2021-02-02, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Jag hade för några år sedan samma bild av Icke som dig.
Ungefär som att han skulle vara ännu en Alex Jones.
Hur kan man annars få leva liksom? Jag menar, dom tog ju kål på Bechir för mindre.
Nu är ju iofs Arselberget ett präktsvin till halvjude så där är kanske svaret, och Sverige och Stockholm är trots allt platsen där den verkliga styrande eliten har sitt säte över världen med Wallenberg och Investor som front.
Men nja, jag delar inte det du säger om David Icke längre. Och inte ens Alex Jones i sina yngre dar när han begav sig ut och exponerade Bohemian grove, oavsett om han är en gapande dårskalle idag.

Ta mina råd för vad du vill, men nej det är inte Aliens inblandade, och nej det är inte en tusenårig konspiration,
Landa i dina tankar och se saker för vad dom verkligen är och låt dig inte missledas av avskedsmanövrar är mitt bästa råd.

Allt väl.

Varför offrade man barn och mängder med människor till "Gudar" under maya?

Varför skedde samma sak under Inca?

Varför avbildar Inca stenar hjärttransplantationer och kärnkirurgi?

Vilka är det som offrar barn och människor i industriell skala idag?

Varför har dom flesta Kabbalah-profetierna samt dom i Uppenbarelseboken visat sig hända på riktigt?

Varför är Uppenbarelseboken fylld utav att varje enskild negativ händelse som sker, är följd utav: "Vänta på Jesus återkomst"?
[Spirituellt? Vänta på något externt utanför dig själv som lösning på ett problem?]

Kan det ha varit så att man planerade att ta över västvärlden och skapade Bibeln som en metod att försvaga samhället moraliskt samtidigt som man la till en manual på hur kristna ska bete sig under tiden man utrotar dom?
[Älska din fiende, vänd andra kinden till]

Varför gav man mänskligheten internet och datorer?
[Ingen teknologi släpps omedvetet]
Citera
2021-02-02, 22:58
Medlem
Allcopsarebastardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nej, inte det heller. Sverige var inte nationalistiskt innan globalism.
Jo sverige har alltid varit nationalistiskt. Svenskar har tidigare hyllat sitt folk och våran fina kultur. Precis som många andra nationaliteter och kulturer hyllat deras egen kultur. Det är väl självklart igentligen. Man gillar sin egen stam, grupp etc
Betyder inte att man hatar någon annans. Bara att man gillar sin mest
Senast redigerad av Allcopsarebastards 2021-02-02 kl. 23:05.
Citera
2021-02-02, 23:09
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unicosmic2
Varför offrade man barn och mängder med människor till "Gudar" under maya?

Varför skedde samma sak under Inca?

Varför avbildar Inca stenar hjärttransplantationer och kärnkirurgi?

Vilka är det som offrar barn och människor i industriell skala idag?

Varför har dom flesta Kabbalah-profetierna samt dom i Uppenbarelseboken visat sig hända på riktigt?

Varför är Uppenbarelseboken fylld utav att varje enskild negativ händelse som sker, är följd utav: "Vänta på Jesus återkomst"?
[Spirituellt? Vänta på något externt utanför dig själv som lösning på ett problem?]

Kan det ha varit så att man planerade att ta över västvärlden och skapade Bibeln som en metod att försvaga samhället moraliskt samtidigt som man la till en manual på hur kristna ska bete sig under tiden man utrotar dom?
[Älska din fiende, vänd andra kinden till]

Jag säger inte att den onda kabbalen av den styrande eliten inte är vad som bäst kan beskrivas som sjuka satanister.
På det viset kan man såklart leta sig tillbaks i historien och fördjupa sig i hur Babylon är ondskans vagga.
Som jag sa, ju mer tiden lider desto mindre vet man.
Det var din övertygelse jag ifrågasatte, av goda skäl och intentioner.

Idag är det ett teknokratiskt samhälle vi står inför, en ny världsordning.
I Kista är sätet, med lillebror silicon valley i USA. The great reset är ämnet.
Inte vem som byggde pyramiderna eller att judar dricker blod och dödar spädbarn.

Myron Fagan tog sig på eget bevåg och kostnad att spela in sina forskningar om Illuminati på 60-talet och sprida detta på LP-skivor, jag föreslår en lyssning för att förstå vart vi befinner oss idag:

https://youtu.be/d345C2G0pMg
Citera
2021-02-02, 23:13
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:

För att de ville ha bättre kartläggning av folk och i förlängningen få möjlighet att styra, kontrollera och övervaka folk.

Sociala medier var redan uttänkt många år innan det lanserades. FacebOOk var elitens produkt för kartläggning, men utåt för allmänheten axlade Zuckerberg rollen som den kreativa (oberoende) entreprenörsstudenten som själv påstods ha skapat den innovativa plattformen för sociala kontakter(fejjan).

Sedan pumpade man ut budskapet i MSM och vips så hade var och varannan skaffat elitens datainsamlande plattform.

Det sociala med "sociala" medier är bara som en slags honeytrap, som gör att folk stannar. I själva verket handlar plattformen primärt om något annat än att möjliggöra kommunikation för användarna. Nämligen Kartläggning!!

Varje samtal på internet lämnar spår. Det är därför de gav oss internet. Snart får vi inte träffas fysiskt(pga pandemi, miljöskäl, resor, etc). Då återstår bara umgänge digitalt via nätet = full kontroll.
Senast redigerad av TupolevTu-144 2021-02-02 kl. 23:18.
Citera
2021-02-02, 23:22
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
"You will own nothing and you will be happy" Säger också World Economic Forum i en annan video.
Deras idé är att vi inte ska äga någonting och hyra allt.

Can you rent everything you need in life: av World Economic Forum
https://www.youtube.com/watch?v=Kpz6K1sSIPY

Det viktiga är att alla minns att ingen äger nåt, inte ens dem vi hyr av. Sluta noija nu.
Citera
2021-02-02, 23:23
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
Jo sverige har alltid varit nationalistiskt. Svenskar har tidigare hyllat sitt folk och våran fina kultur. Precis som många andra nationaliteter och kulturer hyllat deras egen kultur. Det är väl självklart igentligen. Man gillar sin egen stam, grupp etc
Betyder inte att man hatar någon annans. Bara att man gillar sin mest

Nej, det där är bara något som ni nationalister har hittat på för att det låter bra i era öron. Du menar kanske vår, inte våran, fina kultur. Se Jan Troells Utvandrarna och återkom sen om Sveriges kultur var så fin för 150 år sedan.
Citera
2021-02-02, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
För att de ville ha bättre kartläggning av folk och i förlängningen få möjlighet att styra, kontrollera och övervaka folk.

Sociala medier var redan uttänkt många år innan det lanserades. FacebOOk var elitens produkt för kartläggning, men utåt för allmänheten axlade Zuckerberg rollen som den kreativa (oberoende) entreprenörsstudenten som själv påstods ha skapat den innovativa plattformen för sociala kontakter(fejjan).

Sedan pumpade man ut budskapet i MSM och vips så hade var och varannan skaffat elitens datainsamlande plattform.

Det sociala med "sociala" medier är bara som en slags honeytrap, som gör att folk stannar. I själva verket handlar plattformen primärt om något annat än att möjliggöra kommunikation för användarna. Nämligen Kartläggning!!

Varje samtal på internet lämnar spår. Det är därför de gav oss internet. Snart får vi inte träffas fysiskt(pga pandemi, miljöskäl, resor, etc). Då återstår bara umgänge digitalt via nätet = full kontroll.

Vad roligt, en person som inte låter nuvarande paradigm färga förmågan att dra logiska objektiva slutsatser. Bravo, tack.
Citera
2021-02-02, 23:35
Medlem
duden83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Borde inte denna tråden ligga i konspirationsforumet? Det skriker ju foliehatt om TS.

WEF är bara ett spektakel som tror de har inflytande. FED, BIS, IMF & WBG skrattar åt WEF och ser Klaus Schwab som en pajas.

Det kommer inte bli någon "reset", helt enkelt för att folk inte vill ha det. Folk vill kunna äga sitt boende och transportmedel även i framtiden. Ingen vill hyra allt.

Jag vill äga mitt boende. Men inte mitt transportmedel. Vore väl nice om man kunde hyra det. Hade gärna till och med betalat mer för att slippa bry mig.
men leasing är för dyrt fortfarande.
Med bostaden är det annorlunda. Den vill jag äga.

men finns nog många som vill hyra allt.

men hur som helst...hela tråden känns lite...överdriven...
Senast redigerad av duden83 2021-02-02 kl. 23:39.
Citera
2021-02-02, 23:41
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalpsih
Konspirationsteorier
En konspiration är uppenbart.

1. Varför möts världens ledare och finans under detta paraply av teknisk diktatur som ska införas?

2. Varför vill finansjättarna att deras hedgefonder, banker samt att hela marknaden plockas bort?

3. Om detta är fantasier, varför lägger de då upp filmen i TS samt skriver ännu värre saker på sin hemsida?
https://www.weforum.org/
Citera
2021-02-02, 23:43
Medlem
Citat:
Bland annat så pratar han om att kärlek är lösningen på allt, om man höjer sin frekvens- samt slutar tänka på "illuminati" - så slutar man "manifestera" dom och dom försvinner.
[Pacificerande agenda, när du inte agerar, så är du ett enkelt byte att köra över.]

Vad är ditt förslag till hur man frigör sig från Illuminati? Jag har sett vissa av dina inlägg på Flashback och utgår ifrån att du känner till att vi människor själva manifesterar vår egen verklighet genom hur vi riktar vårt fokus/energi, så låt ha den premissen.

Det är en ärlig fråga, jag vet inte själv. Men av min erfarenhet så är David Ickes förslag det enda vettiga.
Citera
2021-02-02, 23:44
Avslutad
Kalegriplanen verkar gå bra.
Citera
2021-02-03, 00:00
Medlem
Allcopsarebastardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nej, det där är bara något som ni nationalister har hittat på för att det låter bra i era öron. Du menar kanske vår, inte våran, fina kultur. Se Jan Troells Utvandrarna och återkom sen om Sveriges kultur var så fin för 150 år sedan.
Du vet inte vad du snackar om. Vi gillade vårat folk innan babbarna och vänstertomtarna bestämmde att det var fel. Bara för att det var hårda tider för 150 år sen betyder ingenting. Vi snackar åratal mycket längre tillbaks. Tillbaks ända till vikingatiden. Norden har alltid haft en fin kultur.

Säg ett folk som inte gillat deras kultur och folk, det gör väl alla...

Vi svenskar har alltid varit ett sammanhållet folk dessutom. Lägg ner med din propaganda alla vet att det är bullshit
Senast redigerad av Allcopsarebastards 2021-02-03 kl. 00:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in