2021-02-12, 17:05
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Söker man på Rumble så får man följande träffar, om man letar t.ex. vittnesmål:

https://rumble.com/search/video?q=Witness%20testimonies%20to%20election%20fr aud

Och vilket vittnesmål vill du diskutera?
2021-02-12, 17:16
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ja men precis! Det var ju också det jag skrev, att videobevisen är borta. Inte bara på YT, utan Vimeo också.

Kanske du kan söka själv? Detta eftersom ditt intresse för en ärlig debatt inte tycks ligga i ditt intresse, i alla fall inte så här långt.

Jag vet inte varför jag ska söka själv när vi är på ett diskussionsforum? Du behöver inte vara i valfusktråden om du inte vill

Citat:
I många vallokaler hindrades observatör från att göra sitt jobb, observera, och på somliga ställen blev de helt enkelt utkörda, i bland av lokal polis. Varför förneka fakta?

Det finns ingen här som är tankeläsare, vill du diskutera fakta kan du först berätta för oss andra var detta hände
2021-02-12, 17:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Hallå där klyban. Länge sedan nu, inte sant?

Vi vet med säkerhet idag att valfusket varit både systematiskt och av gigantiska mått. Om man är objektiv, vill säga.
Vad är det man väntar på då och om man vet så säkert?
Objektiv kan du aldrig vara och om du tror systematiskt valfusk existerar.
Upp till bevis, och vi ställer oss frågande varför man inte tar upp detta i rätten.
Och det här man säger de inte vill ta i bevisen, men det berättar att jsut att det inte är bevis.
Ni som fallit ned i rabbithole, ni har stora svårigheter att förstå de allra enklaste sakerna i verkligheten har jag märkt.

Om man tittar tillbaka på systematiskt valfusk, så vet vi även där inte existerar.
Vi vet om trumpens valfuskutredning, där man vägrade dela med sig av de uppgifter man tagit in.
Då stämde man utredningen och menade på att alla i utredningen skulle få ta del av detta material.
Och domaren befallde detta, och det blev tidernas snabbaste nedlagda utredningen(någonsin skulle jag gissa och med tanke på hur fort det gick ifrån domslutet och nedläggningen.) om valfusk.

Sen har vi alla vittnen till valfusk, som inte vågar gå till rätten och berätta om det de påstod.
Det är rätt komiskt att alla bevis man säger sig ha, aldrig får komma till rätten.
Får känslan av att man är rädd för vad rätten kommer säga om bevisen, för vad beror annars skräcken att inte komma in med valfuskbevisen?

Verkar som sekten tror en fantasivärld de målar upp, skulle ha något med att Joe Biden inte skulle ha vunnit president 2020.
Försök återkomma till verkligheten, så kan vi diskutera nått objektivt.
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Och vi vet att foliemössorna är för små och hindrar blodcirkulationen. Kan det vara det som hände Rudy på den berömda PKn tillsammans med Chavez? Det var ju något som rann från hans huvud. Översvämmning?
Överväldigande bevisning dock för valfusk, det är många pärmar med vittnesmål att hålla reda på. När blir nästa earring angående det dåliga ljudet i vissa rösträkningslokaler ?

Mike Giuliani
Det vi lärt oss nu är hur inget systematiskt valfusk ens existerar, annars undrar man vad de väntar på.
För hade inte detta varit ha varit bra och presenteras dessa FÖRE Joe Biden blev vald president av även elektorerna och sen insvuren?

Det mest chockerande att vi har en del som tror ord på en rad sav en youtuber skulle vara ett bevis för nått.
Senast redigerad av klyban 2021-02-12 kl. 17:19.
2021-02-12, 17:17
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Menar du när hans "färgade pomada" rann ner över delar av ansiktet? På samma sätt som trådens clowner, på samma sätt fokuserar media på just den händelsen i stället för fokus på sakframställan. Allt för att leda de blinda vidare i kunglig blindhet. När folk är så hjärntvättade så behövs inte särskilt mycket för att leda en fårskock vidare mot förgiftat vatten och bittert smakande gräs.

Om man är orolig just för valfusk så vet vi att Rudy går till domstol och hävdar valfusk när han hittat bevis för att sådant här förekommit. DJT valde inte ut Rudy som boss för Team Trump utan anledning. Att Mike Lindell hävdar valfusk betyder bara att han hävdar valfusk och kommer inte att ändra president. Inte ens att vi är överens om valfusk på FB kommer att ha betydelse.

Mike Giuliani
2021-02-12, 17:24
Avslutad
Citat:
Stackare! Jag lider med dig. Men att du saknar argument och måste tillskriva mig nedlåtande omdömen är inget som vilar på mina axlar. Res på dig, borsta av dig dammet och försök vederlägga det jag påstår en gång till. Eller orkar du inte och inser att slaget är förlorat?

Bevisen för fusk är överväldigande. Varför förneka det?

Din egen länk debunkar det du ljuger om. Bra jobbat
2021-02-12, 17:29
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Jag vet inte varför jag ska söka själv när vi är på ett diskussionsforum? Du behöver inte vara i valfusktråden om du inte vill
Varför undviker du då att diskutera?
Citat:
Det finns ingen här som är tankeläsare, vill du diskutera fakta kan du först berätta för oss andra var detta hände
Jo, en del verkar tro att dom är just tankeläsare då jag blivit belagd med allehanda egenskaper jag inte har.

Vad är det i Lindells sammanfattning som inte stämmer?
2021-02-12, 17:31
Avslutad
[quote=BlizzardKing|74648581]Varför undviker du då att diskutera?

Jo, en del verkar tro att dom är just tankeläsare då jag blivit belagd med allehanda egenskaper jag inte har.

Vad är det i Lindells sammanfattning som inte stämmer?[/QUOTE]

Precis allt och det är inte finns inte ett skit du kan göra för att få det att vara sanning.
Krya på dig
2021-02-12, 17:33
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad är det man väntar på då och om man vet så säkert?
Objektiv kan du aldrig vara och om du tror systematiskt valfusk existerar.
Upp till bevis, och vi ställer oss frågande varför man inte tar upp detta i rätten.
Och det här man säger de inte vill ta i bevisen, men det berättar att jsut att det inte är bevis.
Ni som fallit ned i rabbithole, ni har stora svårigheter att förstå de allra enklaste sakerna i verkligheten har jag märkt.

Om man tittar tillbaka på systematiskt valfusk, så vet vi även där inte existerar.
Vi vet om trumpens valfuskutredning, där man vägrade dela med sig av de uppgifter man tagit in.
Då stämde man utredningen och menade på att alla i utredningen skulle få ta del av detta material.
Och domaren befallde detta, och det blev tidernas snabbaste nedlagda utredningen(någonsin skulle jag gissa och med tanke på hur fort det gick ifrån domslutet och nedläggningen.) om valfusk.

Sen har vi alla vittnen till valfusk, som inte vågar gå till rätten och berätta om det de påstod.
Det är rätt komiskt att alla bevis man säger sig ha, aldrig får komma till rätten.
Får känslan av att man är rädd för vad rätten kommer säga om bevisen, för vad beror annars skräcken att inte komma in med valfuskbevisen?

Verkar som sekten tror en fantasivärld de målar upp, skulle ha något med att Joe Biden inte skulle ha vunnit president 2020.
Försök återkomma till verkligheten, så kan vi diskutera nått objektivt.

Det vi lärt oss nu är hur inget systematiskt valfusk ens existerar, annars undrar man vad de väntar på.
För hade inte detta varit ha varit bra och presenteras dessa FÖRE Joe Biden blev vald president av även elektorerna och sen insvuren?

Det mest chockerande att vi har en del som tror ord på en rad sav en youtuber skulle vara ett bevis för nått.
Ju längre text ju tommare tunna, kan ditt inlägg beskrivas som.

Bevisen finns ju i Lindells video! Hur många gånger ska det behöva sägas?

Systematiskt valfusk av gigantiska mått som man måste vara blind för att inte se.

Objektivt?
2021-02-12, 17:34
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Din egen länk debunkar det du ljuger om. Bra jobbat
Nämen, varför tror du det? Och vilken av länkarna?
2021-02-12, 17:36
Medlem
Citat:
Hallå där klyban. Länge sedan nu, inte sant?

Vi vet med säkerhet idag att valfusket varit både systematiskt och av gigantiska mått. Om man är objektiv, vill säga.

Snabba dig då och kräv den miljon USD som utlovades av Dan Patrick till den som kunde komma med säkra bevis på Valfusk. Ingen har hittills kunnat kvittera ut pengarna, så du har dem i en ask om du snabbar dig. Det kan också vara en idé att låta FBI få ta del av bevisen så att vi kan sätta skurkarna bakom lås och bom.

Jag önskar dig innerligt lycka till. Sätt inte sprätt på alla pengar på en och samma gång.
2021-02-12, 17:38
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Citat:

Precis allt och det är inte finns inte ett skit du kan göra för att få det att vara sanning.
Krya på dig
Tack för ditt synnerligen informativa svar som ju ger dig hundra procent rätt i idioti. Grattis clown!

Jag blir nog tvungen att använda mig av ignorefunktionen, i alla fall. Tragiskt när tråden är full av hjärndöda aktivister.

PS. Jag hjäplte dig att korrigera dina misstag i citeringen som du nog gjorde i din iver att ha fått på pälsen faktamässigt.
2021-02-12, 17:40
Medlem
siisters avatar
Citat:

Det var en märklig diskussion du vill ha. Men okej: Nej det stämmer inte att valobservatörer hindrats från att göra sitt jobb och det finns ingenting Lindell hävdar som stämmer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in