2021-02-14, 13:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Jo, tråden och filmerna är fulla av bevis, inte minst resväskorna som påpassligt togs fram efter arbetets slut när inga vittnen fanns närvarande.

Du är tydligen en idiot, det är, som redan förklarats och bevisats, förvaringsboxar och de ställdes där inför valobservatörers och journalisters ögon, fullt öppet, vilket syns på filmerna..
2021-02-14, 13:24
Avslutad
Citat:
Lila vän? Är du lika färgblind för nyanser som du är för fakta?

Ja, det finns hundratals vittnemål. Huruvida de behandlats av de nämnda instanserna vet inte du. Du bara låtsas du vet eftersom ni redan förlorat den faktiska debatten om valfusk och du försöker hålla huvudet kallt. Men det funkar dåligt när din motdebattör inte är en apa på Skansen, serru'!

Nej, har man bevittant något brottsligt så är det vittnesmålet ett vittnesmål. Fabler är ju det du sysslar med.

Nej, det kan jag inte. Men det är ett känt faktum och du kan inte motbevisa det.

Igen så ligger inte bevisbördan på mig Kan du be en vuxen i din närhet förklara det för dig?

För det andra så ljuger dina vittnen. Varsegod och bevisa att de inte gör det Kämpa på nu lilla vän!!
2021-02-14, 13:34
Medlem
siisters avatar
Citat:
Men du säger ju att du inte sett Lindells film!? Och hur vet du vad Lindell gjort med bevisen? Det är inte bara Trumps team som gått till domstol.

Men eftersom du frågar, dom forensiska bevisen. Allt tyder på att det är där dom stora omsvängningarna skett. Att Biden skulle ha fått 75 miljoner röster, mer än någon annan president någonsin, är bara det en orimlighet. Däremot så är det helt logiskt att Trump fått uppemot 80 miljoner röster då hans popularitet hos folket varit enorm!

Jag har inte läst något om att Lindell har anmält/stämt någon, sånt sprids snabbt och nu var det ändå ett tag sedan hans film släpptes
2021-02-14, 13:39
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Finns det några bevis i filmen? Vad jag kan se är det bara en överväldigande mängd påståenden men inte minsta tillstymmelse till bevis eller källor..
Som den där påstådda filen med IP-adresser som ska visa utländsk påverkan - var kommer den ifrån, och varför i hela friden står det att Trump blivit av med röster även på de rader där det står att attacken misslyckades?? Går det att bluffa sämre?
Ja, du lyckas ju bluffa hela tiden så det är bevisligen fullt möjligt. Som nu.

Kom med nåt verderhäftigt är du snäll. Dina ord väger lätt.
2021-02-14, 13:41
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Du är tydligen en idiot, det är, som redan förklarats och bevisats, förvaringsboxar och de ställdes där inför valobservatörers och journalisters ögon, fullt öppet, vilket syns på filmerna..
Inte alls. Väskorna ställdes undan och plockades fram när vittnen lämnat platsen. Väl?
2021-02-14, 13:42
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Igen så ligger inte bevisbördan på mig Kan du be en vuxen i din närhet förklara det för dig?

För det andra så ljuger dina vittnen. Varsegod och bevisa att de inte gör det Kämpa på nu lilla vän!!
Hahahaha! Bevisa att jag har fel, lila vän!
2021-02-14, 13:47
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Jag har inte läst något om att Lindell har anmält/stämt någon, sånt sprids snabbt och nu var det ändå ett tag sedan hans film släpptes
Du har inte läst och dämed existerar det inte? Clown!
2021-02-14, 14:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Inte alls. Väskorna ställdes undan och plockades fram när vittnen lämnat platsen. Väl?
Det är fortfarande inga väskor, och de packades fullt öppet inför valbevakare och journalister. Om du inte tänker börja påstå att det skedde något övernaturligt och innehållet magiskt byttes ut så spelar det förstås ingen roll när de togs fram (vilket också sker fullt synligt på filmen).
2021-02-14, 14:04
Medlem
siisters avatar
Citat:
Du har inte läst och dämed existerar det inte? Clown!

Jag följer en del konton som publicerar stämningar angående valet och ingen har något från Mike Lindell, inte heller hittar jag något om att han anmält när jag googlar på saken. Om det existerar så måste jag kunna hitta ett dokument, men det gör jag inte. Vad baserar du dina spekulationer på att Lindell har anmält saken efter han publicerat sin film (tror den sändes 5 februari)?
2021-02-14, 14:08
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Det är fortfarande inga väskor, och de packades fullt öppet inför valbevakare och journalister. Om du inte tänker börja påstå att det skedde något övernaturligt och innehållet magiskt byttes ut så spelar det förstås ingen roll när de togs fram (vilket också sker fullt synligt på filmen).
Säger du ja! Du kallar mig för idiot och skriver sen något som alla ska tro på för att det kommer från dig. Vem är en idiot? Upp till bevis eller vill du bara käfta? Som du kanske märkt är jag bra på både det ena och det andra. Nå?
2021-02-14, 14:11
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Jag följer en del konton som publicerar stämningar angående valet och ingen har något från Mike Lindell, inte heller hittar jag något om att han anmält när jag googlar på saken. Om det existerar så måste jag kunna hitta ett dokument, men det gör jag inte. Vad baserar du dina spekulationer på att Lindell har anmält saken efter han publicerat sin film (tror den sändes 5 februari)?
Jag har aldrig påstått det du påstår.

Sen kan det ju vara så att Big Tech har censurerat dina sökningar. Kanske skulle du kolla upp din IP-adress?
2021-02-14, 14:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja, du lyckas ju bluffa hela tiden så det är bevisligen fullt möjligt. Som nu.

Kom med nåt verderhäftigt är du snäll. Dina ord väger lätt.

Det gjorde jag - se länken du fick till övervakningsfilmen.

Här får du även en länk till bilden på filen med IP-adresser som Mike Lindell visar: https://postimg.cc/xJJKdKvt

Förklara gärna varför det står Success: N, men Trump Down 18445 röster på 4:e raden nedifrån..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in