2021-02-14, 14:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Säger du ja! Du kallar mig för idiot och skriver sen något som alla ska tro på för att det kommer från dig. Vem är en idiot? Upp till bevis eller vill du bara käfta? Som du kanske märkt är jag bra på både det ena och det andra. Nå?

Det är väl knappast förvånande att jag kallar dig idiot när du får filmbevisen framlagda och förklarade men vägrar titta på dem (du bad mig istället stoppa upp den där solen aldrig skiner)...
If it walks like a duck...
2021-02-14, 14:17
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det gjorde jag - se länken du fick till övervakningsfilmen.

Här får du även en länk till bilden på filen med IP-adresser som Mike Lindell visar: https://postimg.cc/xJJKdKvt

Förklara gärna varför det står Success: N, men Trump Down 18445 röster på 4:e raden nedifrån..
Jag har inte sett någon länk.

Nej, jag kan inte förklara din bild. Och varför skulle jag? Du vet att det mesta på nätet kan manipuleras med va?
2021-02-14, 14:18
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Det är väl knappast förvånande att jag kallar dig idiot när du får filmbevisen framlagda och förklarade men vägrar titta på dem (du bad mig istället stoppa upp den där solen aldrig skiner)...
If it walks like a duck...
Tydligen gjorde du det.
2021-02-14, 14:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag har inte sett någon länk.
Ändå bad du mig stoppa upp sidan där solen aldrig skiner... Nåväl, här har du länken igen: https://securevotega.com/factcheck/

Citat:
Nej, jag kan inte förklara din bild. Och varför skulle jag? Du vet att det mesta på nätet kan manipuleras med va?

Det är ju en skärmdump från filmen du själv länkade till, filmen du påstår utgör bevis för valfusk - har du inte tittat på den själv ens?
1:37:12 in i filmen:
https://michaeljlindell.com
2021-02-14, 14:38
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Men du säger ju att du inte sett Lindells film!? Och hur vet du vad Lindell gjort med bevisen? Det är inte bara Trumps team som gått till domstol.

Men eftersom du frågar, dom forensiska bevisen. Allt tyder på att det är där dom stora omsvängningarna skett. Att Biden skulle ha fått 75 miljoner röster, mer än någon annan president någonsin, är bara det en orimlighet. Däremot så är det helt logiskt att Trump fått uppemot 80 miljoner röster då hans popularitet hos folket varit enorm!

Jag tror faktiskt att vi är helt överens om vilket som är Pruttkuddens tyngsta bevis. Däremot att DJT överhuvudtaget kunde bli president är väldigt överraskande. Kan det varit valfusk att han fick mer än 1 röst? 60 miljoner fuskröster redan 2016? Denna gång blev knäppgöken bortröstad men givetvis finns det alltid vinnare och förlorare även i en duell mellan 2.

Mike Pence
2021-02-14, 14:42
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ändå bad du mig stoppa upp sidan där solen aldrig skiner... Nåväl, här har du länken igen: https://securevotega.com/factcheck/
Inledningsvis skrivs det:
Citat:
"I am proud that Georgia’s elections are among the most secure in the nation"
Fast det är ju bevisligen felaktigt. Så redan där haltar ju din information betänkligt.

Hur vet du att ingen har bearbetat filmerna?
Citat:
Det är ju en skärmdump från filmen du själv länkade till, filmen du påstår utgör bevis för valfusk - har du inte tittat på den själv ens?
1:37:12 in i filmen:
https://michaeljlindell.com
Jo, jag har sett filmen en gång, men ska göra det igen så snart tid ges. Men jag kan förstås inte kommentera en enkel skärmdump, som naturligtvis inte bevisar ett jota.

Men tack för att du i alla fall försöker debattera. "Hjärn"-gänget verkar mest vara ute efter munhuggeri.
2021-02-14, 14:42
Medlem
Citat:
Men du säger ju att du inte sett Lindells film!? Och hur vet du vad Lindell gjort med bevisen? Det är inte bara Trumps team som gått till domstol.

Men eftersom du frågar, dom forensiska bevisen. Allt tyder på att det är där dom stora omsvängningarna skett. Att Biden skulle ha fått 75 miljoner röster, mer än någon annan president någonsin, är bara det en orimlighet. Däremot så är det helt logiskt att Trump fått uppemot 80 miljoner röster då hans popularitet hos folket varit enorm!

Vet du ens vad forensiska bevis betyder?
2021-02-14, 14:47
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Jag tror faktiskt att vi är helt överens om vilket som är Pruttkuddens tyngsta bevis. Däremot att DJT överhuvudtaget kunde bli president är väldigt överraskande. Kan det varit valfusk att han fick mer än 1 röst? 60 miljoner fuskröster redan 2016? Denna gång blev knäppgöken bortröstad men givetvis finns det alltid vinnare och förlorare även i en duell mellan 2.

Mike Pence
Suck. Du kanske inte är medveten om det, men folk som jobbar för sitt eget folks bästa blir populära bland sitt eget folk. Andra kända namn är Hitler och Qadaffi.

Sedan är ju hela filmen fullspäckad med bevis. Den som följt hur Trump blivit utsatt för en häxjakt långt innan han blev vald, folkligt vald dessutom, vi VET att det är en cabal som jobbat mot honom under dessa år, så valfusk blir naturligtvis en del av planen att få honom avsatt. Det är sååå jääkla uppenbart att en "apa på Skansen" kunde förstått det...
2021-02-14, 14:49
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vonsexron
Undrar om man ska ta en funderare om nu allär så lättlurade så att man börjar bli själv med att tro på något som dessutom gick ganska snabbt att googla fram väldigt bra bildbevis på. Om man tycker alla runt en ljuger och är lurade är det kanske tid att prata med någon om det.
Om man tror att allt man hittar på nätet är sant, så kanske man ska ta sig en funderare på vem man är?
2021-02-14, 14:59
Medlem
Citat:

Och återigen, vittnesmål är vittnesmål hur mycket ni är förringar dom.

Vittnesmål är ett påstående, hur mycket du än tror på det så BEVISAR det inget.
Att du tror på påståendena är tydligt. De som faktiskt är insatta och rättsväsendet i USA gör det inte.

Du är djupt vilse i konfirmeringsbias på en nivå som är extrem även för den här tråden och i klass med din hjälte Mike Lindell.
Du får nog vara beredd på att fortsätta känna dig bitter i minst 4 år till, valet är över och Joe Biden är president.
Vill du ärligt diskutera vad du anser är suspekt med någon utanför trumpbubblan så får du ändra riktning.
"ni fattar väl att Jesus Kristus favoritkanditat Trump är fullkomlig, hur kan han förlora utan valfusk?! Yeehaaw!"-stilen fungerar inte här.
2021-02-14, 15:04
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lydlys
Vittnesmål är ett påstående, hur mycket du än tror på det så BEVISAR det inget.
Att du tror på påståendena är tydligt. De som faktiskt är insatta och rättsväsendet i USA gör det inte.
Jaha!? Det är därför somliga rättsväsen vägrar titta på dom? Dom insatta alltså.
Citat:
Du är djupt vilse i konfirmeringsbias på en nivå som är extrem även för den här tråden och i klass med din hjälte Mike Lindell.
Du får nog vara beredd på att fortsätta känna dig bitter i minst 4 år till, valet är över och Joe Biden är president.
Vill du ärligt diskutera vad du anser är suspekt med någon utanför trumpbubblan så får du ändra riktning.
"ni fattar väl att Jesus Kristus favoritkanditat Trump är fullkomlig, hur kan han förlora utan valfusk?! Yeehaaw!"-stilen fungerar inte här.
Min person är som sagt inte föremål för sakfrågan och huruvida jag är bitter vet du inget om. Skulle nog vilja säga att ditt inlägg och de andra bolmörtsposterna är mer bittra. De är tydligen så bittra att de vägrar att ens diskutera ärligt och sakligt. Men det är så det blir när man saknar argument och vederhäftig information. Lycka till i framtiden, kära medmänniska.
2021-02-14, 15:05
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Känd på vilket sätt? Har du nån källa?

Att han heter Jake Angeli skrev jag i det inlägg du citerade. Du verkar inte ha så bra fokus...
LOL! Tja, på vilket sätt blir somliga kända? På tal om fokus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in