Bra gjort av dom två bilförarna att inte stanna kör dom såg Abbe springa ut på vägen! Hade aldrig stannat, snarare siktat på honom och sen fabricerat en viltolycka några km bort.
Första livstecknet på storyn nu, han är inte död som jag trodde.
Han verkar vara lite mer tilltuktad än vad han blev i Hjällbo.
Intressant med Hjällbo då och Cees tidigare post på insta nu... bara att se/lyssna på C's insta där han talar om lite av vad som hände i Hjällbo och även vad han ville göra med Abbe ( brap ) och Abbes mamma ( det typiska ortens... jag ska kn--la din mamma)
Tack. Känns som PR efter denna video. Hans ansikte borde sett mer möblerat ut efter så mycket våld som han säger..
Tråkigt, men förhoppningsvis blir han klippt snart. Älskar trenden - först hjällbo, raggarna nu småbarnen
Enligt honom själv: Backstabbad och lurad i en fälla av någon han känt väldigt länge. Attackerad av yngre personer p.g.a. vad han själv påstår är pengar. Han visade sin stash och lyckades i samband med det rymma. Han blev rånad på allt. Det är inte tejp han har i ansiktet, han har blivit omplåstrad. Han har helt klart fått stryk, totalt svullen och röd i ansiktet. Helt väck. Imo är det här inte fejk, han har helt klart fått sig en omgång.
Intressant med Hjällbo då och Cees tidigare post på insta nu... bara att se/lyssna på C's insta där han talar om lite av vad som hände i Hjällbo och även vad han ville göra med Abbe ( brap ) och Abbes mamma ( det typiska ortens... jag ska kn--la din mamma)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!