Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-13, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavan
Hen blir alltså enligt sig själv
1. Kidnappad av barnungar (vilka del av och/eller samarbetar med någon/några av Sveriges nutida våldsammaste klaner/organisationer)
2. Torterad med el (ska 12 volts ECT)
3. Misshandlad av barn som dock hunnit bli experter på plastikkirurgi
5. Lyckats fly från dessa Putin terrorister hoppandes på ett ben (länge och långt dessutom med en barbariskt avhuggne &#129462
6. I tvingad minst 1 karta av favorit drogen Tram (smärtstillande) av och medans förövarna utförde dessa ohyggliga Bagdarbobb jobb
7. Samtidigt som hen ”BlondinBella” uppdaterar sina ”medier” konstant om saken
8. Lanserar teorier rörande vad, när, hur, varför ”allt iscensatt av master”

Vilket fantastiskt bokmanus

Citat:
Ursprungligen postat av Kavan
Hen blir alltså enligt sig själv
1. Kidnappad av barnungar (vilka del av och/eller samarbetar med någon/några av Sveriges nutida våldsammaste klaner/organisationer)
2. Torterad med el (ska 12 volts ECT)
3. Misshandlad av barn som dock hunnit bli experter på plastikkirurgi
5. Lyckats fly från dessa Putin terrorister hoppandes på ett ben (länge och långt dessutom med en barbariskt avhuggne &#129462
6. I tvingad minst 1 karta av favorit drogen Tram (smärtstillande) av och medans förövarna utförde dessa ohyggliga Bagdarbobb jobb
7. Samtidigt som hen ”BlondinBella” uppdaterar sina ”medier” konstant om saken
8. Lanserar teorier rörande vad, när, hur, varför ”allt iscensatt av master”

Vilket fantastiskt bokmanus
4. Noterar att
”Samma barn” som bevisning inte kan misshandla ordentligt (men samtidigt utför ett utomjordiskt precisionsjobb) inte heller klarar av att ”säkerställa” att ”jobbet” de rimligtvis borde blivit befordrade för, även borde bestraffas då de varken utföres korrekt och/eller adekvat🚽
PINSAMT minst sagt (iaf för uppdragsgivarens legitimitet)
Senast redigerad av Kavan 2021-02-13 kl. 23:26. Anledning: Stavfel
Citera
2021-02-13, 23:18
Medlem
Det syns i hans blick och ögonen att han åkt på stryk. Sånt går inte att fejka oavsett tram osv.

Däremot tror jag vissa delar som tex "inbrott i en liten stuga" är ljug. Var finns det sådana små stugor i den trakten som man kan däcka ihop i till att börja med.

Som någon annan skrev han har väl blivit hemkörd och utkastad utanför porten mot vissa löften.

Citat:
Ursprungligen postat av erdnaerdna
Förstår inte vad han vill uppnå faktiskt. Han äger inget och han är inget. En tvättäkta loser bara. Hur står man ut med sig själv?

Det börjar han nog inse själv också, men det är ju inte helt enkelt att börja backa bandet nu tillbaka till 12-13års ålder och göra om redan valda val.

Börjar nästan få lite sympati med killen. Jag är inte så insatt i allt tidigare strul men som någon skrev tidigare verkar det inte vara en helt genuint ond människa.

Det bästa vore nog om han bröt allt, gick under jorden och anmälde sig till komvux och startade om med en utbildning och ett vanligt hederligt jobb om några år. Han är ju inte lastgammal så han hinner både det och skaffa en tjej och få ett någorlunda normalt liv.
Citera
2021-02-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Nej 12 volt är i stort sett ofarligt.

Hur många Ah det är spelar ingen roll om inte spänningen är stark nog att lyckas driva strömmen genom kroppen. Ah är Amperetimmar som ger en fingervisning i ungefär hur många Ampere batteriet klarar av att leverera under en viss tid.

Självklart så är det. Men nog fan känns det
Citera
2021-02-13, 23:21
Medlem
Vad jag inte kan förstå är mängden blod på bröstet, det matchar verkligen inte de såren han har i i ansiktet. Det är på tok för lite skador i ansiktet.
Citera
2021-02-13, 23:24
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Känns som att du skulle behöva lite lagligt knark från doktorn.

Älskar vita riddare som dig. Det är just sådana som du som gör Sverige till det mest hanrejade landet i världen. Inte ens ett knarkarluder får man kritisera för så kommer ni galopperande in på varandra med det vita svärdet i fulla hugg.

Nej online_always, ingen kvinnlig flashbackare kommer att PM:a dig med förslag på en mercy-dejt som tack för att du försvarar en knarkarhora. Mmmkay....
Citera
2021-02-13, 23:24
Medlem
__Alez__s avatar
Har det framkommit i vilken stad/ort i Östergötland han befann sig när polisen kollade till honom?
Citera
2021-02-13, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vance_01
Vad jag inte kan förstå är mängden blod på bröstet, det matchar verkligen inte de såren han har i i ansiktet. Det är på tok för lite skador i ansiktet.
Han har jack i höger ögonbryn samt ser han ut ha blödigt från snoken så det tillsammans lär ha skapat den mängden blod
Citera
2021-02-13, 23:28
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yrsomfan
Men håll käften han har skador på höger samt vänster kindben, sprucket ögonbryn till höger, skadad snok, det var inte mayweather som gav han rundor i ringen utan kids från gatan sluta dra banala slutsatser som du virkar fram från din fantasivärld där man slår sönder ett ansikte på 5 smällar

Pffft, jag har blivit nerslagen en gång i hela mitt liv, märkligt nog inne på en krog. Jag såg aldrig det komma. Hade inte ens pratat med personen. Det hela var över på mindre än 10 sekunder enligt de som såg det hela. Jag slogs medvetslös. När jag vaknade till sprutade det blod från ansiktet. kändes som ett varmt sommarregn. Skjorta, jacka, byxor och skor var nerblodade. Jag var skuren i handen och i ansiktet. Vakterna på stället kunde inte klara av att stoppa blodflödet så det blev en resa till akuten där jag fick sys.

Det tog veckor innan jag såg normal ut igen.

Jag vet inte vad det är för fjollor du umgås med, men det behövs bara några slag från någon som vet hur man slåss för att det skall synas i veckor efteråt.
Citera
2021-02-13, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yrsomfan
Han har jack i höger ögonbryn samt ser han ut ha blödigt från snoken så det tillsammans lär ha skapat den mängden blod

Kollar man på bilderna, så är det inte ögonbrynet, för det vet jag kan blöda som fasen, utan strax intill, sen blöder man så mycket ifrån näsan, spridningen är ju över hela bröstkorgen, så då måste han rört på huvudet men finns inget blod på varken kinder eller på tejpen.
Citera
2021-02-13, 23:30
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
I den nya videon någon länkade någon sida bakåt efter att polisen varit där ser man att den andra sidan har bulor efter smällar också.

Får man ordentligt med stryk svullnar hela ansiktet upp. Det blir inte bara några "bulor".
Citera
2021-02-13, 23:30
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vance_01
Näsblod. Droppar som runnit
Citera
2021-02-13, 23:31
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Han kommer se värre ut imorgon.

Tro mig, det ser riktigt jävligt ut direkt
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Sen var inte syftet att döda honom, utan förnedra, mer lär komma.

man kan bara hoppas…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in