Citat:
Ursprungligen postat av
Wad
Kön före kompetens. Intressant strategi.
Möjligt - men alltid retar det någon på Farmen och det märks. Rickard muttrar och Henrik hakar på fast mest lite försiktigt för nu kan han ligga illa till i valen beroende på att Märy kan välja honom till kämpe.
Daniel verkar vara lite road och frågar flera ggr: Går det bra för er tjejer? Vilket det verkar ha gjort till slut med badtunnan - utan hans bistånd.
Di Leva får nyfikna frågor ifrån Rickard om Märys prat i Storbondestugan om vad som sägs men Di Leva lyckades låtsas som att han inte visste utan svarar: Hon pratar så mycket så man vet inte
Fast jag funderar på om det verkligen är något större jämlikhetsprojekt och orsak till Märys Ombytta-roller-vecka ... egentligen. Om hon är på alerten Märy nu så kan hon troligtvis få reda på lite vad bägge könen har för kunskap om i vad de ska kunna i olika tävlingar.
Jag har sett Torpet som jag följer på TV4 Play och lite av vad som händer där. Idag gick det både bra och mindre bra för personen som vann Torpettävlingen. Vi får väl se om det går att prestera med fokus då i Gårdstävlingen sedan imorgon?