2021-02-07, 18:04
  #937
Bannlyst
Sista vintergaloppdagen nästa söndag. Sen väntar nästan två månaders uppehåll. Vad hittar ni på då?
Citera
2021-02-07, 18:13
  #938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Sista vintergaloppdagen nästa söndag. Sen väntar nästan två månaders uppehåll. Vad hittar ni på då?

Sätter mig på en stol och väntar..

Skämt å sido så blir det mer fokus på galoppen från Hong Kong för min del.
Citera
2021-02-07, 18:16
  #939
Medlem
Det blir nog fin utdelning om inte Nyhavn vinner idag.
Citera
2021-02-07, 18:43
  #940
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuff
Det blir nog fin utdelning om inte Nyhavn vinner idag.




Tror Ullis sover gott inatt.
Citera
2021-02-07, 18:43
  #941
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Jag har alltid kopplat ihop dem, men kan någon vara kompis med Fru Lustig en längre tid?

Nej, vad fan är felet på henne?
Citera
2021-02-07, 18:44
  #942
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuff
Sätter mig på en stol och väntar..

Skämt å sido så blir det mer fokus på galoppen från Hong Kong för min del.

Dubai då?
Citera
2021-02-07, 18:44
  #943
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Sista vintergaloppdagen nästa söndag. Sen väntar nästan två månaders uppehåll. Vad hittar ni på då?

Glor på stentråkigt trav?
Citera
2021-02-07, 18:46
  #944
Medlem
Avlanss avatar
Vad är Bo Gillborg-effekten?
Citera
2021-02-07, 18:53
  #945
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Vad är Bo Gillborg-effekten?

Jag antar att det syftar på det faktum att Gillborg alltid förordat en elitsatsning med öppna klassiska löpningar. Det ska då, enligt belackarna, har skett på bekostnad av bredden. Eftersom mest pengar går till de bästa hästarna och mindre till sämre hästar - sådana som bl.a. Lustig tränar - så antas antalet hästar i träning ha sjunkit.
Citera
2021-02-07, 18:54
  #946
Bannlyst
Varför är ATG så kvicka med att stänga ner bansändningen? Det är väl inte slut än?
Citera
2021-02-07, 19:59
  #947
Bannlyst
Borgås har ju också svårt med uttalen ibland. "Pedersen" osv.

Och han har verkligen hakat upp sig på Castros solglasögon. Och om inte Castro finns i närheten känner han sig manad att kommentera Jardbys hatt.
Citera
2021-02-07, 20:00
  #948
Bannlyst
Bra intervju med Fredrik Reuterskiöld i TV12. Hoppas att styrelsen tittade och lyssnade. men de kanske har annat att göra än att följa galoppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in