Citat:
Ursprungligen postat av
piastrone
Det får nog någon annan svara på. Jag tror i och för sig inte att det är omöjligt att de inte har diskuterat den. Det finns så väldigt många casher så jag tror mest intressanta är nysläppta och sen sådana som på något sätt kompletterar en svit. Att HD visar den för paret var nog bara för att vara schysst när de befann sig så nära en cash. Före mordet var det inget speciellt men denna cash mer än att den var en väldigt välarbetad sådan vilket Softpocahontas hade gjort sig känd för. Kan tänka mig att man inte diskuterar alla casher som finns. Ett av vittnena L har ju inställningen att ha koll på allt inom 35 km hemifrån. Om man som exempel ställer in allt inom 35 km från Örebro centrum så får man upp 2621 casher.
Really...
Det är högvilt att jaga LWs cacher.
Med tät kontakt mellan H och JG där de diskuterar hur sjuk LW är, han ber om koordinater och loggar 14 maj, den wig som H loggade den 8:e.
Han ingår i en pakt som utesluter LW.
Han har dess innan loggat frenetiskt med henne i flera år.
Älsklingen SD är FTF.
Men just mordplatsen som H besökt två ggr, upptäckt att den är flyttad, som det står på sidan att den har blivit förstörd - det tycks passera som en fjärt i horisonten.
Citat:
" Han känner till var många av Lenas offentliga cacher finns. Han har i efterhand fått kännedom om att en av Lenas cacher, "My real six string" legat vid planket där hon hittades död."