Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-09, 12:42
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
"Köttet" är ju vidrigt. På riktigt.

ja köttet är rätt äckligt,, så slafsigt och för mycket skräp dom häller in o tillsatser..
Citera
2021-02-09, 13:00
Medlem
Vad jag kom ihåg var väl inte max burgare så på början av 2000 talet.
Köttet var godare då förr men jag kan ha fel
Citera
2021-02-19, 21:38
Medlem
Smoerbultens avatar
KATASTROF att de bytt ut rödlöken mot vanlig mesig gul lök. Detta lanserades naturligtvis som en revolutionerande uppfinning. Såklart handlar det om att öka marginalerna, stålarna måste in!
Gul lök är betydligt billigare att köpa in.

Deras såkallade kött är numera bara två brosk-rika klumpar ihopklistrade med köttklister.
Håll er till Plant Beef:en om ni måste åka till Max, den är faktiskt jävligt god konstigt nog.

Deras chefskock borde fått sparken från provköket för längesedan. Han som åkt land och rike runt på jakt efter den perfekta burgaren. Jag har fortfarande mardrömmar om den där jävla kampanjburgaren med ananas och sambal-oelek som de körde med för några år sedan.
Deras "dressing" som standard är så vattnig att allt rinner ned i knät, tänk den i kombination med ananas-juicen. Det var bara att kassera brallorna efteråt!

Nåja än så länge kan man avnjuta en Ramlösa Granatäpple hos Max, inte som på Burger King som mutades av Coca Cola AB att ta in deras mineralvattensortiment Bonaqua istället med den där Hallon/Lime som bara smakar blomvatten.
Citera
2021-02-20, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smoerbulten
KATASTROF att de bytt ut rödlöken mot vanlig mesig gul lök. Detta lanserades naturligtvis som en revolutionerande uppfinning. Såklart handlar det om att öka marginalerna, stålarna måste in!
Gul lök är betydligt billigare att köpa in.

Deras såkallade kött är numera bara två brosk-rika klumpar ihopklistrade med köttklister.
Håll er till Plant Beef:en om ni måste åka till Max, den är faktiskt jävligt god konstigt nog.

Deras chefskock borde fått sparken från provköket för längesedan. Han som åkt land och rike runt på jakt efter den perfekta burgaren. Jag har fortfarande mardrömmar om den där jävla kampanjburgaren med ananas och sambal-oelek som de körde med för några år sedan.
Deras "dressing" som standard är så vattnig att allt rinner ned i knät, tänk den i kombination med ananas-juicen. Det var bara att kassera brallorna efteråt!

Nåja än så länge kan man avnjuta en Ramlösa Granatäpple hos Max, inte som på Burger King som mutades av Coca Cola AB att ta in deras mineralvattensortiment Bonaqua istället med den där Hallon/Lime som bara smakar blomvatten.

Ja, deras så kallade "kött" är rent av pinsamt.
Citera
2021-02-21, 00:30
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ja köttet är rätt äckligt,, så slafsigt och för mycket skräp dom häller in o tillsatser..

Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555
Vad jag kom ihåg var väl inte max burgare så på början av 2000 talet.
Köttet var godare då förr men jag kan ha fel

Var nog 10 år sedan jag köpte något på MAX men köttet smakade skit då iaf. Dessutom hade salladen på burgaren en konstig bismak av plast eller något.
Citera
2021-02-21, 01:24
Medlem
Callebiltes avatar
Bara jag som gillar deras kött? Nu har jag iofs inte ätit där på ett par år.
Citera
2021-02-21, 01:30
Medlem
Halvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
Bara jag som gillar deras kött? Nu har jag iofs inte ätit där på ett par år.

Då bör du testa deras burgare nu, det har förändrats.. Vi snackar skräpmat på riktigt.
Citera
2021-02-21, 01:45
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halva
Då bör du testa deras burgare nu, det har förändrats.. Vi snackar skräpmat på riktigt.
Tråkigt,
jag kommer ihåg när jag o kompisarna traskade fram och tillbaka flera mil för att äta på Max en gång i månaden eftersom vi tyckte de hade grymt goda burgare.
Citera
2021-02-21, 03:27
Medlem
Äter folk seriöst på MAX?
Absolut vidrigaste snabbmaten man kan äta.
De kan ju för fan inte ens lägga ingredienserna på rätt ställe om man jämför med deras bilder...
Och att deras bacon "skivor" är hela 4cm långa är ju skrattretande
Citera
2021-02-21, 03:42
Medlem
Från toppen till botten i samma takt som invandringen-det gick fort utför.
Citera
2021-02-22, 13:54
Medlem
swebarbs avatar
alltså max var ju bra för många många år sen, då var köttet vad jag minns gott, men idag är det ju fan bara vidrigt... ni som inte ätit på länge visst gå å testa nåt men lovar ni kommer bli sjukt besvikna... ett skämt till vad dom påstår att deras hamburgare ska vara goda ens.. sen att det jobbar bara invandrare som inte ens kan sätta ihop en burgare gör ju att man i dagens corona tider inte går o äter där gratis ens den sörjan.
Senast redigerad av swebarb 2021-02-22 kl. 13:56.
Citera
2021-03-01, 15:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Max pk-signalerande verkar inte ha lönat sig.
Hamburgerjättens vd: Vi är regeringens slagpåse
Max vd Richard Bergfors är besviken på regeringens agerande i pandemin och utesluter inte att personal nu måste sägas upp.
https://www.dagensps.se/foretagare/f...ngens-slagpase
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in