Citat:
Ursprungligen postat av
dic-tator
Du missförstår mig nu vännen. Har dessa vittnesmål avlagts framför en utredare. Detta eftersom det är straffbart att ljuga inför en federal utredare.
Tex: jag ser valfusk. Jag ringer till polisen och talar om vad jag sett. Dvs att någon dumpat en låda med röster i en rösträkningslokal osv..Polisen utreder detta
Hur kommer det sig att du avfärdar Massmedia som partiska källor och sedan hänvisar till Epoch times( Stor Trump donor) och Mike lindell (rådgivare åt presidenten)
Dessa är inte opartiska källor, kan du väl hålla med om?
Då ber jag om ursäkt.
Men svaret på din (nya) fråga är ja, och dessa har vittnat under ed i så kallade hearings. Men eftersom de flesta juridiska instanser har avfärdat majoriteten av stämningsansökningarna på olika juridiska grunder så har knappast någon tittat på bevisen, vilket visar hur korrput det juridiska systemet är i USA, som jag skrev i mitt förra inlägg.
Suck, i vissa delstater har polisen t.o.m. varit inblandade i att kasta ut observatörerna, så ditt påstående är nog mer en våt dröm än fakta.
Var har jag avfärdat all
Massmedia[sic] på de grunder du anger? Att jag anser alternativmedia
generellt är betydligt mer pålitliga än JMSM bygger på mångårig erfarenhet och analyser.
Vem som är/blir partisk avgörs av innehållet.
Massmedia[sic] kan även dom tala sanning då och då, men när det gäller presidentvalet i USA är de förstås så jäviga de kan, inte minst eftersom Trump har avslöjat deras lögnaktiga metoder, som t.ex. påstå att han ljuger när det i själva verket är dom som ljuger.
Din slutsats är därmed ologisk eftersom du avfärdar vissa källor på de grunder du angett. Man måste analysera en text innan man förkastar den. Vi får alltså avvakta och se om SCOTUS behandlar stämningsansökningarna under konferensen (om det nu är det du undrar över), eller om de avstår och därmed blir medhjälpare till att USA blir en fullfjädrad diktatur (vilket de i princip redan medverkat till).
Vad är det i Lindells sammanfattning som är felaktig, menar du?