Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Jag känner mig helt nöjd och tillfreds med att vi aldrig kommer att komma överens. Jag känner mig även lite stolt över att jag aldrig har ifrågasatt din nykterhet, då hade jag känt mig fånig efteråt och känt mig tvingad att be om ursäkt för mitt barnsliga beteende.
Du får gärna gå vidare i din tillvaro och vänta på att domstolen och karma ska tillfredsställa dina känslor. För min del får du även fortsätta dela med dig av dina argument och åsikter om processen. Om du dessutom känner att du måste få skriva ett inlägg om mig så kan jag inte hindra dig. Men jag kommer att ge dig den replik du förtjänar.
sant, du sagt en hel del rätt otrevliga saker, men just nykterheten har du inte ifrågasatt.
hoppa upp på din höga häst och känn dig nöjd och tillfreds, jag är glad att det är den N.armstark vi får se idag. en N.armstark med ett lite mer nedtonat språk.
va skönt att du inte heller känner att du behöver be om ursäkt.
men jag är lite nyfiken på va det är för replik du tycker jag förtjänar.
aja, själv börjar jag bli lite less på att slänga käft med ebt-svansen i denna tråd.
anklagelserna dom slänger mot esbjörn å hans släkt gör väl lite ont, har fortfarande inte fått några belägg för några av anklagelserna och har belagt varenda påstående jag själv kommit med.
synd att det bara utföll i nya anklagelser bara.
men jag kommer aldrig låta folk trasha på en åldring och hans släkt utan grunder samtidigt som dom förnekar det en framgångsrik politiker med pengar och makt gjort.
moraliskt har hon gjort fel oavsett vad juridiska utslaget landar i. hur hon gjorde affären. att ljög om den. att hon försöker utmåla sig som offer och esbjörns släkt som skurkar. hon är en av landets bäst betalda politiker, hon har råd att fixa ett hus utan att ta till såna här metoder.