2021-02-02, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Tycker även Blood Diamond verkar lite feminin, men kanske bara är pga språket. Erik är väl annars den ende bekräftade då han har pride-flaggan tatuerad under axeln.

Vet inte men får vibbar på 100 % att Philip Albinsson och Erik Steffen är gay och 90 % att Richard Andersson är det. Vet inte om någon mer kan vara det. Av tjejerna vet jag inte men hade gärna sett de 2 tjejen på torpet in action tillsammans eller MALIN och KARIN
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2021-02-02 kl. 16:34.
Citera
2021-02-02, 16:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Vet inte men får vibbar på 100 % att Philip Albinsson och Erik Steffen är gay och 90 % att Richard Andersson är det. Vet inte om någon mer kan vara det. Av tjejerna vet jag inte men hade gärna sett de 2 tjejen på torpet in action tillsammans eller MALIN och KARIN

Seriöst - de som sitter i den här tråden och snackar sex och sexualitet som tips till er kan ni säkert hitta någon annan tråd att förlusta ert prat om det i på Flashback - rätt tröttsamt att läsa om era sexfixeringar... Och Nej jag är inte ngn torrboll som inte får sex (ofta argument om man tar upp detta) bla bla - utan bara att det är så trist att läsa om. Sex ska utföras och inte läsas om kan jag tycka.

Skriv hellre om vad som man kan se i avsnitten och hur funderingar går runt det och vad de jobbar med på Farmen.
Senast redigerad av CS128 2021-02-02 kl. 16:50.
Citera
2021-02-02, 18:38
Medlem
EdKempers avatar
Härligt gäng på Törpe nu 👍 dom verkar ha kul! Gillar värmländskan, hon har personlighet.
Undrar bara varför Jennifer är så himla svullen i ansiktet, ser lite märkligt ut ibland..

F ö tror jag Märy kommer välja Henrik och jag hoppas grinkarl åker ut!
Citera
2021-02-02, 19:17
Medlem
HajenPeppers avatar
Tror inte norrlands-jens hade haft en chans att bilda någon pakt i årets farmen , nästan alla är för bångstyriga och har för bra självförtroende för att köpa hans skitsnack. Sen är väl deltagarna lite äldre i år över lag.
Citera
2021-02-02, 19:42
Medlem
Wads avatar
Kön före kompetens. Intressant strategi.
Citera
2021-02-02, 20:15
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
brännskadan är gift med en negress och har barn sen om han går och blitt homo på farmen det låter jag vara osagt

erik måste väl vara bög?

philip har jag aldrig fått några vibbar av att han skulle gilla män
Skojar du? Philip är pianisten på torpet och han är gay. Bara att lyssna på honom så fattar man det.

Määääry är så jäkla irriterande, hon pratar verkligen med hela munnen. Fattar inte heller varför det ska vara så viktigt med ”girlpower” hela tiden. ”Nu är det dags att en kvinna får bestämma” ”Nu ska vi kvinnor visa hur man ska göra” osv. Jävla trams, sånt höll man på med på lågstadiet - killar vs tjejer.
Citera
2021-02-02, 20:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad

Möjligt - men alltid retar det någon på Farmen och det märks. Rickard muttrar och Henrik hakar på fast mest lite försiktigt för nu kan han ligga illa till i valen beroende på att Märy kan välja honom till kämpe.
Daniel verkar vara lite road och frågar flera ggr: Går det bra för er tjejer? Vilket det verkar ha gjort till slut med badtunnan - utan hans bistånd.

Di Leva får nyfikna frågor ifrån Rickard om Märys prat i Storbondestugan om vad som sägs men Di Leva lyckades låtsas som att han inte visste utan svarar: Hon pratar så mycket så man vet inte

Fast jag funderar på om det verkligen är något större jämlikhetsprojekt och orsak till Märys Ombytta-roller-vecka ... egentligen. Om hon är på alerten Märy nu så kan hon troligtvis få reda på lite vad bägge könen har för kunskap om i vad de ska kunna i olika tävlingar.

Jag har sett Torpet som jag följer på TV4 Play och lite av vad som händer där. Idag gick det både bra och mindre bra för personen som vann Torpettävlingen. Vi får väl se om det går att prestera med fokus då i Gårdstävlingen sedan imorgon?
Senast redigerad av CS128 2021-02-02 kl. 20:21.
Citera
2021-02-02, 20:31
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Skojar du? Philip är pianisten på torpet och han är gay. Bara att lyssna på honom så fattar man det.

Määääry är så jäkla irriterande, hon pratar verkligen med hela munnen. Fattar inte heller varför det ska vara så viktigt med ”girlpower” hela tiden. ”Nu är det dags att en kvinna får bestämma” ”Nu ska vi kvinnor visa hur man ska göra” osv. Jävla trams, sånt höll man på med på lågstadiet - killar vs tjejer.

Hoppas Märy åker hem så fort hennes storbondetid är över. Tragisk ju.

Favoriterna så här långt är fortfarande: Västgöta-Henrik och Allan. Tyckte bra om Daniel i början då han framstod som sympatisk men han känns mer och mer som ett regelrätt as. Fjäskar lite här och där bara för att fiska poäng.

Sedan vet man inte hur mycket som är vinklat/castat då det är TV4. Men man måste försöka bedöma det man ändå ser.
Citera
2021-02-02, 23:17
Medlem
PeoFallmos avatar
Henrik är en jävligt trevlig person, och en av få på farmen som faktiskt kan något på riktigt.
Citera
2021-02-02, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Härligt gäng på Törpe nu 👍 dom verkar ha kul! Gillar värmländskan, hon har personlighet.
Undrar bara varför Jennifer är så himla svullen i ansiktet, ser lite märkligt ut ibland..

F ö tror jag Märy kommer välja Henrik och jag hoppas grinkarl åker ut!
Verkligen, Törpe är toppen och det beror på människorna som är där. Inga stöddiga, sura, prestigefulla människor. De känns helt prestigelösa och enkla allihop. Kommer Henrik dit kommer stämningen DÖ.
Citera
2021-02-02, 23:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Så uppfattar inte jag det.

Det finns en hackordning på Farmen, det har alltid funnits i alla säsonger. De som är duktiga på bygguppdrag står alltid högst i rang. De som inte är duktiga på att bygga placeras i köket. Därför står de på kökstjänst lägst i rang och de på byggtjänst högst i rang. Och eftersom killar oftast har större erfarenhet av bygge så står killarna oftast högre i rang. Den tjej som opponerar mot detta kallas "feminazi", år efter år. It's so old.

Märy vill ge tjejerna en chans på högstatusuppdragen istället för att direkt placera dem på lågstatuskökstjänsten. Hennes tanke är att alla delar på byggena och när det är klart delar alla på köksuppdragen. I grund o botten är det sympatiskt.

Man fick se i trailern för imorgon att Brännskadan blev satt på kökstjänst och blev vansinnig. I hans ögon ett skitjobb och inte värdigt honom. Precis så ser han på dem som gör köksuppdrag. Han o Henrik ser ner på köksjobbet och de som utför det. Märy vet om det och vill inte spela med i deras spel utan vänder upp och ner på spelplanen.
Citera
2021-02-03, 00:05
Medlem
Lily, kvinnan sparkar en katt när hon vet att hon har kameror på sig.
Hon är värd mindre än den ruttna komposten som jag glömt på verandan, resting bitchface har f.ö. ingen bättre google-bild. Skäms på er föräldrarna som skapade detta odjur till nagelteknolog som inte "har nån användning för det här" som man får lära sig på farmen.

Bra TV däremot
Senast redigerad av Christheblizz 2021-02-03 kl. 00:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in