2021-02-01, 10:30
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmekanikern
Är YK-11 klassat som AAS ?

Vad gäller ang RAD140, LGD, SR 9009, S23 ?

Japp, YK är klassat som doping. LGD och RAD är inte det vad jag vet, de andra har jag dålig koll på då det är skräp.

MVH
Citera
2021-02-03, 20:40
Medlem
Rad 150, är detta något helt nytt hittepå? Bra? Dåligt? Osäkert?
Tänker då jämfört med Rad 140
Citera
2021-02-04, 01:18
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gebbry
Rad 150, är detta något helt nytt hittepå? Bra? Dåligt? Osäkert?
Tänker då jämfört med Rad 140

Denna video borde intressera dig:

https://www.youtube.com/watch?v=PbW-u8ahl4c
Citera
2021-02-04, 01:20
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Om man skall jämföra effekterna av olika SARMS ( läs någorlunda / något så när ) med olika steroider;

LGD = Dianabol
S4 = Winstrol ( om än en "klen" variant )
Ostarine = Testosteron
MK-677 = Tillväxthormon

Finns det någon SARM som är snarlik Trenbolone ?

Vad skulle ni jämföra följande SARMS med ?

YK-11
RAD 140 / RAD 150
SR 9009
S23

Har jag glömt någon nu tro...
Citera
2021-02-06, 16:04
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Om man skall jämföra effekterna av olika SARMS ( läs någorlunda / något så när ) med olika steroider;

LGD = Dianabol
S4 = Winstrol ( om än en "klen" variant )
Ostarine = Testosteron
MK-677 = Tillväxthormon

Finns det någon SARM som är snarlik Trenbolone ?

Vad skulle ni jämföra följande SARMS med ?

YK-11
RAD 140 / RAD 150
SR 9009
S23

Har jag glömt någon nu tro...

Ostrarine och testo är inte det minsta jämförbara
Citera
2021-02-06, 17:01
Medlem
Citat:
Ett par frågor till någon med erfarenhet av ämnet;

1. SARMS är väl inte olagliga att bruka som AAS eller Narkotika ?

2. Om Polisen tar urin / blodprov på en pga misstänkt för dopingbrott genom eget bruk, syns SARMS ? Om de inte är klassade som AAS eller narkotika borde ingenting hända ?

Hade polisen på besök i mitt hus utav en annan anledning, när dom klev in låg 100p rad 140 på bordet..
dom fråga vad det var, ringde ett samtal och sa "Det är inte olagligt, så vi kan inte ta det. Du får behålla det." så fick jag tillbaka det.
Citera
2021-02-08, 10:18
Medlem
mymyselfs avatar
Sarm's Rad 140 finns inlagd på word anti doping agency's förbjudna lista.
Citera
2021-02-10, 20:35
Medlem
Går på MK-677 igen, men bara 15mg /dan och då före frukost, ingen smärre hunger men har fått utfyllnad i musklerna på sådär 3-4 veckor igen

Har investerat i något helt annat förörvrigt och det är oralt IGF-1(from NXP-GF) Whey Protein Isolate, tänkte ta 40 mcg per dag. Löjligt, blir typ 10 piller om dan eller nåt. Nån som provat just detta och vet om det är sämre eller bättre än mk? Notera att det inte är deer antler igf som människan inte ens kan ta upp på bionivå.

Var förövrigt superdyrt tillskott i jämförelse med mk.
Senast redigerad av fonzen 2021-02-10 kl. 20:38.
Citera
2021-02-13, 22:19
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Går på MK-677 igen, men bara 15mg /dan och då före frukost, ingen smärre hunger men har fått utfyllnad i musklerna på sådär 3-4 veckor igen

Har investerat i något helt annat förörvrigt och det är oralt IGF-1(from NXP-GF) Whey Protein Isolate, tänkte ta 40 mcg per dag. Löjligt, blir typ 10 piller om dan eller nåt. Nån som provat just detta och vet om det är sämre eller bättre än mk? Notera att det inte är deer antler igf som människan inte ens kan ta upp på bionivå.

Var förövrigt superdyrt tillskott i jämförelse med mk.

Skulle själv aldrig i livet köra MK677 då det har för många biverkningar, som diabetest t.ex som man aldrig blir av med. NXP-GF låter intressant dock. Aldrig hört talas om innan faktiskt.

Kör själv YK11 och Yohimbine just nu som det sägs inte behövs PCT för. Jag har dock köpt på en Clomid som PCT eftersom jag inte vill chansa och förlora alla mina gains.
Citera
2021-02-14, 01:43
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Skulle själv aldrig i livet köra MK677 då det har för många biverkningar, som diabetest t.ex som man aldrig blir av med. NXP-GF låter intressant dock. Aldrig hört talas om innan faktiskt.

Kör själv YK11 och Yohimbine just nu som det sägs inte behövs PCT för. Jag har dock köpt på en Clomid som PCT eftersom jag inte vill chansa och förlora alla mina gains.

Exakt håller med dig viktigt o ha blodsockermätare inte kul o få diabetes för man inte orkar köpa en mätare som kostar 299:-. Men min bieffekt av mk 677 är prolactin-gyno. Hoppat av sen 2 veckor tillbaka, käkat höga doser p5p och kommer va tvungen o köra cabergoline för har fortfarande puffiga nipples.

Kan tilläggas att jag gått ner mycket i vatten sen jag hoppat och kört cardio med cardarine för o försäkra mig om att det är inte pga vatten/fett som liggger bakom skiten. Hade jag vetat bättre hade jag käkat 100-150g p5p under tiden jag gick på mk-677
Citera
2021-02-14, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar

Ja, finns typ bara ett amerikanskt märke som verkar sälja igf-1 nxp-gf, det är ett ganska känt otc-märke i USA för prohormoner osv. De rekomenderar att man bara använder det på tränar-dagar. Annars jag jag minimalt med biverkningar.

Mår du bra på Yohimbine förresten? Allt som får mitt hjärta att gå in i takykardi har jag fått spola ner i toan av hälsoskäl. Yohimbine, rad-140 och lgd var några av dem... Kombinationen rad, lgd och en mindre dos NSAID gav mig även akut njursvikt i oktober förra året, som jag kom ur så fort jag spola skiten, vart även tvungen att köra helt grönt i 30dagar efter det och förlorade mkt.
Senast redigerad av fonzen 2021-02-14 kl. 11:04.
Citera
2021-02-14, 13:53
Medlem
Begins avatar
Hur fan får man tag på Raloxifene? Existerar inte i detta land? Inte sett någon på HB eller ens flugis sälja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in