Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Du läser inte så bra va? Jag sa att han hade företagshemligheter om Dominion som han i en rättegång kan släppa. I en domstol kan man göra detta. Gör man detta på annat sätt så är det ett brott mot företagshemligheter.
Nu hänger jag nog inte med riktigt. Har dessa "företagshemligheter" något med valfusket att göra? Om ja så är det ju fritt fram att lägga fram det i sitt försvar. Om nej, hur menar du att dessa "företagshemligheter" skulle användas för att skydda Kudd-mannen? Tror du att han skulle kunna hota Dominion med att "om ni inte drar tillbaka stämningen kommer jag att avslöja massa företagshemligheter i domstolen, trots att dom inte har med valfusket att göra"?
Hur tror du att en rättegång går till egentligen? Under förhör med Kudd-mannen drar han plötsligt fram massa orelaterade hemliga företagsuppgifter, och domstolen ba "det här ska in till protokollet, nu blir allt material offentligt!".
Att säga att din logik haltar en smula är dagens understatement. Världen måste framstå som en helt obegriplig plats för dig. "Va! Hur kunde
det där hända! Jag trodde det skulle bli
så!".