2021-01-30, 14:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eckiumbum
https://www.breakit.se/artikel/27703/nya-dokument-avslojar-sa-mycket-fick-isabella-lowengrip-for-skonhetsbolaget
12.7 miljoner fick hon för sitt krämbolog, det är väl inte så illa, motsvarar väl en bättre restaurang. Hon påstår att det bara är en delbetalning, men det är såklart en lögn. I praktiken är väl varumärket nedlagt.

Med hennes burn rate är de slantarna är slut snart.
Citera
2021-01-30, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Jaså, du är alltså en quinna. Det förklarar en del märkliga inlägg av dig i den här tråden.

Jag tycker Bella gjort helt rätt som pivoterat bort från tonårstjejerna och riktat sig till en mer mogen och könsblandad publik. Då kan ju till och med en alfahanne som jag börja uppskatta henne för hennes klassiska kvinnlighet.
Nej varför skulle jag vara kvinna? Det finns blonda män.

Det är inget klassiskt alls över Bella. Hon är ett våp. Riktiga skandinaviska kvinnor är inte våp. De talar inte med fejkad läspning och underbett.
Citera
2021-01-30, 18:03
Medlem
beckos avatar
Citat:
Jaså, du är alltså en quinna. Det förklarar en del märkliga inlägg av dig i den här tråden.
Jag tycker Bella gjort helt rätt som pivoterat bort från tonårstjejerna och riktat sig till en mer mogen och könsblandad publik. Då kan ju till och med en alfahanne som jag börja uppskatta henne för hennes klassiska kvinnlighet.
När hon var yngre så var hon i stort sett Gopnik, vodka, Adidas osv.
Hon är brunhårig, inget fel med det, men fattar inte varför hon envisas med att leka svensk blondin.
Nej det är händerna och fötterna som inte är kvinnliga, väteperoxid-håret ✊ och silikonet är så fint att det nästan kompenserar helt.
Senast redigerad av becko 2021-01-30 kl. 18:07.
Citera
2021-01-30, 18:39
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg

Jag är också blond, men blondin betyder blond kvinna. Se där, nu lärde du dig någonting nytt.

https://svenska.se/tre/?sok=Blondin&pz=1
Citera
2021-01-30, 18:54
Medlem
qutms avatar
Citat:
Jag är också blond, men blondin betyder blond kvinna. Se där, nu lärde du dig någonting nytt.
https://svenska.se/tre/?sok=Blondin&pz=1
Det är med hjälp av dig vi kan lära oss och sluta skvallra och spekulera. Tack för det!
Isabella fick ECT, vaknade och hade inte slagit i backen, utan hittade lyckan, dags att stänga tråden.
Senast redigerad av qutm 2021-01-30 kl. 18:57.
Citera
2021-01-30, 19:02
Medlem
qutms avatar
Citat:
Det är inget klassiskt alls över Bella. Hon är ett våp. Riktiga skandinaviska kvinnor är inte våp. De talar inte med fejkad läspning och underbett.
Ja du är en blondin som tycker om Isabella eftersom hon också är en quinna. Gillar du också nougat-nagellack? Du hade fel, Isabellla fick ECT och mår bra nu, inte neurotisk och arg hela tiden som du.
Citera
2021-01-31, 00:43
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Ja du är en blondin som tycker om Isabella eftersom hon också är en quinna. Gillar du också nougat-nagellack? Du hade fel, Isabellla fick ECT och mår bra nu, inte neurotisk och arg hela tiden som du.
Men Blondinen kan inte ha fått någon behandling. Det är klarlagt sedan länge. Hon har angett flera tider när det skulle ha ägt rum och varje gång har hon gjort något annat som omöjligjort en inläggning.

Nu har hon även skrivit några nya kapitel i sin bok. Mellan studier utomlands och diverse pojkvänner berättar hon hux flux att hon blev utsatt för ett övergrepp för fyra år sedan. Som om det liksom var något som hände på vägen till Ica och att hon glömt bort det men nu kom på det plötsligt. Lite konstigt. Med tanke på hennes ställning då, hennes scener och hennes frispråkighet borde hon väl ha gått bananas på nätet och hängt ut förövaren?
Citera
2021-01-31, 02:59
Medlem
Citat:
Att hon har barn gör henne ju inte mindre attraktiv per se, åtminstone inte för följare över 25. Och för många gör det henne ju MER relevant. Problemet är ju att hon är så korkad, tillgjord och ointressant.

Du är patetisk. Så ointressant kan hon inte vara eftersom du kommenterar denna tråd?
Citera
2021-01-31, 05:50
Medlem
beckos avatar
Citat:
Att hon har barn gör henne ju inte mindre attraktiv per se, åtminstone inte för följare över 25. Och för många gör det henne ju MER relevant. Problemet är ju att hon är så korkad, tillgjord och ointressant.
Ja du är helt patetisk.
Citat:
Jag är en gullig blondin med svarta ögonbryn, det finns! Inte för att Bella är blondin egentligen.
Blondinen Prankeborg anser helt olika saker beroende på vem hen ska försöka sänka. Iblanda så ska Isabella sänkas och ibland är det vi vanliga postare som ska sänkas. Prankeborg saknar helt persona, inget kön och inga åsikter.
Citat:
Det enda som är viktigt för blondinen är att hen själv vet bäst och har rätt.
Inget skvaller om den tråden handlar om egentligen, som äntligen verkar få leva livet och må bra, och som antagligen borde få vara ifred.
Senast redigerad av becko 2021-01-31 kl. 06:10.
Citera
2021-01-31, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Men Blondinen kan inte ha fått någon behandling. Det är klarlagt sedan länge. Hon har angett flera tider när det skulle ha ägt rum och varje gång har hon gjort något annat som omöjligjort en inläggning.

Nu har hon även skrivit några nya kapitel i sin bok. Mellan studier utomlands och diverse pojkvänner berättar hon hux flux att hon blev utsatt för ett övergrepp för fyra år sedan. Som om det liksom var något som hände på vägen till Ica och att hon glömt bort det men nu kom på det plötsligt. Lite konstigt. Med tanke på hennes ställning då, hennes scener och hennes frispråkighet borde hon väl ha gått bananas på nätet och hängt ut förövaren?

Misstänker att hon fått inspiration för att hon läst Hanna widerstedts nya bok bara dagen innan hon helt plötsligt skulle skriva om ”övergreppet”. Om övergreppet hänt på riktigt eller om hon fantiserat ihop det låter jag vara osagt.
Citera
2021-01-31, 08:33
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violaa
Misstänker att hon fått inspiration för att hon läst Hanna widerstedts nya bok bara dagen innan hon helt plötsligt skulle skriva om ”övergreppet”. Om övergreppet hänt på riktigt eller om hon fantiserat ihop det låter jag vara osagt.
Ja ingen vet, enligt hennes anställda och närstående så hade hon ett excel ark som hon använde för att placera osanningar strategiskt.
Hon skrev i sin blogg att en av miljardärer-gubbarna (vilken?) var en riktig psykopat som använde hennes kreditkort, om han inte betalade så kanske hon kände sig utnyttjad sexuellt?
”Psykopat”-miljardären kanske inte var miljardär, eller inte ville betala, eller ljög om sina kontakter i USA och släktband till kungen, hade swinger eller andra preferenser eller tyckte att hon var för trist på nått sätt och dumpade henne?
Eller menar hon övergreppet av sin pappa som hon hängt ut som alkoholist också?
Hjälpte inte han henne med bloggen, och att undvika skatt och ansvar juridiskt med bolagsstrukturen?
Senast redigerad av becko 2021-01-31 kl. 08:57.
Citera
2021-01-31, 09:09
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Var det fler än tre gubbar?
Tre vadå? Som hon dejtade? Det var minst tre offentligt. Säkert några one night stands också.
Nu i efterhand, kan du berätta något om dom som bodde inneboende hos henne, i ett rum respektive i hennes källare? Man fattade ju inte vad dom hände.
Nä, det vet hon nog inte själv. Hon hade en "livvakt" slash älskare som bodde där ett tag. Sedan har männen kommit och gott. Om de nu har det? Fast när hon var nyinflyttad bodde hennes syster och systerns pojkvän där. Men de drog när hon började smutskasta föräldrarna offentligt. Men som sagt, vad som är sant eller inte vet nog inte hon själv ens.
Han från Afrika och livvakten, antar att det var olika män? När hon dejtade fler i veckan, hur länge pågick det?
Ingen aning
Har hon spelat ut något om boken mot göteborgaren?
Boken är inte klar på långa vägar än. Hon har sagt den kommer till hösten. Om den nu blir av.
Var den han som räddade henne genom sin vän norrmannen?
Fatighetsmiljardären? Vet inte. Norrmannen kanske bara ville vara snäll? Jag gissar du menar han som köpte kladdlagret? Eftersom ingen vet vilka belopp de fick för kletet är det svårt att säga. Gubben hade väl resurser att sälja av skiten och ändå tjäna en hacka på köpet. Jag vet inte hur länge såna där burkar håller sig, men de är ju på rea både här och där numera. Några miljoner ska hon ha fått i alla fall.
Den andre norrmannen har ju träffat sitt livs kärlek igen nu, så det tåget har gått, för den här gången.
Hej allihopa
https://m.youtube.com/watch?v=M7bBud0cPbc
Minkjackan
https://m.youtube.com/watch?v=eW45qOXn8PQ
När hon hade 20-miljoner följare, 8 bolag och 30 anställda
https://m.youtube.com/watch?v=aMb6CBOe7B8
Senast redigerad av becko 2021-01-31 kl. 09:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in