2021-01-23, 14:51
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Om ag inte minns helt fel så har man inte kunnat se stjärnorna på slottet innan 20.

Och jag har heller inte spoilat något eftersom de allra flesta som känner till EB vet att hans f.d. fru har en dotter sedan tidigare.

Eller är du bara allmänt stött för att jag har mage att skriva någonting, vad som helst, som berör dagens avsnitt innan det sänts på gammel-tv?
Senast redigerad av farling 2021-01-23 kl. 14:54.
Citera
2021-01-23, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Och jag har heller inte spoilat något eftersom de allra flesta som känner till EB vet att hans f.d. fru har en dotter sedan tidigare.

Eller är du bara allmänt stött för att jag har mage att skriva någonting, vad som helst, som berör dagens avsnitt innan det sänts på gammel-tv?

Jag förstår inte vad du menar. Det enda jag skrev var var att förut har man inte kunnat se sps innan klockan åtta på kvällen på svtplay.
Citera
2021-01-23, 15:44
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Jag förstår inte vad du menar. Det enda jag skrev var var att förut har man inte kunnat se sps innan klockan åtta på kvällen på svtplay.

Om jag tolkat tonen i ditt inlägg fel ber jag så mycket om ursäkt.
Undrar dock hur det isåfall är möjligt att du kunnat missa att svt sedan flera år lägger ut 95% av alla program som sänds på webben, natten till sändningsdag.
Citera
2021-01-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Om jag tolkat tonen i ditt inlägg fel ber jag så mycket om ursäkt.
Undrar dock hur det isåfall är möjligt att du kunnat missa att svt sedan flera år lägger ut 95% av alla program som sänds på webben, natten till sändningsdag.

Absolut
Citera
2021-01-23, 21:06
Medlem
Soterns avatar
Skönt med någon som inte spelar på de där smöriga känslosträngarna. Tycker Ernst Billgren verkar vara en trevlig "okonstlad" typ.
Citera
2021-01-23, 21:21
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Skönt med någon som inte spelar på de där smöriga känslosträngarna. Tycker Ernst Billgren verkar vara en trevlig "okonstlad" typ.

Definitivt en behaglig typ.
Citera
2021-01-23, 22:44
Medlem
Scalpings avatar
Ja svårt att inte gilla Ernst Billgren, verkar oerhört sympatisk. Bara den där lilla detaljen att han kanske blivit gubbsjuk på äldre dar? Med en 25 år yngre dam väcks ju misstankar om det iaf 😄
Senast redigerad av Scalping 2021-01-23 kl. 22:47.
Citera
2021-01-23, 23:20
Medlem
Tycker Ola sammanfattade Ernst Billgren bra. Hur han har nått framgång, berömdhet och pengar men ändå behållit sina vänner. Att han varit rebell utan att ha bränt sina broar.

Det är få som lyckas med det. Det brukar kosta en massa på vägen. Sådant man kanske inte offrar med vilje, men som man plötsligt upptäcker en dag att man saknar. Vänner man uppenbart valde bort när man gjorde andra val. Men vem vet, det finns kanske mer under ytan?

Han verkar ändå behållit vänskapen med fru ett och det är allt annat än självklart efter en separation. Att han ens hade en fru två har jag missat helt. Han har aldrig heller framställt sig själv som en storhet utan tvärtom ifrågasatt om hans konst är värd vad den kostar.

Fick vi svaret vem hans far var, mer än att han blev kallad till bodelningen och det därmed varit bokfört? Någon rik tysk man som hans mor arbetat för. Intressant att få nya syskon när man är 40 år som är jämngamla med en själv. Vad gjorde Ernst med den vetskapen?
Citera
2021-01-24, 19:52
Medlem
HerrGickhans avatar
Billgrens avsnitt blev det minst intressanta trots att det borde vara tvärtom. Det är väl typiskt för vem han är. Han avdramatiserar allt och djupdykter inte i något. Det blev väldigt mycket på ytan.
Citera
2021-01-30, 14:31
Avslutad
Perellis avsnitt.
Kvällens avsnitt: https://svtplay.se/video/29890370/stjarnorna-pa-slottet/stjarnorna-pa-slottet-sasong-15-charlotte-perrellis-dag
Citera
2021-01-30, 20:27
Moderator
Dr Kings avatar
Snacka om att Charlotte gillade att visa upp och skryta om sitt boende. Hon är den typ av ”kändis” som gärna exponerar sig mycket i media men sedan gnäller så fort pressen skriver om henne angående otroheter o.s.v.
Citera
2021-01-30, 20:31
Medlem
Vad tror ni stjärnorna får betalt!? Och vem får mest i årets upplaga? Gissar Charlotte.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in