Citat:
Ursprungligen postat av
kalle632
Ja, för min del så om allt annat är lika så tror jag mer på en artikel än skit som flashbacktomtar kopierat ifrån reddit. Mer än hälften av det som skrevs igår har redan bevisats fel.
Framförallt verkar inte kursen får mot 1000 USD. Men visst, jag kan inte "bevisa" det. Verkar bara inte så troligt.
Här är förresten artikeln.
https://finance.yahoo.com/m/9dc7ed74-06fd-3fe3-b3bd-e62f49305b9d/gamestop-stock-retreats-from.html
Sen skulle jag normalt inte söka information på yahoo men jag ser ingen anledning att tivla med tanke på hur kursen går nu.
Men hur jävla trög är du? Vadå "flashbacktomtar kopierat från reddit".
Det var ju där allt började och pågår. Reddit är anledningen till att du ens sitter och skriver i denna tråd.
Gå in där allihopa istället för att sitta här och lyssna på tomtar som kollar CNN och sen leker smarta här.
På wallstreetbets ser ni tydligt hur kursen bara manipuleras nu för att vi skall luras till att sälja.
Folk har svårt att köpa.
Men, rådet och uppmaningen är, HÅLL. Dippen idag VAR väntad.
Volymen är ovanligt låg. Både för att jänkarna hindras från att köpa och FÖR ATT FOLK VÄGRAR SÄLJA!
DIPPEN VAR VÄNTAD IDAG OCH FÖRUTSPÅDD PÅ WALLSTRETBETS MED UPPMANING ATT KÖPA MER VID DIPPEN.
Veckan är lång. Ladda på med fika och vatten i ryggsäcken för innan veckans slut är vi PÅ MÅNEN!