2021-02-07, 21:08
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Det är lite så jag resonerar att jag kan ha mycket fritid. Det känns inte som att jag behöver fokusera på kunden för mycket.
Jag vet redan i regel vad han kommer att svara innan jag får meddelandet.
Loggade väsentliga är a och o för mig medans andra inte gör det.
Jag orkar inte klaga eller skvallra för gör jag det måste jag logga hans fel.
Bättre att gå vidare och se på fotboll eller en bra film avkopplande
Det är just därför som jag funderar på att byta. Just nu är det bara en stress att jobba. Trött på att hamna ”under radarn” för att man inte logga vad fan katten hette, utan bara katt.
2021-02-07, 21:10
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det är just därför som jag funderar på att byta. Just nu är det bara en stress att jobba. Trött på att hamna ”under radarn” för att man inte logga vad fan katten hette, utan bara katt.
Jag tror att du ska pröva på andra varianter. Jag försöker att göra så gott jag kan även att jag absolut göra fel.
Jag kan skriva helt jävla galet ibland också glömma logga någon gång.
Men på 2 år har jag fått 2 tillsägelser det är som det ska vara.
Stress får man bara mest huvudvärk av vill jag påstå.
Även att vi inte har bonus så är bonusen lagom klagomål om man kan säga så.
2021-02-07, 21:20
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag tror att du ska pröva på andra varianter. Jag försöker att göra så gott jag kan även att jag absolut göra fel.
Jag kan skriva helt jävla galet ibland också glömma logga någon gång.
Men på 2 år har jag fått 2 tillsägelser det är som det ska vara.
Stress får man bara mest huvudvärk av vill jag påstå.
Även att vi inte har bonus så är bonusen lagom klagomål om man kan säga så.
Ska göra det. Alla mina feedback som kommer på Mail är bra, och jag gör också så gott jag kan, men det här är sjukt och bonusar är inte ens lockande längre.
2021-02-08, 00:41
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Ständigt nervös för att råka göra ett litet fel. En miss kan kosta en jobbet direkt för att en coach har en dålig dag. Det skulle väl vara bättre om dom anställde korrekturläsare som kunde rätta skiten.
Vem är det som påpekar då? Mig skriver de aldrig till och jag är inte direkt ny med detta. Om du tycker det är så jobbigt att logga på "vanligt sätt" så lär dig bara kortkommandon med scripten som finns. Dubbelklicka på namnet >> ALT+N >> ENTER. Hur smidigt som helst. Men vissa saker är rätt löjliga, men det är ju deras regler man måste gå efter om man vill fortsätta. Jag har ännu inte fått något otrevligt meddelande från någon av coacherna. Vad är första bokstaven på den du tycker är jobbigast?
2021-02-08, 04:13
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Men buhu gå och grina nån annanstans om att man inte loggar vad target äter till middag eller att han har en cykel. Jag undrar vem den patetiska är egentligen?

Förlåt men jag trodde det var du som grät ut för att dom elaka coacherna var på dig? Jag kan faktiskt sköta mig själv utan att någon behöver påpeka saker för mig när jag arbetar.

Ni klarar inte av världens mest okvalificerade jobb? Lycka till i livet alltså
Senast redigerad av Bbobi 2021-02-08 kl. 04:19.
2021-02-08, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Förlåt men jag trodde det var du som grät ut för att dom elaka coacherna var på dig? Jag kan faktiskt sköta mig själv utan att någon behöver påpeka saker för mig när jag arbetar.

Ni klarar inte av världens mest okvalificerade jobb? Lycka till i livet alltså

Åh bubben du tror väl inte att J.H är ett typ av "jobb" som jag försörjer mig på? Vem gör det? Det är extra fickpengar när man är ute och far runt. Du vet när man sitter på en flyglats eller tåg etc. och har en massa tråkiga timmar framför sig. Många andra som jobbar som chattoperatörer är nog dessutom studenter och inget jobb som dom direkt tänker fortsätta vidare med i livet. Men lycka till med din heltidskarriär inom J.H. Jag håller tummarna för dig att du får avancera och bli coach en vacker dag
2021-02-08, 11:44
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Åh bubben du tror väl inte att J.H är ett typ av "jobb" som jag försörjer mig på? Vem gör det? Det är extra fickpengar när man är ute och far runt. Du vet när man sitter på en flyglats eller tåg etc. och har en massa tråkiga timmar framför sig. Många andra som jobbar som chattoperatörer är nog dessutom studenter och inget jobb som dom direkt tänker fortsätta vidare med i livet. Men lycka till med din heltidskarriär inom J.H. Jag håller tummarna för dig att du får avancera och bli coach en vacker dag

Defence mode activated
2021-02-08, 11:46
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Vem är det som påpekar då? Mig skriver de aldrig till och jag är inte direkt ny med detta. Om du tycker det är så jobbigt att logga på "vanligt sätt" så lär dig bara kortkommandon med scripten som finns. Dubbelklicka på namnet >> ALT+N >> ENTER. Hur smidigt som helst. Men vissa saker är rätt löjliga, men det är ju deras regler man måste gå efter om man vill fortsätta. Jag har ännu inte fått något otrevligt meddelande från någon av coacherna. Vad är första bokstaven på den du tycker är jobbigast?
Förstår att dom har regler och att det ska följas. Nu är det ett tag sedan det här hände, och jag jobbar vidare. Det är D som har halv taskig attityd, med sina ”nästa gång överväger vi avstängning i 24h” Skriver man ca.1500 meddelanden i veckan så är det väl klart att man kan missa något ibland. Har inte haft kontakt med någon annan. Av det som man läser här, så stressar dom upp operatörerna i onödan med sina härskartekniker.
2021-02-08, 12:25
Medlem
Citat:
Defence mode activated

Jomenvisst. Tror snarare att sanningen svider för dig. Logga in på cc istället och slicka arslet på dina "kunder" och coacherna istället, så att du kan betala dina räkningar.
2021-02-08, 12:32
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Jomenvisst. Tror snarare att sanningen svider för dig. Logga in på cc istället och slicka arslet på dina "kunder" och coacherna istället, så att du kan betala dina räkningar.

Bättre än att gråta ut till främlingar på flashback för att jag inte ens klarar av det. Du slickar ju också deras rövar så vilket bra argument haha.
2021-02-08, 13:20
Medlem
Citat:
Bättre än att gråta ut till främlingar på flashback för att jag inte ens klarar av det. Du slickar ju också deras rövar så vilket bra argument haha.

Som jag har skrivit till dig förut Bubben så är inte J.H ett jobb som jag tar speciellt seriöst. Det är inget jag försörjer mig på. Jag blir inte ekonomiskt strandsatt om jag blir avstängd från J.H för att jag skiter i att logga att kåta gamla gubbar äter kåldolmar till middag. Samma som med Flashback, det är ett tidsfördriv. Alla vet i den här tråden att J.H med deras gnälliga coacher om ditten och datten är sjukligt överdrivet från deras sida. Att du sen verkar ta jobbet på J.H och ett forum som Flashback som det seriösaste och viktigaste som finns här i livet och gör allt för att få stanna kvar, tyder ganska så mycket på att du har en diagnos eller nåt.
2021-02-08, 13:43
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Som jag har skrivit till dig förut Bubben så är inte J.H ett jobb som jag tar speciellt seriöst. Det är inget jag försörjer mig på. Jag blir inte ekonomiskt strandsatt om jag blir avstängd från J.H för att jag skiter i att logga att kåta gamla gubbar äter kåldolmar till middag. Samma som med Flashback, det är ett tidsfördriv. Alla vet i den här tråden att J.H med deras gnälliga coacher om ditten och datten är sjukligt överdrivet från deras sida. Att du sen verkar ta jobbet på J.H och ett forum som Flashback som det seriösaste och viktigaste som finns här i livet och gör allt för att få stanna kvar, tyder ganska så mycket på att du har en diagnos eller nåt.

Klart det här inte är något viktigt med kåta gubbar på nätet men väljer man något får man ju stå ut med reglerna från den som betalar sin lön eller hitta något annat. Inte så svårt?

Det verkar ju bara vara några få som alltid har coach på sig, kanske ska ni göra något annat? Jag skriver fort och att logga tar 2 sekunder. Ser inte problemet.

Men bra att du fått ventilera dig. Svårt med sympati. Dom berättade vad du skulle göra innan du började och du gick med på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in