2021-01-16, 15:05
Bannlyst
Rautio klar för Linköping, vad var det jag sa för några dagar sedan
Citera
2021-01-16, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Är inte intresserad av exakta siffran utan mer koncept. Men eftersom du inte förstår förändringen i Rögle. Växjö har 6 på sportsliga sidan, Rögle har 11.

Ingen tar dig på allvar här! Nu räknar du in tränare i truppen också! De tränare som du tar åt dig äran för att Växjö "lärt upp".

När det gäller utländska spelare VLH vs RBK är väl förhållandet 5-7? Kan ha fel där!

Du vänder hela tiden saker som du ibland kritiserar till din fördel och att ära VLH. Bestäm dig! Kappvändandet är inte charmigt!
Citera
2021-01-16, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Ingen tar dig på allvar här! Nu räknar du in tränare i truppen också! De tränare som du tar åt dig äran för att Växjö "lärt upp".

När det gäller utländska spelare VLH vs RBK är väl förhållandet 5-7? Kan ha fel där!

Du vänder hela tiden saker som du ibland kritiserar till din fördel och att ära VLH. Bestäm dig! Kappvändandet är inte charmigt!

Är Rögle jag diskuterar och förändringen där. Ja, räknar in sportsliga ledningen också som är en stor del i förändringen. Växjö kör på som de alltid gjort. Att alla vill dra in växjö hela tiden kan inte jag hjälpa eftersom de inte kan diskutera sin klubb utan tar det personligt
Senast redigerad av MitchRapp 2021-01-16 kl. 17:33.
Citera
2021-01-16, 23:22
Medlem
Främlingslegionen Rögle går för första segern i en slutspelsmatch. Joey LaLeggia plockas in enligt Expressen.

Bra stats och kan nog gör Rögle bättre från lite amatörmässig epscouting .
Senast redigerad av MitchRapp 2021-01-16 kl. 23:30.
Citera
2021-01-17, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tottte
Det som är provocerande är att du använder dig av lögner för att få belägg för dina påståenden. Som sagt, jag har inga problem med att lag har utländska spelare, men det stämmer inte att Rögle har många jämfört med andra klubbar och det stämmer inte att Växjö har mindre än häflten så många som Rögle.
Sen kan förmodligen du historien lika bra som jag, om var Rögles huvudtränare kommer ifrån, när han kom till Sverige och vem som tog hit honom. Det finns nog en tydligare koppling till Rögle eller Luleå än till någon annan svensk klubb. Eller det är med honom som med Växjö-produkten Elias Pettersson från Sundsvall med 57 Lakersmatcher på kontot.
Att Rögle sedan tittar hur andra klubbar arbetar för att med hjälp av det hitta sin egen framgång tycker jag är ganska smart. Så borde nog fler göra. Hörde honom i Hockeypuls prata om just detta och nämna främst Luleå och HV71 i mycket positiva ordalag.

Att kalla Elias P för växjöprodukt är ju bara fantastiskt komiskt.
Citera
2021-01-17, 08:49
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flamingoz

Ungefär som att kalla Peter Forsberg för en Quebec Nordiques-produkt.
Senast redigerad av RedX 2021-01-17 kl. 09:25.
Citera
2021-01-17, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flamingoz

Hoppas du förstod ironin i just den delen av mitt inlägg. Men detta kommer ju hela tiden från Växjöhåll.
Citera
2021-01-17, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tottte
Hoppas du förstod ironin i just den delen av mitt inlägg. Men detta kommer ju hela tiden från Växjöhåll.

Citera
2021-01-17, 12:29
Medlem
JoshTees avatar
Rolgt att Brynäsfansen börjar snacka om ännu en swishvärvning De har förutom de två swishvärvningarna värvat tre spelare under säsongen.
Citera
2021-01-17, 13:50
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Vill nog att Malmö ryker snart. Deras elitlicens räddades av coronan och nu värvar de spelare efter spelare.

Ja Malmö borde ryka. Levt på konstgjort andning alltför länge.

Och spelidén är att kan man inte spela hockey så kan man alltid förstöra den.
Citera
2021-01-17, 14:07
Medlem
Citat:
Rolgt att Brynäsfansen börjar snacka om ännu en swishvärvning De har förutom de två swishvärvningarna värvat tre spelare under säsongen.

Fast vad ska de göra? De ligger illa till. De behöver värva. Då tycker jag mer illa om de här patetiska pappgubbarna som vissa plastklubbar sysslar med. Där bara hälften går till klubben och 50 procent till någon annan. Där kan vi snacka om slöseri.
Citera
2021-01-17, 16:20
Medlem
Tvonds avatar
Citat:

Fansens värvning 3.0
https://www.brynas.se/supporter/fansens-varvning

Fast nog tycker jag de gör rätt de måste få in flis och ersätta minst Rödin, det kostar mer att åka ut. Lagen runt om har förstärkt och läget är gynnsamt att värva nu för några månader då spelarna kostar typ 20% av tidigare säsonger. Malmös senaste är kostnadsmässigt runt Luleås de Sousa dvs runt 30-40K i månaden .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in