Inte nu utan risk för att verka fördomsfull, men jag får rent spontant vissa bi-/homosexuella vibbar från såväl den medelålders butikschefen som den unga barpianisten och inte minst av han den där som för tankarna takt till Thomas Di Leva.
Nån med inblick som vet om någon av dessa tre är del av HBTQ-community? Vore kul att veta, jag menar då kan man i alla fall vara hundra på att de är totalt ointresserade av tjejerna, i sexuell bemärkelse.
Vidare, fröken Schill uppges ju vara "statsanställd", och
kvällspressen bekräftar faktiskt (som ni också skrivit här ovan) att hon är just kriminalvårdare. Då undrar jag ju spontant vilken kåk hon är plit på. Nån skvallerbytta med koll? Gjorde en snabb sökning och i Östergötland finns det tydligen tre anstalter, Kolmården, Skenäs och Skänninge, av vilka jag faktiskt bara har (viss) koll på den sistnämnda.
Läste nu att de två andra tydligen är klass 3 (öppna). Hur som helst har ju de intagna som regel tv på rummen (oavsett säkerhetsklass), jag är ju hundra procent övertygad om att de flesta bänkar sig 19:30 varje kväll. Känns spontant som att hon är ett mycket uppskattat inslag i vardagen för straffångarna.