2021-02-08, 20:38
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Det du själv skrev givetvis!

Nu håller jag inte med Spakur i den här tråden och tycker att det mesta han skriver här bara är dumheter. Men låten är ju från 2020.
2021-02-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Det du själv skrev givetvis!

Men det du citerar skrev jag tidigare idag och inte 2018.
Shit va ni i Ebba-sekten blandar ihop fakta och datum.

Läs tråden och häng med, mata inte bara ut en massa skit för att göra allt för att försvara er ledare.
2021-02-08, 20:40
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Hon har varit ute och festat flera gånger och sprungit hos Esbjörn flera gånger. Säpohistorien och filmen när hon röjer på dansgolvet är olika tillfällen.

Oavsett vad, låter detta som en hederlig människa vars ord går att lita på?

Ett födelsekalas samt en gång till eller?
Vad det gäller säpo så är det varken olagligt eller av betydelse för hennes husköp.
Ganska lite för att vara singel och i den åldern
Och det ger i mina öron ej ett spring ute utan ett ansvarstagamde man kan förvänta sig av henne som mamma och husägare.
Eller vad jämför du med ?
2 bögresor till kanarieöarna
2021-02-08, 20:41
Medlem
Citat:
Det står ord mot ord eftersom Ebba både ljög för Expressen och för sina följare på Facebook väger hennes ord inte särskilt tungt.
Det finns en fras som alltid används av återvändare i brott och det är ”ord mot ord”.
Om du visste hur värdelös den frasen är.
2021-02-08, 20:45
Medlem
Lejon-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Helt rätt. Med tanke på att Binninge inte kan skilja en hyresrätt från en bostadsrätt så har han förmodligen även svårt att förstå vad en god man är.

Har Esbjörn en utsedd god man?

En god man kan inte sälja en bostadsrätt utan ett godkännande från överförmyndare. En fastighetsförsäljning ska ske genom mäklare. En person med fullmakt kan sälja rakt av utan skrupler och utan redovisningsplikt till både höger o vänster. Att få en god man utsedd, har möjlighet att själv möjlighet att bestämma vem man vill ha. Man kan även säga upp den gode mannen när man vill, om man vill.

Att majkgård inte vill stå som fullmaktslagare beror troligen inte på något framtida testamente, utan det skulle se illa ut för hennes konferensverksamhet Odalsgården. Är bättre att ha en bulvan typ Monika Pernrot Lülmaa alias Monica Pernroth. Att denna Monika har fullmakten, ser heller inte så bra ut för Riksmäklarna, Lüllmaa om det är de som ska värdera Esbjörns sommarhus till 6,7 miljoner kr.

Ebba! Du kunde ha sågat ner ännu fler smågranar på din tomt
2021-02-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw

Spakur är alltså en kommunist. Ingen är väl förvånad med det Ebbahat hen sprider. Idel lögner. Typiskt vänsterextremister.
Monika Pernroth Lüllmaa och Johann Binninges kompisar på kommunistblaskan Magasinetparagraf som Advokat Tvärvigg alltså skrev på Johann Binninges FB
2021-02-08, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analias
Det finns en fras som alltid används av återvändare i brott och det är ”ord mot ord”.
Om du visste hur värdelös den frasen är.

Jo, jag håller med.
Men här har vi två personer som båda säger att dom försökt nå den andra, varav den ena har ljugit för Expressen och sen på sin Facebook.
Därav ord mot ord och att jag litar mindre på Ebbas iomed dom dokumenterade lögnerna i denna affär.
2021-02-08, 21:01
Medlem
Citat:
Jo, jag håller med.
Men här har vi två personer som båda säger att dom försökt nå den andra, varav den ena har ljugit för Expressen och sen på sin Facebook.
Därav ord mot ord och att jag litar mindre på Ebbas iomed dom dokumenterade lögnerna i denna affär.
Men den andra kanske har glömt att han skulle försöka nå Ebba? Han lider av minnesproblematik, har du glömt det? Men det är klart EBT är nazist, såna vet man ju hur dom är....
2021-02-08, 21:02
Medlem
JoseyWaless avatar
Ebba nås på E-post: kdebba@kristdemokraterna.se Hittade det på 1 minut. Inte jättesvårt att mejla henne och sedan visa upp datum och tid från sitt mejlprogram om nu Ebba skulle neka att hon fått något mejl.
Går också att ringa KD-växeln på Telefon: 08-723 25 00 . Begär namn på den som tar emot samtalet eller varför inte spela in det.
Senast redigerad av JoseyWales 2021-02-08 kl. 21:09. Anledning: Lägga till fakta
2021-02-08, 21:05
Medlem
Citat:
Inte ens dina kompisar tar dig på allvar.
Kom med nåt som har relevans i tråden, jag har gett belägg för dom gånger Ebba har "brustit" i sin förmåga att säga sanningen.

Och vi fattar att du och dina tre kompisar som vaktar denna tråd dygnet runt älskar henne, va hon än gör.

Vilka är nu dom bevisen för att Esbjörn skulle gjort sig okontaktbar innan Expressen och att Ebba inte skulle gjort det?
Ebbas egna ord räknas tyvärr inte som hårdföra bevis.

Oja, hon och jag dejtar faktiskt just nu, och bett mig vara här för säkerhetsställa att folk skriver positiva grejer om henne hela tiden.
Röstar inte på KD, tänker inte rösta på dom, dock vill jag inte rösta på något parti nu för tiden. Tror ärligt att kvinnliga politiker blir mer hatad än män.

Hur som helst; det finns brev som Busch sände och har mottagits av Esbjörn som han fick när han inte dök upp tillträdesdagen.
https://www.expressen.se/dinapengar/bostad/ebba-buschs-hot-dra-esbjorn-83-till-domstol-hjartat-haller-pa-att-brista/

Hade han kommit på tillträdesdagen med sitt ombud, så hade man troligen löst alla problem.
Jag tror att ombudet försöker driva på det här i ett försök att tjäna pengar på både Busch och Esbjörn.
2021-02-08, 21:06
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Jo, jag håller med.

Jag förstår att du ej svarar på min fråga då du hela tiden kommer med detta påstående. ord mot ord

Du har fortfarande inte svarat på min fråga som du duckar på var gång där du säger att ord står mot ord !
Esb hade skickat brev till EB vem sa det jo Esb. inga bevis! bara påstående.
EB hade skickat brev till Esb, vem sa det Esb. beviset har han
! och han visar det i expressens intervju.
kan du förklara hur det kan vara ord mot ord ? detta är nog 5e gången du får denna fråga av mig och var gång faller din trovärdighet nedåt
2021-02-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Men den andra kanske har glömt att han skulle försöka nå Ebba? Han lider av minnesproblematik, har du glömt det? Men det är klart EBT är nazist, såna vet man ju hur dom är....

Ebba är nazist lite när det passar, ena dagen kan hon stå och fördöma SD och lova att hon ALDRIG kommer samarbeta med dom och nästa dag tycker hon nåt helt annat. På samma sätt kan hon säga till Expressen att hon inte hotat med advokat, för att när brevet kommer fram ändra sig och erkänna att det har hon absolut gjort. Hon kan också lova i flera medier att hon inte kommer tvinga Esbjörn att sälja för att veckan efter söka lagfart och börja fälla träd på hans mark.

En människa vars ord inte betyder ett skvatt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in