2021-01-10, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Lösvikt, ljusblå med skåra på ena sidan. Dock ej verkningslösa, tar man två (vad som alltså ska vara 5 mg) skulle jag säga att effekten är som drygt 1 Ksalol/1 mg alpra. Är stenhårda, så min gissning är att de snarare är utgångna än fulpiller. Mkt vederhäftig nätleverantör annars.

(senast jag köpte lora - typ 15 - face to face av en gym-jugge var det lite samma sak - hårda, dålig effekt, drog samma slutsats då... att det ännu skulle finnas gamla pills i cirkulation är osannolikt - så kanske mest troligt att de bara är underdoserade???).
Jag köpte lösvikt för ett tag sedan, nästan helt värdelösa. Jämförde med mina 1 mg från svenskt apotek. Som natt och dag.
Citera
2021-01-10, 12:59
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Jag köpte lösvikt för ett tag sedan, nästan helt värdelösa. Jämförde med mina 1 mg från svenskt apotek. Som natt och dag.

Lagade mat på tre allegedly 2,5;or igår. Blev utmärkt. Hade ju inte funkat OM 7,5 mg... dock ganska sköna, men man får dra i sig 2-3 st.

Nevermind, man lär sig, inget jag köper igen. Deras (blir ju avstängd om man nämner namn här) Zopi t ex utmärkt, även ikton.
Citera
2021-01-10, 14:58
Bannlyst
Citat:
Lagade mat på tre allegedly 2,5;or igår. Blev utmärkt. Hade ju inte funkat OM 7,5 mg... dock ganska sköna, men man får dra i sig 2-3 st.

Nevermind, man lär sig, inget jag köper igen. Deras (blir ju avstängd om man nämner namn här) Zopi t ex utmärkt, även ikton.
Var de andra i karta? För de Temesta brukar funka.
Citera
2021-01-10, 15:29
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Var de andra i karta? För de Temesta brukar funka.

Aldrig kommit över lora i karta. Ikton och zopi från samma säljare också i lösa men utmärkta.
Citera
2021-01-10, 17:43
Bannlyst
Citat:
Aldrig kommit över lora i karta. Ikton och zopi från samma säljare också i lösa men utmärkta.
Kanon.
Citera
2021-01-16, 02:16
Medlem
Numes avatar
Citat:
Cirkulerar ful-Lorazepam - någon som vet? Fick tag i ljusblå med skåra, stenhårda att tugga sönder, skall vara 2,5;or - men tycker de nästan helt saknar effekt.

Citat:
Jag har också stött på mycket hårda "2.5 mg hemofarm" lorazepam lösa (ser annars likadana ut som dom i obrutna blister).
Dom funkar men jag tyckte dom var lite underliga, inte samma effekt eller märkbart svagare. Alla jag fått tag på i blister 2.5 hemofarm har varit betydligt mjukare och med vad jag tror är påtagligt starkare effekt. När ni säger det så tror jag mer på min erfarenhet, och håller med, annars är jag rätt skeptisk till att utvärdera bens (slår på så olika beroende på vad man gör osv, för mig i alla fall ---- och har inte tillgång till svenska apoteksvaror att jämföra var gång).
Citera
2021-01-16, 02:38
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Jag har också stött på mycket hårda "2.5 mg hemofarm" lorazepam lösa (ser annars likadana ut som dom i obrutna blister).
Dom funkar men jag tyckte dom var lite underliga, inte samma effekt eller märkbart svagare. Alla jag fått tag på i blister 2.5 hemofarm har varit betydligt mjukare och med vad jag tror är påtagligt starkare effekt. När ni säger det så tror jag mer på min erfarenhet, och håller med, annars är jag rätt skeptisk till att utvärdera bens (slår på så olika beroende på vad man gör osv, för mig i alla fall ---- och har inte tillgång till svenska apoteksvaror att jämföra var gång).

Som sagt - tror på utgångna... inte verkningslösa men jäkligt klena...
Citera
2021-01-16, 20:41
Medlem
GanjaFarbrors avatar
Gått på heroin 6 dagar i veckan dom senaste 2-3 månaderna men gick av för några dagar sen.
Tog 1mg Temesta för drygt 40 minuter sen och tycker redan att myrkrypningarna och muskelspänningarna börjat släppa, har inte rört en benzo på över 10 år då jag tycker det är skräp men detta verkar ju lovande såhär långt.

Hur lång tid tar det innan fullt påslag? Väldigt olika bud i tråden, lät tabletten smälta i munnen o sköljde sen ner skiten med vatten.
Senast redigerad av GanjaFarbror 2021-01-16 kl. 20:43.
Citera
2021-01-21, 06:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarbror
Gått på heroin 6 dagar i veckan dom senaste 2-3 månaderna men gick av för några dagar sen.
Tog 1mg Temesta för drygt 40 minuter sen och tycker redan att myrkrypningarna och muskelspänningarna börjat släppa, har inte rört en benzo på över 10 år då jag tycker det är skräp men detta verkar ju lovande såhär långt.

Hur lång tid tar det innan fullt påslag? Väldigt olika bud i tråden, lät tabletten smälta i munnen o sköljde sen ner skiten med vatten.
Tar 20 min.
Citera
2021-01-29, 00:01
Medlem
Fick prova dessa som alternativ till Nitrazepam, men för mycket kick på dem, låg hellre och myste än somnade, och tappade snabbt kontrollen över intaget så det får bli nitra på licens istället
Citera
2021-02-03, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SatansBalkong
Fick prova dessa som alternativ till Nitrazepam, men för mycket kick på dem, låg hellre och myste än somnade, och tappade snabbt kontrollen över intaget så det får bli nitra på licens istället
Ja man kan bli lite slirig på Lora. Fantastisk till natten dock även om Nitra är kungen där.
Citera
2021-02-03, 18:14
Medlem
Citat:
Ja man kan bli lite slirig på Lora. Fantastisk till natten dock även om Nitra är kungen där.

Ja, det är sällan jag kan få ett mysigt rus på någon bensodiazepin, antingen terapeutisk verkan eller bara minnesförlust och uppvaknande till märkligheter man ängnat sig åt under ruset, inte precis kul enligt min mening, men den där jäkla temestan mådde jag riktigt bra på, lungt, mysigt, och en lite vackrare värld, så det var med sorg i hjärtat jag ringde min psykiater och sade att dessa kommer jag att missbruka. Vi måste hitta annat sömnmedel. Behöll dock 100 packet och unnade mig några när livet var hårt...
Så nu sover jag för lite i väntan på mina licensnitra, Tar Xanor till natten, men hur bra den än må vara mot ångest är de inget för sömnen, och i högdos ger de paradoxala effekter och blir uppiggande istället!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in