Flashback bygger pepparkakshus!
2020-10-19, 08:07
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KGkoret
MAX borde gå mer mot det klassiska Svenska sibylla-hållet. Snarare än kopiera dunken o BK.

MAX har mera svensk personal, och uppfattas lite renare.

MEN som sagt deras burgare är inte särskilt goda.
Dessutom är det jävla dyrt.

Att Max skulle ha mer svensk personal känns väldigt subjektivt beroende på vart du bor för jag har nog snarare upplevt motsatsen. Kan dock bara hålla med om priset. Känns som du ändå kan bli hyffsat mätt för mellan 50-75kr på BK eller Donken, medans på Max får du minst lägga 100kr (om inte mer).
Citera
2020-10-19, 08:11
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Att Max skulle ha mer svensk personal känns väldigt subjektivt beroende på vart du bor för jag har nog snarare upplevt motsatsen. Kan dock bara hålla med om priset. Känns som du ändå kan bli hyffsat mätt för mellan 50-75kr på BK eller Donken, medans på Max får du minst lägga 100kr (om inte mer).

I Göteborg är det övervägande icke svensk personal på Max. Eftersom det går att beställa på på app så blir det sällan språkförbistringar. Av någon anledning så är det alltid personer med bristfällig svenska som sätts i kassorna på hamburgerrestauranger. Är det för att de skall språkträna? Spökena brukar dock tala godkänd svenska.
Citera
2020-10-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KGkoret
MAX borde gå mer mot det klassiska Svenska sibylla-hållet. Snarare än kopiera dunken o BK.

MAX har mera svensk personal, och uppfattas lite renare.

MEN som sagt deras burgare är inte särskilt goda.
Dessutom är det jävla dyrt.

Håller med om att det blivit jättedyrt
Citera
2020-11-04, 10:51
Medlem
Årets sista kuponger i lådan i måndags. Brukar inte komma i december. Folk har
kanske annat för sig än att äta hamburgare då.

Ungefär samma kupongutbud som i oktober. Men onion and cheese var borta
som kupongerbjudande. Alltid något ...

Törs man äta Halloumimålet för 65 kr ?
Citera
2020-11-08, 20:58
Medlem
Minns när man drog till Midgårdsvägen och köpte Float!
Citera
2020-11-14, 11:47
Medlem
Att "kombinera" en rabattkupong genom att använda en till i samma beställning
är inte tillåtet. Inte helt logisk tänkt enligt mig.

Så det blir inte kombinationen av Maxbox och Milkshake eller av Milkshake och
Originalburgare i första taget ...

Möjligen Nachovarianten imorgon då. Halloumimål var knappast deras bästa av
det vegetariska slaget. Men man måste ju prova för att veta vad man inte skall
äta nästa gång.
Citera
2020-11-24, 05:49
Medlem
Bertil85s avatar
kan man få en plant beef med en vanlig kött beef i samma bröd på max ?
Citera
2020-12-03, 10:30
Medlem
"KL. 09.00 - 09.30
HR-arbetet bakom Max - Sveriges mest omtyckta burgarkedja"

Digitalt seminarium och ny slogan kanhända ...
Citera
2020-12-09, 10:30
Medlem
Seminariet var alltså i går. Hur som helst, nya kuponger och man kan äta billigt
ända t o m den 20:e december ...
Senast redigerad av Fastbuckfreddie 2020-12-09 kl. 10:34.
Citera
2020-12-15, 13:05
Medlem
Nacho Crunchys eller vad det nu hette blev det idag. Helt OK ...
Citera
2021-02-08, 17:08
Medlem
Peripheryys avatar
En dipp kostar idag 9kr? Svindyrt. Förr ingick sånt om man hade ett klistermärke i framrutan på sin bil. Kommer även ihåg tiden när det var gratis att få sig en kopp kaffe.

Nåväl...

Deras Tripple Cheese har varit en favorit för mig och den har jag alltid ätit. Tyvärr blev jag grymt besviken i somras när jag åt den. För det första var burgaren kall och var ihopslängd av någon bögjävel som inte brydde sig ett skit om varumärket Max. Löken låg i princip bredvid burgaren i kartongen. Blev såklart misstänksam och lyfte på "köttet" och då kunde jag inte hitta någon av de två avlånga gurkbitarna som brukar ligga där. Gick in och klagade på burgaren och sade att den såg förjävlig ut och att jag saknade gurkbitarna.

Fick såklart en ny av tjejen som hade befälet. När jag sedan kom ut till bilen tittade jag för skojs skull under köttet igen för att se om det var något glömt även denna gång. Till min STORA jävla besvikelse hade bögjäveln som gjort min nya burgare lagt dit den vanliga saltgurkan som är skivad i de runda skivorna. Blev så jävla förbannad, men pallade inte klaga en till gång.

Har inte ätit på Max sedan dess. Men i helgen fick det bli ett stopp där ändå...
Beställde samma burgare och även denna gång fick jag runda gurkskivor. Blev såklart förbannad och klagade direkt till tjommarna som jobbade där. Fick till svar att man slutat med de avlånga bitarna saltgurka.
Detta verkar dock vara helt rätt från personalen denna gång, eftersom det även är ändrat på max hemsida över innehållet i Tripple cheese.

Jag har verkligen gillat max i många år, men det som har hänt de senaste åren är helt åt helvete. Går ju fan inte ens att äta deras mat längre. På restauranger liknande Max har aldrig förr behövt gå tillbaka och klagat på min mat, så detta var verkligen uselt.

Att man på riktigt förväntar sig att folk ska betala nästan en hundralapp enbart för en ihopslängd hamburgare är befängt. Hoppas skiten går i konkurs.
Citera
2021-02-09, 02:59
Medlem
"Köttet" är ju vidrigt. På riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här