2021-02-13, 19:39
Medlem
Så jävla fake, alltså en sån tragisk människa, hoppas han inser att fakea sin egna kidnappning är olagligt. Amatör
Citera
2021-02-13, 19:40
Medlem
everythingiss avatar
Jag får värre blessyrer av mjukt sex med frugan, det där är fejk... Han har fått spö av en fjortis han har antastat förmodligen...
Citera
2021-02-13, 19:42
Medlem
bara så enkelt, han har fejkat hela storyn allt är hittepå, man ser inte ut så efter sivertejp runt munnen etc, allt är hittepå!
Citera
Medlem
Bra gjort av dom två bilförarna att inte stanna kör dom såg Abbe springa ut på vägen! Hade aldrig stannat, snarare siktat på honom och sen fabricerat en viltolycka några km bort.
Citera
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Första livstecknet på storyn nu, han är inte död som jag trodde.

Han verkar vara lite mer tilltuktad än vad han blev i Hjällbo.

Intressant med Hjällbo då och Cees tidigare post på insta nu... bara att se/lyssna på C's insta där han talar om lite av vad som hände i Hjällbo och även vad han ville göra med Abbe ( brap ) och Abbes mamma ( det typiska ortens... jag ska kn--la din mamma)

https://www.instagram.com/p/CKP2ZvHBMZo/
Citera
2021-02-13, 19:43
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slam
Sluta tjata om att det var fake.
Kolla hur han ser ut... Har du någonsin fått hårda slag i ansiktet? Tro mig, han har inte blivit hårt slagen... FAKE.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Så jävla fake, alltså en sån tragisk människa, hoppas han inser att fakea sin egna kidnappning är olagligt. Amatör

Hoppas han straffas för detta!
Citera
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trappojke
https://www.youtube.com/watch?v=ncXH...l=Lilazniprank

Video där han pratar om situationen. lol

Tack. Känns som PR efter denna video. Hans ansikte borde sett mer möblerat ut efter så mycket våld som han säger..
Tråkigt, men förhoppningsvis blir han klippt snart. Älskar trenden - först hjällbo, raggarna nu småbarnen
Citera
2021-02-13, 19:45
Medlem
Min gissning;

Han får ett återfall och måste pissa rent vid nästa besök hos frivården...
... iscensätter en "kidnappning" fär att inte få åka tillbaka till kåken.
Citera
Medlem
lindemanns avatar
Enligt honom själv: Backstabbad och lurad i en fälla av någon han känt väldigt länge. Attackerad av yngre personer p.g.a. vad han själv påstår är pengar. Han visade sin stash och lyckades i samband med det rymma. Han blev rånad på allt. Det är inte tejp han har i ansiktet, han har blivit omplåstrad. Han har helt klart fått stryk, totalt svullen och röd i ansiktet. Helt väck. Imo är det här inte fejk, han har helt klart fått sig en omgång.
Citera
Medlem
Narcissim.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Intressant med Hjällbo då och Cees tidigare post på insta nu... bara att se/lyssna på C's insta där han talar om lite av vad som hände i Hjällbo och även vad han ville göra med Abbe ( brap ) och Abbes mamma ( det typiska ortens... jag ska kn--la din mamma)

https://www.instagram.com/p/CKP2ZvHBMZo/
Intressant.

Man ser ju att han fått stryk, duktigt svullen i ansiktet, lär se värre ut imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in