Citat:
Ursprungligen postat av
FlashbackVille
Härligt att höra, kör på bara. Två månader är fortfarande riktigt early och vissa börjar inte se resultat föräns flera månader in. Jag är inne på vecka 3 nu och igår såg jag definitivt nya hårstrån runt området där mustachen möter skägget. Blev överlycklig och mind blown haha! Det är mjuka hårstrån som är tunna, halvt mörka och halvt ljusa, svårt att se från alla vinklar och man får gå nära. Detta bekräftar äktheten på min produkt vilket gör mig superglad haha! Har viss skäggväxt och terminalhår vid kinder och under haka så svårt att se där om jag fått något nytt men jag kör på bara.
Hur hör du, trimmar du det du har? Tar du bilder också en gång i veckan ungefär?
Kul att höra att du ser framsteg. Det är bra för motivationen 🙂.
Jag har ett hyfsat helskägg, jag koncentrerar mig på de områden som är kala respektive glesa. Den enda trimning jag gör är med sax 🙂.
Jag tror däremot att det kanske skulle ge bättre effekt om man är rakad eller korttrimmad eftersom det befintliga skägget onekligen suger upp en del av det jag sprayar på. Ett riktigt life-hack som jag hade testat om jag vore rakad vore att lägga en bit gladpack över det behandlade området, för att säkerställa att vätskan går in i huden och inte dunstar bort 😋.
Nix, jag tar inga bilder. Glor däremot i spegeln alldeles för ofta.