2021-02-12, 17:42
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Ju längre text ju tommare tunna, kan ditt inlägg beskrivas som.

Bevisen finns ju i Lindells video! Hur många gånger ska det behöva sägas?

Systematiskt valfusk av gigantiska mått som man måste vara blind för att inte se.

Objektivt?
Att prata om nått som man aldrig presterar, man ställer sig frågande till den taktiken.
Då den taktiken berättar man vet om att systematiskt valfusk inte finnes, och tror tomma ord ska ändra på nått.

Det är talande att det aldrig når in i rätten, och att vittnen alltid backar när de ska förhöras eller närma sig domstolen.

Du som ser så bra, när kommer bevisen?
Och måste vi vänta länge på detta?
Och på tal om objektivitet om valfusk då, så ställer man sig väldigt frågande varför jag bara hör tomma ord och inga bevis.
Citat:
Ju längre text ju tommare tunna, kan ditt inlägg beskrivas som.

Bevisen finns ju i Lindells video! Hur många gånger ska det behöva sägas?

Systematiskt valfusk av gigantiska mått som man måste vara blind för att inte se.

Objektivt?
Att prata om nått som man aldrig presterar, man ställer sig frågande till den taktiken.
Då den taktiken berättar man vet om att systematiskt valfusk inte finnes, och tror tomma ord ska ändra på nått.

Det är talande att det aldrig når in i rätten, och att vittnen alltid backar när de ska förhöras eller närma sig domstolen.

Och på tal om objektivitet om valfusk då, så ställer man sig väldigt frågande varför jag bara hör tomma ord och inga bevis.
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det var en märklig diskussion du vill ha. Men okej: Nej det stämmer inte att valobservatörer hindrats från att göra sitt jobb och det finns ingenting Lindell hävdar som stämmer.
Det är den klassiska kolla vad valfusk det finns och gigantiskt det varit.

När det är upp till bevis, så kommer de tomma orden och aldrig någon bevisning.
Detta är en lång följetong av att leva i en fantasivärld, för inget i denna fantasivärld när ut till oss andra i den verkliga världen.

Kanske det är dax för dom att slutar gråta över trumpen förlorade, och inse att trumpen varit en katastrof för USA folk och därför trumpen inte längre är president.

Och jag förutspådde detta med valfusk och hur de skulle gå på repeat och upprepa samma fel om och om igen.
Faktum att flera månader efteråt så står vi fortfarande med lika mycket som första gången den påstod att det fanns ett systematiskt valfusk.
Och det vill säga ingenting som bevisar deras sak om systematiskt valfusk.

En tänkande människa skulle sluta hävda att det fanns ett systematiskt valfusk i detta läget, och speciellt eftersom detta valet är det mest övervakade i jordens historia troligtvis.(definitivt i topp där om det råkar finnas någon som övervakar sina val mer än detta.)
Senast redigerad av klyban 2021-02-12 kl. 17:47.
2021-02-12, 17:51
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det var en märklig diskussion du vill ha. Men okej: Nej det stämmer inte att valobservatörer hindrats från att göra sitt jobb och det finns ingenting Lindell hävdar som stämmer.
Jo, det stämmer att valobservatörer har hindrats från att göra sitt jobb, nämligen att observera så allt går rätt till. Bara detta faktum föder misstanke om oegentlighter. Att du tycker att det är en märklig diskussion beror nog på att du saknar information för att vederlägga mina påståenden. Som nu t.ex., när du bara tar ur luften att det Lindell hävdar i videon, TROTS bevisen han de facto visar upp, inte skulle stämma. Är du verkligen riktigt vaken? I så fall SLUTA LJUG!!!

https://echocheck.org/is-there-evidence-vote-fraud-in-the-2020-presidential-election/
2021-02-12, 17:53
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Det är den klassiska kolla vad valfusk det finns och gigantiskt det varit.

När det är upp till bevis, så kommer de tomma orden och aldrig någon bevisning.
Detta är en lång följetong av att leva i en fantasivärld, för inget i denna fantasivärld när ut till oss andra i den verkliga världen.

Kanske det är dax för dom att slutar gråta över trumpen förlorade, och inse att trumpen varit en katastrof för USA folk och därför trumpen inte längre är president.

Och jag förutspådde detta med valfusk och hur de skulle gå på repeat och upprepa samma fel om och om igen.
Faktum att flera månader efteråt så står vi fortfarande med lika mycket som första gången den påstod att det fanns ett systematiskt valfusk.
Och det vill säga ingenting som bevisar deras sak om systematiskt valfusk.

En tänkande människa skulle sluta hävda att det fanns ett systematiskt valfusk i detta läget, och speciellt eftersom detta valet är det mest övervakade i jordens historia troligtvis.(definitivt i topp där om det råkar finnas någon som övervakar sina val mer än detta.)
Bevisen finns bl.a. i Mike Lindells video, som du kanske inte sett, men som ingen här lyckats motbevisa.

Väl bekomme:

https://michaeljlindell.com/
2021-02-12, 17:58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Bevisen finns bl.a. i Mike Lindells video, som du kanske inte sett, men som ingen här lyckats motbevisa.

Väl bekomme:

Vi väntar fortfarande på man tar detta till rätten, men nått säger mig nått sådant komemr aldrig ske.
Och det är extremt talande för det "systematiska valfusket".
Och ord på en rad utan betydelse är inte valfuskbevis

Och ingen behöver motbevisa en enda sak, vi bara väntar på en sak och bevisen och frågan är varför när dessa aldrig rätten?
Och videon är gjort för sektmedlemmar, och som brukligt inte bryr sig om verkligheten.
2021-02-12, 18:02
Avslutad
Citat:
Tack för ditt synnerligen informativa svar som ju ger dig hundra procent rätt i idioti. Grattis clown!

Jag blir nog tvungen att använda mig av ignorefunktionen, i alla fall. Tragiskt när tråden är full av hjärndöda aktivister.

PS. Jag hjäplte dig att korrigera dina misstag i citeringen som du nog gjorde i din iver att ha fått på pälsen faktamässigt.

Haha gör det Din så kallade fakta och bevis är debunkade från båda sidorna och ändå lever du i fantasin att ni vann valet Lite tragiskt är det allt.

Hoppas troll jobbet betalar bra
2021-02-12, 18:03
Avslutad
Citat:
Jo, det stämmer att valobservatörer har hindrats från att göra sitt jobb, nämligen att observera så allt går rätt till. Bara detta faktum föder misstanke om oegentlighter. Att du tycker att det är en märklig diskussion beror nog på att du saknar information för att vederlägga mina påståenden. Som nu t.ex., när du bara tar ur luften att det Lindell hävdar i videon, TROTS bevisen han de facto visar upp, inte skulle stämma. Är du verkligen riktigt vaken? I så fall SLUTA LJUG!!!

https://echocheck.org/is-there-evidence-vote-fraud-in-the-2020-presidential-election/

Varför länkar du gammal skit som är debunkad? Plus att Dobbs har fått sparken
2021-02-12, 18:06
Avslutad
Citat:

Väl bekomme:

Vore det inte bättre om han till en början klarade av att bevisa sina bevis först?
2021-02-12, 18:07
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vi väntar fortfarande på man tar detta till rätten, men nått säger mig nått sådant komemr aldrig ske.
Och det är extremt talande för det "systematiska valfusket".
Och ord på en rad utan betydelse är inte valfuskbevis

Och ingen behöver motbevisa en enda sak, vi bara väntar på en sak och bevisen och frågan är varför när dessa aldrig rätten?
Och videon är gjort för sektmedlemmar, och som brukligt inte bryr sig om verkligheten.
Jag tänker inte ens att i ord bemöta dina tirader av felaktigheter och felstavningar. Bidrar i stället med en länk:

https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/exclusive-tcf-center-election-fraud-newly-recovered-video-shows-late-night-deliveries-tens-thousands -illegal-ballots-michigan-arena/
2021-02-12, 18:08
Avslutad
Citat:
Jag tänker inte ens att i ord bemöta dina tirader av felaktigheter och felstavningar. Bidrar i stället med en länk:

https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/exclusive-tcf-center-election-fraud-newly-recovered-video-shows-late-night-deliveries-tens-thousands -illegal-ballots-michigan-arena/

Debunkat. Du är tragisk
2021-02-12, 18:11
Medlem
klybans avatar
Citat:

Jag väntar på att ni ska sluta prata och skrida till verket och bevisa detta valfusk i rätten.
Och ord på en rad är inte till er hjälp det allra minsta med ett systematiskt valfusk ni aldrig klarar av att bevisa upp tills nu.
Och jag kan återkomma om ett år till tråden och inget har ändrat sig.

Är ett år nog för dig att inse att systematiskt valfusk inte existerar och om man inte har bevisat detta tills dess?
Eller spelar det ingen roll hur många år som går i denna fråga och aldrig bevisa det ni säger?

Vart är det systematiska valfusket, och varför presenterade man inte det i rätten och varför tog vittnen tillbaka sina utsagor när de förhördes eller skulle till rätten?

Vi alla förstår du låtsas.
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Debunkat. Du är tragisk
Det är så det funkar, man hävdar en sak, sen visar det sig det finsn så mycket bevis på att det är fel.
Så låter dom det gå i träda i allt ifrån nån timme till nån vecka, sen återanvänds det igen och för en argumentation om ett systematiskt valfusk.
Dock ror man aldrig bevisen i hamn, inte heller tål dessa ens den allra lättaste granskning.

Vi kommer sitta här om ett år och fortfarande kommer inget bevis för Systematiskt valfusk existera.
Men väl låtsas att det är så.
Senast redigerad av klyban 2021-02-12 kl. 18:14.
2021-02-12, 18:17
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Haha gör det Din så kallade fakta och bevis är debunkade från båda sidorna och ändå lever du i fantasin att ni vann valet Lite tragiskt är det allt.

Hoppas troll jobbet betalar bra
Nej, inget är bevisligen "debunkat", bara bortförklarat.

Hur kommer det sig att du har så svårt för det skriftspråk? Är du möjligen irriterad?
Citat:
Varför länkar du gammal skit som är debunkad? Plus att Dobbs har fått sparken
Återigen, inget av det jag postar är "debunkat"!
Citat:
Vore det inte bättre om han till en början klarade av att bevisa sina bevis först?
Han gör ju det i videon. Skrattretande svar du ger.

Det ni försöker inbilla folk är att president Trump är en dålig förlorare och därför vägrar acceptera valresultatet, vilket gör att han står i presskonferenser och TV-sändingar och ljuger tittaren rakt i ansiktet. Det vill ni alltså att folk ska låta sig luras av?

Vidare Mike Lindell är enligt er en total hjärndöd idiot som inte har fog för det han bevisligen bevisar på videon. Och det tror ni alla låter sig luras av?

Alla vittnesmål från människor som arbetade med valet som vittnar om oegentligheter sitter alltså och ljuger under ed, enligt er. Tror ni på det själva? Bar era påståenden är sanna?

Ni förnekar att döda röstat, att illegala, icke röstberättigade röstat och allt annat som det bevisligen finns fog för.

Tror ni verkligen att alla människor är så infernaliskt korkade att dom tror på era lögner? Bara hjärntvättade - och dom är tyvärr inte få, det kan jag ge dig - tror på era lögner, som samtliga stöds av ljugmedia och det är dom ni företräder i tråden. Förrädare, helt enkelt.
2021-02-12, 18:18
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Debunkat. Du är tragisk
Var och av vem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem