Citat:
Jag hade för några år sedan samma bild av Icke som dig.
Ungefär som att han skulle vara ännu en Alex Jones.
Hur kan man annars få leva liksom? Jag menar, dom tog ju kål på Bechir för mindre.
Nu är ju iofs Arselberget ett präktsvin till halvjude så där är kanske svaret, och Sverige och Stockholm är trots allt platsen där den verkliga styrande eliten har sitt säte över världen med Wallenberg och Investor som front.
Men nja, jag delar inte det du säger om David Icke längre. Och inte ens Alex Jones i sina yngre dar när han begav sig ut och exponerade Bohemian grove, oavsett om han är en gapande dårskalle idag.
Ta mina råd för vad du vill, men nej det är inte Aliens inblandade, och nej det är inte en tusenårig konspiration,
Landa i dina tankar och se saker för vad dom verkligen är och låt dig inte missledas av avskedsmanövrar är mitt bästa råd.
Allt väl.
Ungefär som att han skulle vara ännu en Alex Jones.
Hur kan man annars få leva liksom? Jag menar, dom tog ju kål på Bechir för mindre.
Nu är ju iofs Arselberget ett präktsvin till halvjude så där är kanske svaret, och Sverige och Stockholm är trots allt platsen där den verkliga styrande eliten har sitt säte över världen med Wallenberg och Investor som front.
Men nja, jag delar inte det du säger om David Icke längre. Och inte ens Alex Jones i sina yngre dar när han begav sig ut och exponerade Bohemian grove, oavsett om han är en gapande dårskalle idag.
Ta mina råd för vad du vill, men nej det är inte Aliens inblandade, och nej det är inte en tusenårig konspiration,
Landa i dina tankar och se saker för vad dom verkligen är och låt dig inte missledas av avskedsmanövrar är mitt bästa råd.
Allt väl.
Varför offrade man barn och mängder med människor till "Gudar" under maya?
Varför skedde samma sak under Inca?
Varför avbildar Inca stenar hjärttransplantationer och kärnkirurgi?
Vilka är det som offrar barn och människor i industriell skala idag?
Varför har dom flesta Kabbalah-profetierna samt dom i Uppenbarelseboken visat sig hända på riktigt?
Varför är Uppenbarelseboken fylld utav att varje enskild negativ händelse som sker, är följd utav: "Vänta på Jesus återkomst"?
[Spirituellt? Vänta på något externt utanför dig själv som lösning på ett problem?]
Kan det ha varit så att man planerade att ta över västvärlden och skapade Bibeln som en metod att försvaga samhället moraliskt samtidigt som man la till en manual på hur kristna ska bete sig under tiden man utrotar dom?
[Älska din fiende, vänd andra kinden till]
Varför gav man mänskligheten internet och datorer?
[Ingen teknologi släpps omedvetet]