KATASTROF att de bytt ut rödlöken mot vanlig mesig gul lök. Detta lanserades naturligtvis som en revolutionerande uppfinning. Såklart handlar det om att öka marginalerna, stålarna måste in!
Gul lök är betydligt billigare att köpa in.
Deras såkallade kött är numera bara två brosk-rika klumpar ihopklistrade med köttklister.
Håll er till Plant Beef:en om ni måste åka till Max, den är faktiskt jävligt god konstigt nog.
Deras chefskock borde fått sparken från provköket för längesedan. Han som åkt land och rike runt på jakt efter den perfekta burgaren. Jag har fortfarande mardrömmar om den där jävla kampanjburgaren med ananas och sambal-oelek som de körde med för några år sedan.
Deras "dressing" som standard är så vattnig att allt rinner ned i knät, tänk den i kombination med ananas-juicen. Det var bara att kassera brallorna efteråt!
Nåja än så länge kan man avnjuta en Ramlösa Granatäpple hos Max, inte som på Burger King som mutades av Coca Cola AB att ta in deras mineralvattensortiment Bonaqua istället med den där Hallon/Lime som bara smakar blomvatten.
KATASTROF att de bytt ut rödlöken mot vanlig mesig gul lök. Detta lanserades naturligtvis som en revolutionerande uppfinning. Såklart handlar det om att öka marginalerna, stålarna måste in!
Gul lök är betydligt billigare att köpa in.
Deras såkallade kött är numera bara två brosk-rika klumpar ihopklistrade med köttklister.
Håll er till Plant Beef:en om ni måste åka till Max, den är faktiskt jävligt god konstigt nog.
Deras chefskock borde fått sparken från provköket för längesedan. Han som åkt land och rike runt på jakt efter den perfekta burgaren. Jag har fortfarande mardrömmar om den där jävla kampanjburgaren med ananas och sambal-oelek som de körde med för några år sedan.
Deras "dressing" som standard är så vattnig att allt rinner ned i knät, tänk den i kombination med ananas-juicen. Det var bara att kassera brallorna efteråt!
Nåja än så länge kan man avnjuta en Ramlösa Granatäpple hos Max, inte som på Burger King som mutades av Coca Cola AB att ta in deras mineralvattensortiment Bonaqua istället med den där Hallon/Lime som bara smakar blomvatten.
Då bör du testa deras burgare nu, det har förändrats.. Vi snackar skräpmat på riktigt.
Tråkigt,
jag kommer ihåg när jag o kompisarna traskade fram och tillbaka flera mil för att äta på Max en gång i månaden eftersom vi tyckte de hade grymt goda burgare.
Äter folk seriöst på MAX?
Absolut vidrigaste snabbmaten man kan äta.
De kan ju för fan inte ens lägga ingredienserna på rätt ställe om man jämför med deras bilder...
Och att deras bacon "skivor" är hela 4cm långa är ju skrattretande
alltså max var ju bra för många många år sen, då var köttet vad jag minns gott, men idag är det ju fan bara vidrigt... ni som inte ätit på länge visst gå å testa nåt men lovar ni kommer bli sjukt besvikna... ett skämt till vad dom påstår att deras hamburgare ska vara goda ens.. sen att det jobbar bara invandrare som inte ens kan sätta ihop en burgare gör ju att man i dagens corona tider inte går o äter där gratis ens den sörjan.
Senast redigerad av swebarb 2021-02-22 kl. 13:56.
Hamburgerjättens vd: Vi är regeringens slagpåse
Max vd Richard Bergfors är besviken på regeringens agerande i pandemin och utesluter inte att personal nu måste sägas upp.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!