Citat:
Ursprungligen postat av
BHJS
Eftersom Kamerun så vitt jag vet inte har något ishockeylandslag så är den chanden lika med 0.
Canada Cup finns heller inte.De senaste gångerna turneringen spelats har den för övrigt heter World Cup.
HUR i all sin dar fick du in AB i detta?
Det finns väl ingen som på minsta sätt tror att han skulle kunna vara inblandad??
Han är för övrigt ett etablerat vittne som vi VET var ett vittne,
Det kan men verkligen inte säga om SE.
Tramsigt och oseriöst inlägg.
Vad var syftet med det??
Jag är lite oroad för et som raljerar och trollar och gör er lustiga på andra bekostnad trots att ni (de flesta av er iaf) helt saknar argument som underbygger era påståenden,
Om inte regimtrogna SE-anklagare(du är en av dom) fattar vad lätt det är att låsa in folk på hörsägen, utan tekniska bevis, så fortsätter jag.
Vi tar det en gång till:
SE = GM
AB = Medhjälpare, går bakom SE, försöker lämna platsen utan att kontakta polisen på plats.
LJ = Medhjälpare, haft koll utanför Bio Grand efter LOP, följer sedan parallellt med LOP på Luntmakargatan.
IM = Medhjälpare, sitter på andra sidan i en bil för att dokumenterar och frikänna SE.
NF = Medhjälpare, tar bort SE från mordplatsen och pratar bara om en man i täckjacka, lägger även till
45 sekunder för mötesscenariot.
Om vi hoppar över tekniska bevis är det hur lätt som helst att få dom här inlåsta på hörsägen, speciellt i en regimtrogen Polisstat.