2021-02-13, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Alla vet att vården belastas hårt om för många blir sjuka, så ni pratar nog bara förbi varandra.
Det är lätt gjort.

Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Stackars de jävlar som litar till FHM, tänk självständigt om du vill överleva. Kan du inte ta hand om dig själv och gärna nära ifrån början så tack för vad du förhoppningsvis bidrog till i denna värld.

Läser ni ens vad ni citerar?

Jag skiter i FHM, jag vill bara veta vad givemeyourmoney menar.
Citera
2021-02-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
Ja om du nu är livrädd till den grad att du kommer hit och klagar sönder dig så borde göra exakt det!
Det är respektlöst hur folk beter sig.
Citera
2021-02-13, 20:17
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
LOL mördarmutationerna, du läser för mycket hysterimedia.

Men om du är livrädd stanna hemma, beställ din mat online fram till dörren, sluta försöka kontrollera andra, den enda du kan kontrollera och borde vilja kontrollera är dig själv.

Jo jag var ironisk. Enligt Harrywinston och de andra nervvraken i tråden så är det ju mördarmutationer

Håller helt med om vad du säger. Den som är rädd kan stanna hemma, svårare än så är det inte.
Citera
2021-02-13, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Med tanke på att epidemin bara funnits i ett år vore ju allt annat konstigt. Firar du dina födelsedagar med +- två månaders noggrannhet?

Läs den diskussion du ger dig in i så kanske det blir lättare för dig att svara på ett normalt sätt.

Min poäng är att FHM infört restriktioner, de hårdaste som någon i denna tråd någonsin upplevt, och därmed inte är ute efter att få så många smittade som möjligt.

Om de hade velat ha så många smittade som möjligt hade de väl ändå tillåtit exempelvis publik på fotbollsmatcher?

Ja, jag brukar säga att jag är till exempel 40 år, även om jag egentligen skulle vara 40,75 år, men det har ingenting med den väldigt tydliga poängen att göra.
Citera
2021-02-13, 20:18
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagelskur

Ja det är respektlöst att kräva av alla andra att de begränsar sina liv för att man själv är rädd.
Citera
2021-02-13, 20:19
Medlem
Lena Hallengren: Det är tufft att bli anklagad för att ha dödat 12 000 människor
Socialminister Lena Hallengren (S) säger i en intervju med Aftonbladet att hon har tagit åt sig av den massiva kritiken mot Sveriges coronahantering.

– Det är klart att det är ganska tufft att bli anklagad för att ha dödat 12 000 människor, säger hon.

Hon säger att året har varit speciellt men att hon inte ångrar någonting och att både regeringen och Sverige har samlats som nation under coronapandemin. Hallengren säger också att hon tycker att regeringen har arbetat hårt. Att det nu klagas på att vaccinationerna går för långsamt tycker hon är en tråkig bild.

– Det är inte min uppfattning, jag tycker det är en orättvis bild.

https://omni.se/lena-hallengren-det-ar-tufft-att-bli-anklagad-for-att-ha-dodat-12-000-manniskor/a/41mR5R
Citera
2021-02-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja det är respektlöst att kräva av alla andra att de begränsar sina liv för att man själv är rädd.
Lilla apan om du missat - är den en pandemi därute..då ska man ta hänsyn och visa respekt till andra.
Citera
2021-02-13, 20:21
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAKHASHANAH
Läser ni ens vad ni citerar?

Jag skiter i FHM, jag vill bara veta vad givemeyourmoney menar.

Ge mig det speciella citatet ifrån "givemeyourmoney" så jag får en chans att besvara.
Citera
2021-02-13, 20:22
Medlem
Citat:

Det är du som är respektlös, du gör något du inte måste göra sen kommer du hit och klagar sönder dig över hur andra beteer sig.

Det finns alternativ om du inte vill beblanda dig med folk, men du vill spara tid pengar och komma hit och klaga istället om dina medborgare.

INGEN är skyldig dig något sluta tro att de är det.
Citera
2021-02-13, 20:24
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Vad är det med sverige och svenskarna idag, skiter alla fullständigt i att smitta eller bli smittade, var en snabb sväng till affären givetvis med munskydd och det var rätt många i butiken. Jag tror jag var ensam om att bära munskydd..folk hängde vid ytterdörren för att värma sig precis där alla passerar. Och sen möter man ett gäng studenter i kanonform hängandes och klängandes på varann. Är det ingen som bryr sig när det är helg?

Låter mycket glädjande. Själv befinner jag mig i ett land där alla är så hjärntvättade att de går med munblöja på sig även när de tar en ensam promenad i skogen.

Måste säga att svenskarna har stigit i mina ögon det senaste året. Verkar vara det enda folk som inte låtit sina hjärnor kidnappas fullständigt av mediaviruset. Trodde aldrig jag skulle längta hem när jag lämnade Sverige, men där hade jag fel.
Citera
2021-02-13, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Ge mig det speciella citatet ifrån "givemeyourmoney" så jag får en chans att besvara.

Nedan. Jag vill alltså bara veta varför givemeyourmoney tror att fhm infört restriktioner.

Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Misstag?Det var väl deras strategi att så många som möjligt skulle bli smittade.
Citera
2021-02-13, 20:29
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Det är du som är respektlös, du gör något du inte måste göra sen kommer du hit och klagar sönder dig över hur andra beteer sig.

Det finns alternativ om du inte vill beblanda dig med folk, men du vill spara tid pengar och komma hit och klaga istället om dina medborgare.

INGEN är skyldig dig något sluta tro att de är det.

Exakt så. Det är sanslöst hur jävla egoistiska folk är. Att kräva av andra människor att de ska begränsa sina liv, för att man själv är rädd. Vidrigt beteende. Men folk blir väl vidriga när deras hjärna fullständigt tas över av rädsla. Sett så många exempel på det senaste året att jag tappat räkningen. Obehagligt att skåda är det iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in