2021-02-01, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Och nu är aktien nere i 194...

Sällan man får möjlighet att beskåda en aktie som faller 40 % på en dag.
175, det går undan nu...
Citera
2021-02-01, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Nej jag drog mig ur i rätt ögonblick. Det kidsen här inte verkar fatta är att allt spammande om HOOOOLD på Reddit handlar om att alla andra ska hålla på aktierna som idioter medan de själva säljer högt TACK VARE att alla andra håller värdet uppe för dem. Att folk inte kan räkna ut det här är obegripligt.
Tja, lyckas media göra mer reklam för spektaklet så kanske ett par miljoner till hoppar på...så hållandet kan nog pågå ett tag till.
Citera
2021-02-01, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Du är en av de förrädarna jag varnade för! Hoppas någon brännmärker dig svikare! Detta handlar fortfarande inte om att bli rik, det handlar om att få ett rättvisare system i slutändan. medan ni ska äta smulorna från deras bord och fortsätta på som vanligt när ni i långa loppet tjänar bra mer på att smälla till dem på fingrarna.

Spendera det du har råd att förlora. Detta är viktigt! Om så bara 50kr

Förrädare? Käften idiot. Jag är smart och kan till skillnad från dig se när slaget är förlorat. Jag gjorde ingen vinst att tala om men jag undvek förlust. Hur mycket gick du back gubben?

Är det andras fel i tråden att du förlorade pengar?
Folk har hatat på den virtunske mannen(?) i den här tråden i en vecka men han läser i alla fall nyheterna och lyssnar till dem istället för att stämpla det som fake news.
Senast redigerad av teren 2021-02-01 kl. 23:32.
Citera
2021-02-01, 23:32
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Du är en av de förrädarna jag varnade för! Hoppas någon brännmärker dig svikare! Detta handlar fortfarande inte om att bli rik, det handlar om att få ett rättvisare system i slutändan. medan ni ska äta smulorna från deras bord och fortsätta på som vanligt när ni i långa loppet tjänar bra mer på att smälla till dem på fingrarna.

Spendera det du har råd att förlora. Detta är viktigt! Om så bara 50kr

wall st har redan åkt på sin smäll, meddelandet är skickat. Ska man stanna kvar nu bara för att "bevisa något", samtidigt som folk förlorar hundratusentals kr/dollar för att dom inte har någon aning om vad dom håller på med..
Citera
2021-02-01, 23:33
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Förrädare? Käften idiot. Jag är smart och kan till skillnad från dig se när slaget är förlorat. Jag gjorde ingen vinst att tala om men jag undvek förlust. Hur mycket gick du back gubben?

Folk har hatat på den virtunske mannen(?) i den här tråden i en vecka men han läser i alla fall nyheterna och lyssnar till dem istället för att stämpla det som fake news.

Mumsa i dig smulorna nu lilleman. Hoppas de smakade. Du är en syltrygg btw
Och jag står fast vid det, brännmärk dig förrädare.
Citera
2021-02-01, 23:37
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mada1
wall st har redan åkt på sin smäll, meddelandet är skickat. Ska man stanna kvar nu bara för att "bevisa något", samtidigt som folk förlorar hundratusentals kr/dollar för att dom inte har någon aning om vad dom håller på med..

Läste du ens? Det handlar inte om vinst, så använd inte din pension. de är inte helt ute ännu. Vad du ser händer framför ögonen på dig är ett sätt att skruva ner priset mellan varandra. Det är inte många som säljer, förutom folk som teren den lilla råttan.
Citera
2021-02-01, 23:39
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:

Köp silver alt dogecoin då Det ska ju tydligen inte vara fake news.
Citera
2021-02-01, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mada1
Har du några belägg för det? Har Melvin m. fl. köpt ut sig?
Citera
2021-02-01, 23:40
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Volkswagen 08 short squeeze.

https://i.redd.it/k1p7llq5j4e61.png

Grips inte av panik brödrar. 🚀
Citera
2021-02-01, 23:41
Medlem
Citat:
Läste du ens? Det handlar inte om vinst, så använd inte din pension. de är inte helt ute ännu. Vad du ser händer framför ögonen på dig är ett sätt att skruva ner priset mellan varandra. Det är inte många som säljer, förutom folk som teren den lilla råttan.

Du är ju bra korkad.
Citera
2021-02-01, 23:43
Medlem
saijas avatar
Jag tror att det fortfarande finns en chans att det kommer gå vägen och de vinner mot Melvin men en del på reddit är verkligen ute och cyklar. De lägger ner hela sin livsbesparingar och sedan ser man folk som skriver väldigt nervöst nu när aktien går ner under 200.
Snacket om att köpa på grund av ideologiska skäl och att pengarna inte spelar någon roll ändras när man ser alla sina pengar försvinna...

Jag ligger inne i Gamestop men med pengar som jag har råd att förlora utan alldeles för mycket ångest, jag menar det är klart man får vara med på att det är en jävla chansning men en del på reddit verkar tro att det kommer vara frid och fröjd upp till 1000dollar och liknande fantasisummor.
Citera
2021-02-01, 23:43
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:

Du är ju bra korkad.

Korkad? Hela ditt innehav kan vara halva mitt. Min avkastning från iår ligger där i. Skiter i om det åker i toan, jag har råd att förlora det. För sjysta spelreglers skull medan du vill äta små smulor på en hype. Sedan fortsätta bli knullad sidledes när de känner för det. Du tänker kortsiktigt, sitter förmodligen inne i aktieraketer på facebook och gör stora cash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in