Citat:
Ursprungligen postat av
meatloaftheveggo
Jag har lite halvtrist såhär under Corona och tänkte mig på att göra en tidslinje över alla påståenden, projekt, pojkvänner, bolag etc.
Jag orkar inte gå igenom hela hennes liv/blogg, utan från och med när hon börjar spåra totalt. När är det i tid? Efter skilsmässan? Under äktenskapet? Det är ju rätt urspårat med schemalagd mystid.
När man radar upp saker i kronologisk ordning så brukar saker falla på plats. Funderat lite på någon halvsnygg grafisk lösning.
Om jag vore dig så skulle jag fokusera på hennes planer på att dominera, tidslinjen kan börja med att Isabella ska bli politiker, justitieminister.
Googla Löwengrip konkurs och Löwengrip projekt, inte bara 8 bolagskonkurser utan flera 100 om man räknar med dom som inte ens startas.
Man vet inte när ett projekt är ett projekt, ofta så sa hon mitt nya projekt eller bolag i tidningarna sen hördes inget mer
Kraschen började innan, hela skolgången är en krasch, från högstadiet till resan till Schweiz och ”bli MBA”, men blev uppenbar när hon åkte till USA.
Det äckligaste projektet, enligt tråden, var henne ICA-bäbis som skulle bli en virtuell influenser.
Verkade som om hon led av äkta megalomani, innan hon blandade alkohol och mediciner och kraschade ner ifrån Kaknästornet.