Citat:
Att prata om nått som man aldrig presterar, man ställer sig frågande till den taktiken.Då den taktiken berättar man vet om att systematiskt valfusk inte finnes, och tror tomma ord ska ändra på nått.
Det är talande att det aldrig når in i rätten, och att vittnen alltid backar när de ska förhöras eller närma sig domstolen.
Du som ser så bra, när kommer bevisen?
Och måste vi vänta länge på detta?
Och på tal om objektivitet om valfusk då, så ställer man sig väldigt frågande varför jag bara hör tomma ord och inga bevis.
Citat:
Att prata om nått som man aldrig presterar, man ställer sig frågande till den taktiken.Då den taktiken berättar man vet om att systematiskt valfusk inte finnes, och tror tomma ord ska ändra på nått.
Det är talande att det aldrig når in i rätten, och att vittnen alltid backar när de ska förhöras eller närma sig domstolen.
Du som ser så bra, när kommer bevisen?
Och måste vi vänta länge på detta?
Och på tal om objektivitet om valfusk då, så ställer man sig väldigt frågande varför jag bara hör tomma ord och inga bevis.
Citat:
Det är den klassiska kolla vad valfusk det finns och gigantiskt det varit.När det är upp till bevis, så kommer de tomma orden och aldrig någon bevisning.
Detta är en lång följetong av att leva i en fantasivärld, för inget i denna fantasivärld när ut till oss andra i den verkliga världen.
Kanske det är dax för dom att slutar gråta över trumpen förlorade, och inse att trumpen varit en katastrof för USA folk och därför trumpen inte längre är president.
Och jag förutspådde detta med valfusk och hur de skulle gå på repeat och upprepa samma fel om och om igen.
Faktum att flera månader efteråt så står vi fortfarande med lika mycket som första gången den påstod att det fanns ett systematiskt valfusk.
Och det vill säga ingenting som bevisar deras sak om systematiskt valfusk.
En tänkande människa skulle sluta hävda att det fanns ett systematiskt valfusk i detta läget, och speciellt eftersom detta valet är det mest övervakade i jordens historia troligtvis.(definitivt i topp där om det råkar finnas någon som övervakar sina val mer än detta.)
Senast redigerad av klyban 2021-02-12 kl. 17:47.
Senast redigerad av klyban 2021-02-12 kl. 17:47.

Din så kallade fakta och bevis är debunkade från båda sidorna och ändå lever du i fantasin att ni vann valet
Lite tragiskt är det allt.