2021-01-31, 15:40
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Risikabelt å sende video, når det sendes som vedlegg i epost? De har jo kommunisert i e-post, så hva mener du er risikabelt?

Jeg jobber ikke så hardt imot hypotesen. Men jeg lurer jo på om du faktisk tror på den selv, eller om du bare er ute etter å tulle å tøyse siden du skriver det samme hver eneste dag i et halvt år. Jeg kan ikke se noen som helst som er enige i at denne teorien stemmer. For min del må du nå bare holde på.
Å sende video er selvsagt mer risikabelt enn å sende opplysninger på e-post. Video kunne ha blitt analysert, osv

Opplysningene var tydeligvis nok til at TH betalte en del av løsepengene.

Jeg tenker det er smart å holde åpent ulike scenarioer på hva som har hendt med AEH i etterkant. Ikke låse seg fast til noe

Vi har nok forskjellig syn på hva løsningen i saken kan være, men GG-hyppotesen tar hensyn til ekteskapsproblemer mellom AEH og TH.

Har du noen formenig om hvorfor saken ikke er løst enda?
Senast redigerad av Legokatt 2021-01-31 kl. 15:50.
Citera
2021-01-31, 16:52
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er tydelig at Milli har fulgt med på FB, kanskje han til og med er en av debattantene her?

At han nevner GG teorien og at hun selv har iscenesatt sin egen forsvinning og sitter et sted i verden og nipper til en papraplydrink har han hentet her

Jøss har Milli kommet med en sånn teit teori? Der mistet jeg han og hans klan gitt!
Citera
2021-01-31, 16:59
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Å sende video er selvsagt mer risikabelt enn å sende opplysninger på e-post. Video kunne ha blitt analysert, osv

Opplysningene var tydeligvis nok til at TH betalte en del av løsepengene.

Jeg tenker det er smart å holde åpent ulike scenarioer på hva som har hendt med AEH i etterkant. Ikke låse seg fast til noe

Vi har nok forskjellig syn på hva løsningen i saken kan være, men GG-hypotesen tar hensyn til ekteskapsproblemer mellom AEH og TH.

Har du noen formening om hvorfor saken ikke er løst enda?

Ja, han betalte en del av løsepengene, etter at politiet skiftet hypotese til drap.
Han skulle få livsbevis, men fikk ingenting. Og så 3 dager før Kriposavhøret, så ville han betale enda mere, er ikke det rart? Like rart som at han utlovde dusør, men at opplysninger skulle komme til...til han selv. Dette med dusør var også rett før Kriposavhøret. Tror han skal ha hatt endel nerver før det avhøret.
Videoen kan analyseres, men de finner jo aldri ut hvor det rommet er lokalisert. Blir som med Kjartan Sekkingstad, der de tok bilder av han i jungelen med en kniv mot halsen. Finner jo aldri ut hvor det er. IP-messig så blir det like umulig å finne avsenderen.
At det aldri har kommet noe livsbevis tyder jo på at hun er drept.
Jeg skjønner at du mener at hypotesen din tar hensyn til ekteskapsproblemer, men den tar ikke hensyn til så mye annet.
Hvorfor saken ikke er løst? Fordi man ikke har noe lik, og at man har å gjøre med en psykopat. En manipulerende, kontrollerende og truende psykopat som er vant til å få viljen sin.
I det NRK-intervjuet kommer det klart frem hvilken manipulator han egentlig er. Plutselig starter han liksom å gråte. Men vi kan ikke se noen tegn til at han skal gråte. Ingen skjelving på leppene, ingen blanke øyne osv. Og når han starter å gråte, så kommer det ikke en eneste tåre.
Rent skuespill for å få reporterne og alle som så på innslaget til å syntes synd i han.
I tillegg lyver han så det renner av han. Han lyver om skilsmisse, gjerrighet, ekteskapsproblemer osv.
Han kommer med den ene selvmotsigelsen etter den annen.
https://www.youtube.com/watch?v=DBRAXWXRKTQ
Senast redigerad av Skaanseth 2021-01-31 kl. 17:06.
Citera
2021-01-31, 17:02
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Jøss har Milli kommet med en sånn teit teori? Der mistet jeg han og hans klan gitt!

Han nevnte det i forbifarten, men toneleiet tydet på at han ikke trodde så mye på den teorien.
Citera
2021-01-31, 17:09
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Han nevnte det i forbifarten, men toneleiet tydet på at han ikke trodde så mye på den teorien.

Ok, det var litt bedre!
For øvrig, så har jeg ikke enda observert noen mer realistisk og vis teori fra de gutta i krim podden -enn fra øvrige i befolkningen f.eks. noen i tråen her.
mener å ha lest/hørt Milli og partner nevne muligheter for ekstern og proff kriminell ,mulig de også tenkte på utenlandske?
Der detter jeg og flere av, i og med at her er det åpenbart gjerningsmenn med meget stor intern kunnskap om familiens rutiner/vaner -og helt konkret for denne morningen/dagen. Kunnskap om kvelden før og natta også.
Citera
2021-01-31, 17:18
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Du får läsa vad jag skrev, det är polisen som hävdar att det va AEH som talade i telefonen. Har du svårt med svenska språket eller vill du inte förstå ?

Han har nok problem med begge deler virker det som
Citera
2021-01-31, 17:22
Medlem
Citat:
Hvilke andre filmer likner Fjellhamar-saken på da?
Jeg syntes du har snakket om denne Gone-Girl-filmen i et halvt år nå.
Fargo med ny vri kanskje.
Citera
2021-01-31, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Alt vel her men takk for omtanken.

God kveld
www.healthline.com › health › early-warning-signs:
Repetition is common in dementia because of memory loss and general behavioral changes. The person may repeat daily tasks, such as shaving, or they may collect items obsessively. They also may repeat the same questions in a conversation after they've been answered.
Citera
2021-01-31, 17:34
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Ok, det var litt bedre!
For øvrig, så har jeg ikke enda observert noen mer realistisk og vis teori fra de gutta i krim podden -enn fra øvrige i befolkningen f.eks. noen i tråen her.
mener å ha lest/hørt Milli og partner nevne muligheter for ekstern og proff kriminell ,mulig de også tenkte på utenlandske?
Der detter jeg og flere av, i og med at her er det åpenbart gjerningsmenn med meget stor intern kunnskap om familiens rutiner/vaner -og helt konkret for denne morningen/dagen. Kunnskap om kvelden før og natta også.

Tror nok Milli er redd for å si hva han egentlig tror og tenker.
TH er resurssterk, og kan lett kjøre erstatningssak mot Milli som person.
Citera
2021-01-31, 17:48
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Fargo med ny vri kanskje.

Fargo har endel likhetstrekk ja. I den filmen var det ektemannen som fikk kidnappet kona for å presse faren hennes for penger.
Citera
2021-01-31, 17:50
Medlem
Nyvaakens avatar
Vet noen om det står noen steder, at det er bekreftet eller mest sannsynlig at det var slepespor på denne toaletten i gangen i 1st etg.??
Om det er bekreftet ifra politi etterforsker, så er det meget underlig om evnt. slepespor bråstoppet
før gulvet i gangen. Tenker på hva TH detaljert har forklart da han gjennomsøkte boligen etter Lisbeth.
Citera
2021-01-31, 17:54
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Tror nok Milli er redd for å si hva han egentlig tror og tenker.
TH er resurssterk, og kan lett kjøre erstatningssak mot Milli som person.

Det er han nok! Det må de jo være!
Det er bare det han faktisk har sagt og skrevet jeg tenker på.Ofte så kan man forstå en hendelse eller person, mer av hva de ikke velger å si.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in