2021-02-07, 16:22
  #925
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DUCADICOMO
Du måste då ha det kliniskt rent hemma nu?

Herr Rammakaren litar jag annars på spenderar sin kväll med Vin och tilltugg hemma.

Jajamensan! 🍷 🧀 🥖
Citera
2021-02-07, 16:29
  #926
Medlem
Galopp är det ett skämt?Inga fulla lopp ,Flera timmar försenade pga av att Ambulansen med vårdarna inte kom.Sluta rekrytera från dårsjukhuset.
Citera
2021-02-07, 16:38
  #927
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DUCADICOMO
16.10 lopp 1.

Kvällsgalopp är mycket trevligt faktiskt. Sommartid åtminstone men det blir nog mysigt.

Ett lyft för V64-omsättningen blir det i alla fall. Passerat 1.5 miljoner nu - en ökning med 50% från förra veckan. kl.12 är för tidigt för folk ...
Citera
2021-02-07, 16:39
  #928
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Fan attans att serien med Musse är borta 😂

En komedi med Ivares drycker skulle annars vara roligt. Folk gillar ju såpor och han är rätt rolig ibland faktiskt.

Han kan ju få sällskap av Edward Blom.
Citera
2021-02-07, 16:45
  #929
Bannlyst
Ja, Micke Armstrong är lugn och sansad, perfekt som bisittare. Alltid påläst.
Citera
2021-02-07, 16:46
  #930
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Favorit i repris. Han är för go Matteus! 👼🏼

https://youtu.be/argEPSpaQS8

HALLENKRYTZ 😂

Ja, han har ofta problem med uttal av namn - både hästar och människor.
Citera
2021-02-07, 17:03
  #931
Bannlyst
Som TV/ATG Live-tittare skulle jag inte ha något emot 16:00 som starttid, men när jag besöker Bro Park vill jag gärna ha tidigare start. Har en bit att åka. Om omsättningen ska lyfta krävs en senare starttid.
Citera
2021-02-07, 17:11
  #932
Bannlyst
Har inte Ivares rätt i att man inte ska komma till galoppbanan klädd hur som helst? I alla fall inte som funktionär.
Citera
2021-02-07, 17:29
  #933
Bannlyst
Nu ljuger Lustig på Facebook igen. Påstår att galoppen tappat 70% av hästarna på 30 år. Får mothugg av Annette Johansson av alla människor.
Citera
2021-02-07, 17:31
  #934
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Nu ljuger Lustig på Facebook igen. Påstår att galoppen tappat 70% av hästarna på 30 år. Får mothugg av Annette Johansson av alla människor.

Det var väl kompisar? Åtminstone var väl Annette hennes assisterande tränare tills helt nyligen?
Citera
2021-02-07, 17:36
  #935
Medlem
Avlanss avatar
SÅ ROLIGT ATT BEARMAN VANN!!!

Annika är väl värd detta. ❤️🌟
Citera
2021-02-07, 17:40
  #936
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Det var väl kompisar? Åtminstone var väl Annette hennes assisterande tränare tills helt nyligen?

Jag har alltid kopplat ihop dem, men kan någon vara kompis med Fru Lustig en längre tid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in