2021-02-08, 21:56
Medlem
trngws avatar
Ja, då ska vi se.

Esbjörn har efter allt skit han, Maggan och Matz, och i förlängningen Binninge, hittat på, tvingats träffa följande personer som kunde smittat honom med Covid-19, som inte ingår i hans dagliga umgängeskrets, och de flesta dessutom upprepade gånger.

Matz
Binninge
Monika
Barry
Poliserna som förhört honom
Brännström
Brännströms fotograf
Den hemlige gode mannen
+ alla andra människor runtomkring ovanstående som receptionister och övrig personal hos Barry och polisen.

Binninge går ju dessutom på ofta restaurang och reser och har sig och träffar massa olika människor, kan man konstatera i hans sociala medier, och så träffar han Esbjörn emellanåt, det är ju etter värre än Ebbas kalas med sina vänner, särskilt nu under den corona-våg som varit. Barry träffade Esbjörn vid två tillfällen minst. Det finns ju ingen som utsätter Esbjörn för så många risker som Maggan och Binninge med alla deras galna påhitt.

Åsså gnäller Esbjörnligans hangarounds över Ebba, som vi vet inte har smittat Esbjörn med corona.
Senast redigerad av trngw 2021-02-08 kl. 22:02.
2021-02-08, 22:06
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Bögen som reser till Gran Canaria och umgås med unga män 15-20 år har ju inget med Ebbas affär att göra, vad han har för hållhakar på Socialdemokrater är en annan diskussion, sinnessjukt ivf.

Att Ebba dock springer på krogar, dansar, håller noll avstånd, har kramkalas på nattklubbar är däremot minst sagt aktuellt för tråden.
Samtidigt som Ebba festar loss till sena nätter helt utan tanke på Corona så träffar hon Esbjörn vid flera tillfällen, att hon inte bryr sej om Esbjörn får Corona är helt utan tvivel, hur kan ni i Ebba-klanen inte tycka detta är åt helvete?
Hon deltog på middagen efter en födelsefest, det var sju personer vid borde på en restaurang, helt enligt rekommendationerna och fullt lagligt.
Efter middagen fick födelsedagsbarnet samåka med Ebba eftersom de skulle samma väg, SÄPO åkte givetvis med, eftersom Ebba har skydd av SÄPO.
Oisin Cantwell, som är vänster, har tagit upp saken i en intervju, han anser detta vara enbart trams, eftersom han är vänster riktar han dock kritik mot delar av hennes politik där anser han att man kan kritisera henne, men inte för detta så kallade "festande" och "SÄPO-taxi".
2021-02-08, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Min fråga som ej var till dig men jag tar det gärna då det är roligt och se hur ni vrider på era inlägg hela tiden.
Hennes dansande var efter köpet den 16:e september närmare bestämt den 23: så det kan ej smitta baklänges lika mycket som ditt ex som har träffat en med trassel i trumpeten så smittar det ej dig om du nu inte hoppar av och på förstås.

Min jämförelse var endast en fråga vad han jämförde med jag har ej pratat om socialdemokraterna mm det är din slutsats.

Ojjjj så intelligent du är, måste tänka lite...

Då ska jag förklara för dej lilla vän att Ebba sprang på krogen även innan dessa gånger hon blev tagen med handen i kakburken.
Detta VET jag personligen pga mitt jobb.
2021-02-08, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Hon deltog på middagen efter en födelsefest, det var sju personer vid borde på en restaurang och full lagligt.
Efter middagen fick födelsedagsbarnet samåka med Ebba eftersom de skull samma väg, SÄPO åkte med eftersom Ebba har skydd av SÄPO.
Oisin Cantwell, som är vänster, har tagit upp saken i en intervju, han anser detta vara enbart trams, eftersom han är vänster riktar han dock kritik mot delar av hennes politik där anser han att man kan kritisera henne, men inte för detta så kallade "festande" och "SÄPO-taxi".

Slå dej ihop med din förnekande kompis, ni är ju helt obetalbara, skrattar så jag får ont i magen åt er.
Ebba sprang på Stureplan även tidigare, även då med sin vän M.
Hur kan ni förneka allt, även det ni inte har en susning om?
2021-02-08, 22:14
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Nu håller jag inte med Spakur i den här tråden och tycker att det mesta han skriver här bara är dumheter. Men låten är ju från 2020.

Nej den är ju inte det, våren 2018 las den först ut på Youtube om jag inte missminner mig.
När valrörelsen skulle starta och KD hade röstat igenom nån ändrad asyl lag som SD stöttat.
Var flera såna egen gjorda politiska hatlåtar på Youtube, som togs upp i nått PK radioprogram innan valet.
Lite som Siewert Öholm i tv granskningen av hårdrockarna w.a.s.p, som Joey Tempest försvarade i programmet. (Du kan vara lite för ung att minnas)
2021-02-08, 22:14
Medlem
Citat:

Då ska jag förklara för dej lilla vän att Ebba sprang på krogen även innan dessa gånger hon blev tagen med handen i kakburken.

Vad jobbar du med? Eller kan du ge mer bevis på ditt påstående?
Du behöver inte skriva fullt ut vad exakt du jobbar med om du inte vill.
2021-02-08, 22:18
Moderator
Strix m/94s avatar
Corona får Ni diskutera i annan tråd. OT raderat.

Strix/Mod
2021-02-08, 22:18
Medlem
trngws avatar
Citat:

Men snälla rara lilla vän, är det jobbet med dina kollegor Mållgan Jr och Mållgan Sr?

Du "VET" ingenting. Allting du skriver är bara rent påhitt. Det har alla förstått för länge sedan. Det är bara du som inte förstår att din vänner och kollegor Mållgan och Mållgan, inte finns på riktigt.

Om det är någon som orsakar att Esbjörn får Corona, så är det Maggan och Binninge.
2021-02-08, 22:19
Medlem
braatthas avatar
Citat:

Oj då!! då är du inte bara en govänn till fastighetsmäklaren som övervärderar fastigheter utan även håller du till bland krogen och dricker mm då förstår jag dina svårigheter att förstå ibland.
Eller har du en källa annars blir det lika trovärdigt som din värdering i mina öron.

(Jag kanske kör taxi hm typ säpo så lite insyn kanske jag har i alla fall )
2021-02-08, 22:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Lawline.se har de fall du efterfrågade och fick länk till tidigare.
Nej det är inte relevant om man vill sälja men sen upptäcker att man sålt för billigt, om man inte blivit lurad att sälja för åt hel-vete billigt.
Bara för billigt hjälper inte.
Ja om inte priset är fel men man sen inte vill sälja det man redan sålt, så måste även det om hel-vettes lågt pris p.g.a demens uppfyllas
Att bara ångra sig och inte längre vill sälja, när man redan sålt något går inte enligt avtalslagen.
Om du köpt en bil av någon och skrivit under ägarbyte samt postat det, hur känns det om den du köpt bilen av bara SKA ha tillbaka den.
Inte vill ta emot resten av avbetalningen och ändå inte betalar tillbaka handpenningen?

Bespara mig dina spaltmeter och hänvisa tills rättsfall där domstolen resonerar kring rekvesiten istället. Tror du har för lätt att missuppfatta.
2021-02-08, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Nej, det är exakt precis vad dom inte gör.

Men för sakens skull, kan du vänligen presentera en referens som styrker ditt påstående?

Så nu vill de sälja helt pötsligt eller vadå?
2021-02-08, 22:31
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Ja, då ska vi se.

Esbjörn har efter allt skit han, Maggan och Matz, och i förlängningen Binninge, hittat på, tvingats träffa följande personer som kunde smittat honom med Covid-19, som inte ingår i hans dagliga umgängeskrets, och de flesta dessutom upprepade gånger.

Matz
Binninge
Monika
Barry
Poliserna som förhört honom
Brännström
Brännströms fotograf
Den hemlige gode mannen
+ alla andra människor runtomkring ovanstående som receptionister och övrig personal hos Barry och polisen.

Binninge går ju dessutom på ofta restaurang och reser och har sig och träffar massa olika människor, kan man konstatera i hans sociala medier, och så träffar han Esbjörn emellanåt, det är ju etter värre än Ebbas kalas med sina vänner, särskilt nu under den corona-våg som varit. Barry träffade Esbjörn vid två tillfällen minst. Det finns ju ingen som utsätter Esbjörn för så många risker som Maggan och Binninge med alla deras galna påhitt.

Åsså gnäller Esbjörnligans hangarounds över Ebba, som vi vet inte har smittat Esbjörn med corona.

Binninge verkar ha en svaghet för strumpor sprit och mat om man ser på vad han postar mest.
Han kanske ska höja blicken lite och titta efter vad som sker på Höganäsgatan 6 i stället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in