Citat:
Ursprungligen postat av
a.e.g
Men snälla du. Det är ingen schism vi har. Lugna ner dig lite. Jag undrade varför du hoppas att boken inte skrivs och ifrågasatte dina syften med detta.
Att jag utelämnade "dottern" är för att skvaller sällan brukar förekomma i biografier.
Flashback är ett diskussionsforum och här diskuterar användare med varandra och det är väldigt tillåtet att blanda sig i andras diskussioner. Svara inte användaren om du inte vill föra en vidare diskussion helt enkelt.
Nu till ursprungsfrågan. Varför hoppas du att biografin om John Guidetti inte utkommer?
Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Tycker John är överskattad och stör mig på honom främst för hans Fake personlighet och hans stora mun trots utebliven leverans. Tar ständigt upp en landslagsplats helt utan anledning.
Sen har jag haft svårt för honom mycket tack vare Stockholmsmedias framtvingade hype och önskan om en 08-Zlatan samt dottergate.
Erkänner att min inställning till John påverkar hela min åsikt angående boken. När du tar upp de saker du gjorde senast så förstår jag att en sådan bok faktiskt hade varit spännande att läsa.
Funderar på om man tagit U21 guldet utan Johns energi och kämparglöd? Jag tvivlar han bidrog starkt till det landslagsguldet. Försökte gilla han efter guldet men sen kom verkligheten ikapp igen.
Så tack AEG med personal jag ändrar uppfattning om biografin, hade nog ändå lånat den om den skulle släppas i framtiden.