Citat:
Ursprungligen postat av
HeyHumphrey
Det känns som att det är exakt det som SSRI borde vara. Det tar udden av förlamande negativitet och onödig social oro.. men färgar inte världen i regnbågar...
Jag körde först 4st loppisar, självplockade, 4st/var tredje dag. Alltså;
Måndag, 4st.
Tisdag. -
Onsdag, -
Torsdag 4st.
Fredag -
Lörd...
...men kände det var för mycket.. (individuellt). Gick över till 3st varje måndag (eller valfri dag). Testa dig fram under successiva former!
Har aldrig köpt svamp, alltid plockat och torkat själv. Men hittar du någon på FS med bra omdömen så är det nog bara att tuta och köra..
Kolla tidigare i tråden hur mycket 3-4st väger i mg. Går att räkna ut annars dock..
Tack så hjärligt för dina svar.
Jag har haft SSRI i cirka 8:a år. blev tvungen att sluta med dem i somras p.g.a. av biverkan i form av muskelryckningar, annars tyckte jag att SSRI (escitalorpam 20 mg) tillsammans med fysiskaktivitet fick mig att må/fungera bra i vardagen. Cirka 3 veckor efter jag slutade med läkemedlet började jag må fruktansvärt och gör så även idag (6 månader). Testar just nu MAOI - Aurorix men den verkar inte fungera (4 veckor). Har således försökt läsa på om alternativa behandlingingar, typ mikrodos av svamp/LSD/ketamin.
Kan väl också säga att mina största problem just nu är: Ångest, socialångest, oro för framtiden (sjukskriven nu) grubblar mycket, negativa tankebanor m.m.
Hur bör jag känna mig efter en mikrodos? Hur lång tid tar det innan man känner effekt? Hur mår man under dagrana man inte mikrodoserar?
Sorry, många frågor men sjukt tacksam för dina svar.

Kanske kan detta rädda/vara till hjälp för mig också...