2021-02-13, 20:30
Medlem
Undra hur hans fötters tillstånd är? Han började ju nästa gråta när han sa ”jag fick gå väldigt långt utan skor”
Citera
2021-02-13, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin
Undra hur hans fötters tillstånd är? Han började ju nästa gråta när han sa ”jag fick gå väldigt långt utan skor”
Skulle också vilja veta detta, det låter nämligen inte helt sant
Citera
Medlem
Ducadreams avatar
Wow, sjukt hur lätt att bli kidnappad bara sådär. Ortengrabbarna leker inte. Man ska hålla sig långt borta ifrån sådant klientel.
Citera
Medlem
Hur kunde han gå med 1 fot. Jävligt skumt.
Citera
2021-02-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
För det fejk tror du själv han skulle se ut så där annars

Citat:
Ursprungligen postat av Kavan
Applåder till dig då, trådens självutnämnda rättsläkarexpet 👏🏽👏🏽👏🏽
Du borde både få diplom för både enträget behov av att missbruka sanning och stort kudos för din envisa ”envishet” att fara med osanning i syfte om att ”skydda” din älskling och/eller missleda allmänheten med fejkade uppgifter om icke begånget brott

Jag har fått min näsa bruten och det syntes på kilometeravstånd. Näsbryggan var 2-3 cm åt höger
Citera
2021-02-13, 20:35
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Exakt, så är det. Svullnaden kommer vara värre imorgon och då kan folk fortsätta hävda Fake Blir ju en rolig sak bara det.

Ja, om han verkligen fått ordentligt med stryk så kommer effekterna efter helgen.

Jag har själv fått näsan bruten, rätat upp den själv och undvikit läkarhjälp. Men det tog en bra bit över ett dygn innan blåklockorna runt ögonen började visa sig. De uppkommer inte på några få timmar.
Citera
2021-02-13, 20:36
Medlem
Jag tror faktiskt inte alls något brott inträffat. Det tror nog inte heller media, givet hur småskaligt man rapporterar om saken.

En mindre ort i Östergötland?
Så Abbe ska ha rumlar runt efter vägarna svinlänge utan skor?
Jag synar det. För då hade hans väldigt små skador i ansiktet varit hans minsta problem.

Jag tror att polisen via bildernas meta-data lyckats identifiera vilken plats Abbe befunnit sig på, sökt av i området och när Abbe själv inser det så har han avbrutit, gjort en video om ”kidnappningen” och försöker skjuta ut sig själv ur utredningen.
Är ganska säker på att om polisen fattar misstanke mot honom och går igenom hans telefon kommer dom finna att allt är gjort av han själv.

Tycker för övrigt att kidnappningsinteriören ganska mycket påminner om den lägenhet han är i vid inspelning av videon.
Citera
2021-02-13, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavan
Applåder till dig då, trådens självutnämnda rättsläkarexpet 👏🏽👏🏽👏🏽
Du borde både få diplom för både enträget behov av att missbruka sanning och stort kudos för din envisa ”envishet” att fara med osanning i syfte om att ”skydda” din älskling och/eller missleda allmänheten med fejkade uppgifter om icke begånget brott

Ska vi höras imorgon också om Abbe laddat upp ny bild?
Citera
2021-02-13, 20:37
Medlem
God kväll!
Vet inte mycket om denna personen, och orkar ej scrolla igenom 350 sidors tråd här på fb.
Kan nån uppdatera mig?

Han mörda alltså sin flickvän, dömdes, fick reduserat straff och ska alltså ha kidnappats inatt?

Vad har hänt?
Tack för svar kära FB
Citera
2021-02-13, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag har själv fått näsan bruten, rätat upp den själv och undvikit läkarhjälp. Men det tog en bra bit över ett dygn innan blåklockorna runt ögonen började visa sig. De uppkommer inte på några få timmar.
This!

Alla som varit med om en bruten näsrygg vet vad som väntar, han kommer vara blåslagen imorgon, och kanske ännu mer därtill på måndag.
Citera
2021-02-13, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, om han verkligen fått ordentligt med stryk så kommer effekterna efter helgen.

Så är det! Därför kommer vi få se värre bilder inom.närmsta 48h timmarna. Och då vill jag se alla självgoda krypa till korset och säga " Jag hade fel"
Citera
2021-02-13, 20:39
Medlem
Nån film https://m.youtube.com/watch?v=ncXHFn...ature=youtu.be
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här