2021-02-10, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
LOL! Nonsens. På grund av korruption, hot och andra metoder har inte många vågat ta sig an bevisen, som förstås existerar för den som har öppna ögon och är någorlunda objektiv.

Vi kan väl vara du med varandra?

I så fall kan du väl länka till ETT case där man har har stått framför domaren och hävdat att det har skett ett utbrett valfusk och att man har både vittnen och bevis. Lycka till, för du kommer inte att hitta ett enda.
Sen får du även länka till bevis på att alla dessa domare har antingen blivit hotade eller är korrupta. Lycka till även med det. För vet du vad?

Du tror på fantasier.
2021-02-10, 22:31
Avslutad
Citat:
Vore förnämligt om du/ni kunde läsa vad man skriver innan du/ni svarar.

Läs mitt inlägg igen så kanske du fattar. Tack på förhand.

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Vad är det du har svårt med att förstå att man inte har stått framför en enda domare och hävdat valfusk? Men om du känner till ETT enda case, ska det väl inte vara så svårt att ta fram det eller hur?

Pajas.
2021-02-10, 22:34
Avslutad
Citat:
En till som inte läser vad jag skriver!!!

I de allra flesta fall har de INTE tittat på bevisen utan avfärdat dom på juridiska tenikaliteter.

John Roberts lär ju ha skrikit högt när han inte ville att HD skulle titta på bevisen. Han finns med i flightloggen till Epsteins Lolita Express, vilket skulle kunna vara en förklaring.

Tre tomtar på rad som verkar sakna den allra mest grundläggande kunskap om alla incidenter och än värre, att nästan inga domare har vågat ta sig an stämningarna. Med vissa undantag, fler än dom flesta känner till:

http://wiseenergy.org/Energy/Election/2020_Election_Cases.htm

Han satt på jobbet när dessa flyg skedde. Det där är debunkat samma sekund man tog upp det.
Han skrek dessutom ingenting, för enligt det så kallade vittnet , en clerk, påstod att han hörde allt när man satt alla i rummet. Nu var det ju så att SCOTUS hade mötena via nätet och satt inte i samma rum.
Seriöst, vilken pajas du är
2021-02-10, 22:34
Medlem
Citat:
Hahaha! Nej, men vad säger du!!? Har du ringt polisen???

Du har tyvärr fått det mesta om bakfoten. I verkligheten är förhållandet precis tvärtom.

Vad läser du för media, om jag får fråga?

Vet inte om du klarar av att koncentrera dig nog för att titta på detta: https://www.youtube.com/watch?v=MavzoOJp0h0&ab_channel=M%E1%BB%8DtKh%C3%A1 mPh%C3%A1

Så du kan börja få en bättre bild om hur Trump förlorade alla möjligheter att fuska till sig valet utan att använda våld. Och då gjorde han det genom att jaga upp supportrarna. Det är glasklart.
2021-02-10, 22:36
Medlem
siisters avatar
Citat:
En till som inte läser vad jag skriver!!!

I de allra flesta fall har de INTE tittat på bevisen utan avfärdat dom på juridiska tenikaliteter.

John Roberts lär ju ha skrikit högt när han inte ville att HD skulle titta på bevisen. Han finns med i flightloggen till Epsteins Lolita Express, vilket skulle kunna vara en förklaring.

Tre tomtar på rad som verkar sakna den allra mest grundläggande kunskap om alla incidenter och än värre, att nästan inga domare har vågat ta sig an stämningarna. Med vissa undantag, fler än dom flesta känner till:

Du skrev: I de flesta fall har bevis presenterats, men avfärdats på olika grunder, så ingen har i princip tittat på bevisen

Jag tycker inte tanken på att domare tittar på bevis som lämnats in även fast dom avfärdar allt i slutändan är så värst främmande. Men eftersom du blev förvirrad över att jag skrev "titta" kan jag omformulera mig:

Kan du ge två exempel på korrupta domare som fått solklara bevis lagda framför sig, men avfärdat målen? Jag söker alltså namn
2021-02-10, 22:39
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
I så fall kan du väl länka till ETT case där man har har stått framför domaren och hävdat att det har skett ett utbrett valfusk och att man har både vittnen och bevis. Lycka till, för du kommer inte att hitta ett enda.
Sen får du även länka till bevis på att alla dessa domare har antingen blivit hotade eller är korrupta. Lycka till även med det. För vet du vad?

Du tror på fantasier.
Suck, var det du som skrev om tomtar?

Dessvärre är det du som inte tycks förstå. I sällsynta fall har domare handlagt ärendet och i många fall har GOP/Trump fått rätt. Länken postade jag ungefär samtidigt som du ivrigt skev ditt inlägg för att du trodde att du hade mig på fallrepet.

Jag skrev inte att "alla domare har antingen blivit hotade eller är korrupta", jag skrev om vittnen och advokater, men det har säkert också förekommit, så det kan jag ge dig rätt för. Nätet är fullt av vittnesmål om hot och liknande. Lite jobb kan du väl göra själv. Eller är du alldeles för självupptagen för att forska lite på egen hand, eftersom du uppenbarligen inte verkar läsa vad jag skriver?
2021-02-10, 22:41
Medlem
Citat:
Hahaha! Nej, men vad säger du!!? Har du ringt polisen???

Du har tyvärr fått det mesta om bakfoten. I verkligheten är förhållandet precis tvärtom.

Vad läser du för media, om jag får fråga?

Du kan följa det i realtid här: https://www.expressen.se/nyheter/nya-avslojanden-under-riksratten-mot-trump/
2021-02-10, 22:41
Bannlyst
Citat:

Vad är det i Lindells sammanfattning som är felaktig, menar du?

Ingen aning. Jag har inte,och kommer inte se hans dokumentär. Så jag kan inte kritisera den.
Har Mike lindell trovärdiga bevis för att valfusk har skett så bör han omgående ställa sig framför valnämnden /County board of elections och lämna in en anmälan.
Alternativt bör han göra en anmälan till USPS utredare
och sedan göra en anmälan hos FBI.

På så sätt stärker det hans tes om valfusk och jag skulle isåfall vara beredd att se hans dokumentär. Alternativt donera till hans crowdfunding
2021-02-10, 22:46
Avslutad
Citat:
Ojdå! Kan du bevisa att Roberts "satt på jobbet när dessa flyg skedde"? Hur många var "dessa flyg" och när?

Så vitt jag har förstått det så var man samlade i HD-byggnaden, men har du bevis på något annat så kan jag ge mig, förstås.

Borde inte du veta det som sitter med flygloggarna? Det var till och med debunkat på de flesta alt right sajterna då man insåg att Roberts satt på jobbet samma dagar man påstod att han satt på ett flyg.

Man var inte samlade heller i byggnaden, det kan du lätt själv kolla upp på deras hemsida Om du har problem med det så be närmaste vuxen hjälpa dig.
2021-02-10, 22:47
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Vet inte om du klarar av att koncentrera dig nog för att titta på detta: https://www.youtube.com/watch?v=MavzoOJp0h0&ab_channel=M%E1%BB%8DtKh%C3%A1 mPh%C3%A1

Så du kan börja få en bättre bild om hur Trump förlorade alla möjligheter att fuska till sig valet utan att använda våld. Och då gjorde han det genom att jaga upp supportrarna. Det är glasklart.
Suck! Det spelar ingen roll hur mycket du än primalskriker, Bidengänget fuskade så det står härliga till. Bevisen finns i bl.a. Lindells video, som du bör titta på innan du uttalar dig. Och det där med att jaga upp supprtrarna är ju en stor lögn. Det Antifa och BLM anhängare som startade upploppen Punkt.
2021-02-10, 22:56
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Ingen aning. Jag har inte,och kommer inte se hans dokumentär. Så jag kan inte kritisera den.
Har Mike lindell trovärdiga bevis för att valfusk har skett så bör han omgående ställa sig framför valnämnden /County board of elections och lämna in en anmälan.
Alternativt bör han göra en anmälan till USPS utredare
och sedan göra en anmälan hos FBI.

På så sätt stärker det hans tes om valfusk och jag skulle isåfall vara beredd att se hans dokumentär. Alternativt donera till hans crowdfunding
Mitt enkla tips blir då att du bör titta på Mike Lindells sammanfattning. Bevisen är solklara. Man hade preparerat maskinerna (bla. Dominion med Smartmatics mjukvara) redan innan valet, men Trump fick så många röster att systemet kollapsade och det var då räkningen stoppades mitt i natten och mjukvaran fick kalibreras och dumpar med, sannolikt mängder med ogilitga röster, döda, icke röstberättigade m.m. Specifikt mest i de stater som kallas 'swing states'.
Det är alltså BEVISAT och vill du inte se Lindells sammandrag så missar du ju hela sakfrågan!
2021-02-10, 22:57
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Menar du att Expressen spelar upp falska scener från kongressen? Oj det var ambitiöst av dem. Jag trodde det handlade om förhandlingarna i kongressen rakt av jag.
Var skrev jag det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in