2021-01-29, 21:14
Medlem
Soterns avatar
Vad fan gjorde de där Rebecca & Fiona mer än stod och vickade på röven?
Citera
2021-01-29, 21:17
Medlem
arcsins avatar
Järvsö har 1500 invånare. Är det På spårets genom tiderna till befolkningen minsta resmål?

Stor klasskillnad mellan musiken förra veckan och idag, givetvis till nackdel för dagens öronpina.
Citat:
Ursprungligen postat av Perversitet
Hur funkar en sån som Fredrik Lindström egentligen? Det är en bildad och social karl, men accepterar politiska övergrepp som att låta Fiona & Rebecca medverka i programmet. FL måste ju begripa vilka vedervärdiga åsikter de står för. Är FL en sådan ynkrygg att han säljer sig för pengar eller håller med om de antidemokratiska strömningarna som SVT bejakar?
Nu vet jag inte om det är Fredrik Lindström som väljer band, men kommunism har sedan 70-talet mer eller mindre totalt accepterats av media.
Senast redigerad av arcsin 2021-01-29 kl. 21:20.
Citera
2021-01-29, 21:21
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcsin
Järvsö har 1500 invånare. Är det På spårets genom tiderna till befolkningen minsta resmål?

Stor klasskillnad mellan musiken förra veckan och idag, givetvis till nackdel för dagens öronpina.

Nu vet jag inte om det är Fredrik Lindström som väljer band, men kommunism har sedan 70-talet mer eller mindre totalt accepterats av media.

Är du sur för att du inte kunde resmålet? Ingen har sagt hur stora resmålen som på spåret åker till behöver vara.

Bandet sög.
Citera
2021-01-29, 21:23
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Är du sur för att du inte kunde resmålet? Ingen har sagt hur stora resmålen som på spåret åker till behöver vara.

Bandet sög.
Förvisso, men jag tycker att orten de reser till åtminstone kan vara den största i kommunen den ligger i.
Citera
2021-01-29, 21:24
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Som "hårdrockare" hade han nog ett finger med i spelet vad gäller valet av Hellacopters, men att (tror jag) mot bättre vetande acceptera R&F är fegt och ynkligt.

Detsamma gäller inte Kristan Luuk, han flyter nog mest med utan att fundera djupare. Men av FL borde man vänta sig mer.
Senast redigerad av Perversitet 2021-01-29 kl. 21:28.
Citera
2021-01-29, 21:26
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perversitet
Som "hårdrockare" hade han nog ett finger med i spelet vad gäller valet av Hellacopters, men att (tror jag) mot bättre vetande acceptera R&F är fegt och ynkligt.
Säkert, men med tanke på att nästan alla band och artister suger tjurpenis, tror jag Fredriks åsikt i saken i allmänhet är rätt irrelevant.
Citera
2021-01-29, 21:27
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det beror på att du & vissa andra i tråden är så jävla medelålders passe'

Haha! Rebecca och Fiona nosar snart på medelåldern själva, fast de tror ju givetvis att de är 16 år fortfarande.
Citera
2021-01-29, 21:27
Medlem
vergissmeinnichts avatar
Citat:

De var faktiskt i Ullared november 2014, och Ullared har enligt Wikipedia 701 invånare.

Kuriosa är att det i samma avsnitt som de var i Ullared, även var i Chicago, precis som i dag. Så, traditionen säger visst att efter Chicago följer mycket litet svenskt resmål.

Kollade lite till, i december 2013 var de i Mölle, 605 invånare. Men de kanske har varit i nåt ännu mindre.
Citera
2021-01-29, 21:28
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Vänta. Såg bara slutet men visst var det Kornel Kovacs som stod där bakom Rebecca & fiona?

Jepp, Kornel bakom laptopen.
Citera
2021-01-29, 21:29
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vergissmeinnicht
De var faktiskt i Ullared november 2014, och Ullared har enligt Wikipedia 701 invånare.

Kuriosa är att det i samma avsnitt som de var i Ullared, även var i Chicago, precis som i dag. Så, traditionen säger visst att efter Chicago följer mycket litet svenskt resmål.

Kollade lite till, i december 2013 var de i Mölle, 605 invånare. Men de kanske har varit i nåt ännu mindre.
Anmärkningsvärt små orter, men då har de ju något de är kända för. Hade Lill-Babs inte varit från Järvsö, hade de inte åkt dit.
Citera
2021-01-29, 21:30
Medlem
Hur? HUR!? Kan man välja att inte tala om Carl von Rosen i samband med Biafra?
Skandal och extremt lågt av Svt att inte ens nämna denna heroiska insats från en av våra stora hjältar.
Vänsterblivenheten i svensk propaganda television slår nya rekord...

En av de mest häpnadsväckande frivilliga aktioner som genomförts av en svensk utomlands. Ni som inte vet vad jag talar om, sök och ni ska finna.
Citera
2021-01-29, 21:30
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Säkert, men med tanke på att nästan alla band och artister suger tjurpenis, tror jag Fredriks åsikt i saken i allmänhet är rätt irrelevant.
Jag pratar inte om artisternas kompetens som musiker, utan att SVT låter vänsteraktivister få en arena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in