Citat:
Ursprungligen postat av
Dundernisse
Det är enkom en målskytt som bör värvas om vi ska ha chans på guldet. Ser inte vad vi ska med en breddspelare som Ikonen till. Då kan vi lika gärna spela in en junis inför nästa säsong.
Visst, det vore drömmen. Men skulle absolut inte sagt nej till en riktigt bra playmaker heller. Omark?
Håller med angående bredd spelare vs juniorer. Juniorkedjan har ju gjort det bra nu när spelare har varit borta och senast hade vi Olausson som 13 forward, snart är P. Emanuelsson tillbaka också vilket gör att vi måste peta ner minst en junior redan utan att värva något. Och för att täcka upp skador/sjukdomar tycker jag definitivt våra juniorer duger till. Fattar inte alls var en breddspelare till ska in kort sagt, ska vi slänga ur alla juniorer ur truppen eller? :s
Skulle t.om kunna tänka mig en center om jag ska vara ärlig, men då ska det vara någon som går in som en första center och inget annat. Connoly är väl en av de sämre första centrarna i ligan, vår andra lina kanske t.om är vassare än vår första.