8 år till med Trump
2021-02-14, 15:14
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Då skulle givetvis Giuliani / Trump helt enkelt ha visat det, men istället blev de tysta och slutade använda samma övervakningsfilm som Giuliani har klippt i..
Så du vet egentligen inte men vägrar erkänna det?
2021-02-14, 15:30
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Det finns inget valfusk hur mycket du än runkar dig till sömns av tanken. Dina vittnen är borta poff, och Lindells video skrattar alla ut förutom spån som du som fortfarande tror på tribunaler och 8 år till med Trump

Citat:
Berätta, var är dessa vittnena idag ? Hahahaha...
Som jag skrivit hundra gånger nu:

Bevisen för fusk är överväldigande och hur solklara som helst. Sen kan du runka dig blå, det kommer inte att hjälpa.

Vittnesmålen finns på de länkar jag postat i tråden men som ni försöker dölja genom att spamma tråden med nonsens.
2021-02-14, 15:34
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans.
Han är bara en av få som orkar lägga energi på ni som är verklighetsfrånvända och faktaresistenta.

Jag, förmodligen likt tusentals andra, läser fortfarande tråden och skrattar åt er vänstervridna och den nivå ni trollar på. Bisarrt måste jag säga. Att ni aldrig ger er förstår jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans.
Fatta vad kul det hade varit att skapa en tråd:

"Biden vald till USA:s 46:e president, bevistråd"
Tack för stödet. Jag kan nog hålla på ett tag till. Speciellt som det är jag som har fakta på min sida. Sedan är det ju lite kul också när "amatörerna" visar sin desperation och brister i både humör och fokus.

Ja, om tiden fanns så skulle det vara kul men clownerna skulle nog avhålla sig från deltagande, tror jag. Eller en tråd om hur man gör för att luras. Här ett sånt exempel:

https://twitter.com/yellowredsparks/status/1360751408065044483
2021-02-14, 16:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så du vet egentligen inte men vägrar erkänna det?

Vet inte vad? Att övervakningsfilmen som Giuliani först kom över och fulklippte, vilken valdistriktet sedan la ut offentligt i sin helhet för att motbevisa Giuliani, skulle vara fejkad av valdistriktet men Giuliani väljer att hålla tyst?
Jo, det skulle jag nog klassa som att jag är helt säker på att den inte är...
2021-02-14, 16:22
Medlem
Frågan kvarstår dock varför så stora delar av samhället vill dölja istället för att göra grundliga genomgångar av vad som skett.

Vill man inte det har man något att dölja.
2021-02-14, 16:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARD-WORKER
Frågan kvarstår dock varför så stora delar av samhället vill dölja istället för att göra grundliga genomgångar av vad som skett.

Vem är det som döljer något menar du?
Vad hindrar dig/er från att själva ta tag i det om du tycker det är ett problem? Sätt igång och bevisa valfusket bara, hela världen lyssnar på dig här på internet (om du har något att komma med alltså).
2021-02-14, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vem är det som döljer något menar du?
Vad hindrar dig/er från att själva ta tag i det om du tycker det är ett problem? Sätt igång och bevisa valfusket bara, hela världen lyssnar på dig här på internet (om du har något att komma med alltså).

I riksrätten hävdades att Trump med jurister lämnat in 62 överklaganden pga påstått valfusk. I 61 av fallen avfärdades överklagandet av domstol.

Det skulle vara vara bra om de som inte nöjer sig med domstolarnas beslut är lite mer specifika med vad i domstolsbesluten de är missnöjda med. Annars leder ju inte diskussionen vidare.
2021-02-14, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HARD-WORKER

För det inte skett något att gå igenom... det är ju som att kräva stor genomgång varför foliehattar funkar när så många har foliehattar. Och svaret är för att de inte funkar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in