2021-02-04, 04:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Utan att lämna ett enda spår? HD är utredd och avförd från utredningen. Det finns inga misstankar mot henne. Det är endast här i tråden som ett älskarinne-kollektiv bedriver en hatkampanj mot frun och fortsätter LWs vendetta.
Ser att i inlägget innan ditt, framgår det att H uplevdes psyksjuk, lägger sig i andras förehavanden osv
Inte helt stabil, innan mordet.
Andra vittnar om att hon blir gladare efter mordet..
Indikerar en hel del
Citera
2021-02-04, 05:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det blir väl lite svårt om det är han som är åtalad.

Men livslång beh kan väl indikera bipolär med insjuknande av upprepade svåra depressioner.
Det nämns även utmattning, vilket kanske kan handla om tendenser till högvarv. (hypomani?)
Hon verkar inte manisk men nog är hon ehum.. "mycket produktiv" på GC-kontot.
Antar att det är HD som av någon anledning avskrevs som misstänkt. Varför?
Citera
2021-02-04, 05:54
Medlem
Stonics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonic
Det krävs väldigt mycket för att få Rättspsykiatrisk vård. Det tror jag absolut inte kan komma på tal i detta fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon äter dubbel dos, dvs både morgon och kväll?
Hon är uppenbart psykotisk, för att inte säga manisk gällande geologgarna.
Och ändå en uppskattad medarbetare på sjukhuset.
Citera
2021-02-04, 06:01
Medlem
Stonics avatar
Citat:
Hon passar väl inte in i statistiken.Forskningen :Våld i nära relation pekar med hela handen mot S och ej frun. Lyfter man blicken och tänker själv klarnar bilden betydligt. Allt faller då på plats. Så känner jag.
Citera
2021-02-04, 06:11
Medlem
Stonics avatar
( OT EB psykotisk människa som begått ett brott kan dömas till LRV. Många är de som under en drogutlöst sjukdom t ex begått ett mycket grovt brott och då fått Rättspsykiatrisk vård. Det handlar om svårt psykiatriskt sjuka människor. De kan ej ta ansvar för sina handlingar sägs det. Det är skillnaden på att vara en klient inom Kriminalvård,vs en patient på Rättspsyk.
Citera
2021-02-04, 06:15
Medlem
Stonics avatar
Citat:
Ser att i inlägget innan ditt, framgår det att H uplevdes psyksjuk, lägger sig i andras förehavanden osv
Inte helt stabil, innan mordet.
Andra vittnar om att hon blir gladare efter mordet..
Indikerar en hel del
Lyssna till det tysta språket. Det är talande.
Citera
2021-02-04, 06:18
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piastrone
Det får nog någon annan svara på. Jag tror i och för sig inte att det är omöjligt att de inte har diskuterat den. Det finns så väldigt många casher så jag tror mest intressanta är nysläppta och sen sådana som på något sätt kompletterar en svit. Att HD visar den för paret var nog bara för att vara schysst när de befann sig så nära en cash. Före mordet var det inget speciellt men denna cash mer än att den var en väldigt välarbetad sådan vilket Softpocahontas hade gjort sig känd för. Kan tänka mig att man inte diskuterar alla casher som finns. Ett av vittnena L har ju inställningen att ha koll på allt inom 35 km hemifrån. Om man som exempel ställer in allt inom 35 km från Örebro centrum så får man upp 2621 casher.
Really...

Det är högvilt att jaga LWs cacher.
Med tät kontakt mellan H och JG där de diskuterar hur sjuk LW är, han ber om koordinater och loggar 14 maj, den wig som H loggade den 8:e.

Han ingår i en pakt som utesluter LW.
Han har dess innan loggat frenetiskt med henne i flera år.

Älsklingen SD är FTF.
Men just mordplatsen som H besökt två ggr, upptäckt att den är flyttad, som det står på sidan att den har blivit förstörd - det tycks passera som en fjärt i horisonten.
Citat:
" Han känner till var många av Lenas offentliga cacher finns. Han har i efterhand fått kännedom om att en av Lenas cacher, "My real six string" legat vid planket där hon hittades död."
Senast redigerad av develi 2021-02-04 kl. 06:36.
Citera
2021-02-04, 06:23
Medlem
Stonics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hatet finns sen långt innan men det blir väl inte bättre i mars (gräl om flytt nära LW) eller april (cacher logga på/logga av).
Om det har med sviter att göra vet jag inte. När hon loggar om efter LWs död är ju iaf inte USA aktuellt.
Det borde ha räckt med relationsproblemen. Att även styra med GC blev antagligen droppen. Frun har aldrig glömt sin historia bara för att de skrivit på Skilsmässopapper.Som jag ser det.
Citera
2021-02-04, 06:27
Medlem
develis avatar
Citat:
Det borde ha räckt med relationsproblemen. Att även styra med GC blev antagligen droppen. Frun har aldrig glömt sin historia bara för att de skrivit på Skilsmässopapper.Som jag ser det.
Det är mer som jag ser det, fullt tillräckligt med prestigeförlust som hustru, extremt kränkt.
Det blir snarare triggers x 2.
60 meter och 60 cacher. Typ.
Citera
2021-02-04, 06:32
Medlem
develis avatar
Citat:
Det är rimligt att de talat om det. Möjligt att det är HD och JG som söndrat den?
Funderat på det samma. Hon har allt mer koll på hatobjektets förehavanden.
Besök 2 känns som spel för galleriet och sen är JG komplett ovetande att den ens finns.
Bah..
Citera
2021-02-04, 06:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Otillräcklig bevisning?
Skyddande lär heller inte vara lätt att få fram.
Allt krut lagt på SD?
Citera
2021-02-04, 06:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Och ändå en uppskattad medarbetare på sjukhuset.
Bra balans i medicineringen så funkar det väl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in