2021-01-26, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biotechinv
Befängt och korkat vore det om han inte gick med på lock-up, vilka signaler hade det sänt till marknaden?

Synacts utveckling påminner mycket om SCOL, vem hade kunnat gissa på den massiva emissionen där? Stackars folk som inte vinsthämtade i tid för att dom lyssnade på skribenter som dig.

Du kan väl iaf försöka tänka, tror du på allvar att Boesen skulle tacka ja till lock up med sina 9 miljoner om han sett nånting som pekar åt fel håll?
Men du kanske tror att han begärde nära 2 miljoner i månadslön? Då det är det han riskerar till Top-line.
Nä, han hade givetvis tackat nej till uppdraget,
han kan med sin kompetens välja fritt och valde synact.

Scol.
Kort svar, jag förutspådde scols nedgång.
Dvs. jag sålde innan, men har heller aldrig sagt i scol att det kändes som ett tryggt case, dom hade mycket som talade för, men också mycket som talade emot.

Två helt olika bolag med helt olika track records.
Du jämför inte äpplen och päron, snarare äpplen med lingon.

-Det luktar halm om dina händer.
Citera
2021-01-26, 20:46
Medlem
Biotechinvs avatar
Tror du på allvar att Bosen sitter på information som inte har meddelats till marknaden?
Hur var det nu med lagbrott som du skrev om tidigare? Gäller det endast viss information?

Mig lurar du inte pojk, Boesen är väl bekant med ledningen då de har jobbat ihop förr, inte konstigt att han vill ställa upp för gamla vänner när arbetsbördan blivit för tung. Samtidigt lär han lyfta en miljon i månaden så där går det ingen nöd.

Nu har vi olika åsikter och det är helt okej. Jag tror på en stor emission inom kort och råder därför folk att vinsthämta medans chansen finns. Du tror på fortsatt uppgång och en möjlig RE längre fram.
Vem som får rätt får vi invänta och se.

Dock har sektpumpen haft fel många gånger tidigare. Hur var det nu innan interim i RA där det lovades guld och gröna skogar? Snacka om urblåsning.
Interim i ARDS kommer bli samma sak, ett PM utan substans sen är kursen nere vid 40 kr igen.

Bättre en fågel i handen än tio i skogen.
Citera
2021-01-26, 21:18
Medlem
Citat:
Tror du på allvar att Bosen sitter på information som inte har meddelats till marknaden?
Hur var det nu med lagbrott som du skrev om tidigare? Gäller det endast viss information?

Mig lurar du inte pojk, Boesen är väl bekant med ledningen då de har jobbat ihop förr, inte konstigt att han vill ställa upp för gamla vänner när arbetsbördan blivit för tung. Samtidigt lär han lyfta en miljon i månaden så där går det ingen nöd.

Nu har vi olika åsikter och det är helt okej. Jag tror på en stor emission inom kort och råder därför folk att vinsthämta medans chansen finns. Du tror på fortsatt uppgång och en möjlig RE längre fram.

Dock har sektpumpen haft fel många gånger tidigare. Hur var det nu innan interim i RA där det lovades guld och gröna skogar? Snacka om urblåsning.
Interim i ARDS kommer bli samma sak, ett PM utan substans sen är kursen nere vid 40 kr igen.

Boesen kanske är mer påläst än dig Björn?

Men det är klart. Baiss maffian har ju tydligen bättre koll än ledningen.
Citera
2021-01-26, 21:20
Medlem
Citat:
Hur var det nu med lagbrott som du skrev om tidigare? Gäller det endast viss information? '

Så det är olagligt för en styrelse medlem att ha mer insyn i bolaget än resten av marknaden? vad är då hela meningen kring regelverket som baseras på insynshandel? Du får gärna dela med dig mer utav din lagbok för min stämmer in riktigt överens med din...
Säger väl sig självt att individen som är menad att ta över seglet och driva studierna framåt i alla tre indikationer får ta del av information som ännu inte nått marknaden, detta gör att det vore olagligt för honom att handla innan den gör så, men att det skulle vara olagligt för honom att ha fått ta del av något vi andra inte vet är ju löjligt att du ens försöker anspela

Så du menar att av ren vänskaplighet skulle han sätta sitt namn och pengar på spel för att "varför inte hjälpa en vän liksom".. ett bättre argument än så borde du väl ändå kunna komma med..

Vad är det för guld och gröna skogar som lovats ? Vet inte om du missat det men kursen står i 59 kr, tror du någon som investerat efter tips från "sekten" känner sig lurad?

Mycket snack om att folk hittar på utan fakta eller grund, men det är ju precis det du gör med dina uttalande, du har inte sagt något konkret i något av dina inlägg eller delat någon typ av fakta som stödjer något av det du säger. Gör det och jag lovar att alla dessa människor du försöker varna kommer ta det du skriver på större allvar, är inte det ditt mål ? att rädda folk från att göra en horribel investering då du med full säkerhet vet vart kursen är på väg och vad som har och kommer gå fel
Senast redigerad av Kentamedk 2021-01-26 kl. 21:22.
Citera
2021-01-26, 21:51
Medlem
Biotechinvs avatar
Nej det är inte olagligt för en styrelsemedlem att ha mer insyn i bolaget än resten av marknaden.
Dock har inte Boesen suttit i Synacts styrelse eller ledning tidigare så därför hade det självklart varit olagligt att delge honom hemlig information för att försöka få honom att tacka ja till en tjänst.
Det är löjligt att du försöker läxa upp mig när du är ute och cyklar i frågan.

Ja, alla som satsade kortsiktigt blev lurade av sektpumpen som sa att kursen skulle stå i 60-80 kr efter interim.

Brasilien har nu fler studiesiter = ökade kostnader.
Ny forskare = ökade kostnader.
Eventuell utökning av pipeline = Stor ökning av kostnader.
Eventuellt listbyte = Pengar måste in innan listbyte görs.
Fortsatta studier i ARDS samt RA = Enorma kostnader.

Är det då konstigt att tro att en stor emission är på gång?
Citera
2021-01-26, 22:03
Medlem
Citat:

Vinsthemtagningar efter flera 100% uppgång är nyttigt, både för dom gamla ägarna och dom nya.

Du resonerar lika duktigt som den där Bjänn på twitter som alla skrattar åt.

2k följare som följer för att dom inte vill hålla koll så dom inte äger samma aktier som han investerar i, för är det nå man kan känna sig hyfsat trygg i så är det att det han köper går ner och det han säljer går upp.

vi kan lämna det här och bara lova att återkomma för en summering efter ev exit, jag kan medge att jag haft fel om så händer, men ditt nygjorda konto lär vi inte se igen om synact lyckas.

Ha det pojk.
Citera
2021-01-26, 22:08
Medlem
Citat:
Nej det är inte olagligt för en styrelsemedlem att ha mer insyn i bolaget än resten av marknaden.
Dock har inte Boesen suttit i Synacts styrelse eller ledning tidigare så därför hade det självklart varit olagligt att delge honom hemlig information för att försöka få honom att tacka ja till en tjänst.
Det är löjligt att du försöker läxa upp mig när du är ute och cyklar i frågan.

Ja, alla som satsade kortsiktigt blev lurade av sektpumpen som sa att kursen skulle stå i 60-80 kr efter interim.

Brasilien har nu fler studiesiter = ökade kostnader.
Ny forskare = ökade kostnader.
Eventuell utökning av pipeline = Stor ökning av kostnader.
Eventuellt listbyte = Pengar måste in innan listbyte görs.
Fortsatta studier i ARDS samt RA = Enorma kostnader.

Är det då konstigt att tro att en stor emission är på gång?

Vem har sagt att han skulle fått information innan han tackade ja till tjänsten? Övre signatur påpekade att det vore mindre troligt att han valt att delta i Lockup om den nya information han fått ta del av pekade åt fel, alltså valde du att vrida den till något annat eller kanske bara är ute och cyklar? verkar så iallafall..

Så att folk spekulerade öppet vart kursen kunde stå efter positiv interim så har folk blivit lurade? Är det verkligen definitionen av ett bedrägeri? Känns som min vetskap i vad som definierar ett bedrägeri/lurendrejeri inte motsvarar din..

1, Ny site - Kan mycket väl vara så att deras partners står för kostnaden
2, Självklart ska Boesen ha en lön, det säger ju sig själv. Även här har verken du eller jag någon vetskap om kassan stödjer detta, men att detta skulle vara del av grund för en RE känns lite långdraget om inte 3,4 är i rullning.. Men om det skulle vara så tror jag ingen skulle gråta över att dem tar in mer pengar då dessa är positivt för värderingen, men det visste du väl redan ?
5, Fortsatt studie i RA och ARDS ska redan finnas med i beräkningen då man gick ut med att kassan räcker fram till topline, men du kanske vet något jag inte vet?
Citera
2021-01-26, 22:39
Medlem
Biotechinvs avatar
Precis, på samma sätt som han valde att vrida på min text så gjorde jag likadant.
Det var mer lovord än spekulationer.

1.Knappast troligt då studien inte bedrivs med ett annat bolag utan sjukhus.

2.Vetskap om kassan stödjer detta? Du har uppenbarligen ingen koll på lönekostnader i Synact. Självklart kommer han bli ordentligt kompenserad.

3. Listbyte är absolut positivt men inte om befintliga ägare blir kraftigt utspädda.

Fortsatta studier i RA och ARDS = Fas2B och det finns det absolut inga pengar för.
Pengarna är slut i sommar.

Kentamedk, Du svamlar värre än en kärring på ett symöte, totalt inkompetent.

Lämnar nu denna diskussion och hoppas för er skull att kursen inte blir dumpad efter ett innehållslöst pm från sex patienter i ARDS uppföljt av en stor emission.
Lycka till!
Citera
2021-01-26, 22:50
Medlem
Citat:
Precis, på samma sätt som han valde att vrida på min text så gjorde jag likadant.
Det var mer lovord än spekulationer.

1.Knappast troligt då studien inte bedrivs med ett annat bolag utan sjukhus.

2.Vetskap om kassan stödjer detta? Du har uppenbarligen ingen koll på lönekostnader i Synact. Självklart kommer han bli ordentligt kompenserad.

3. Listbyte är absolut positivt men inte om befintliga ägare blir kraftigt utspädda.

Fortsatta studier i RA och ARDS = Fas2B och det finns det absolut inga pengar för.
Pengarna är slut i sommar.

Kentamedk, Du svamlar värre än en kärring på ett symöte, totalt inkompetent.

Lämnar nu denna diskussion och hoppas för er skull att kursen inte blir dumpad efter ett innehållslöst pm från sex patienter i ARDS uppföljt av en stor emission.
Lycka till!

Du är en så omtänksam och intelligent individ som besitter så mycket information men får så lite sagt.
Går inte annat att garva åt patetiska försök till att leka analytiker/kritiker av bolag med diffusa påstående och möjligheter som går tillskriva de flesta bolagen på marknaden. Du droppar en söt liten lista efter jag påpekat att du är grundlös och saknar fakta. Men är väl typiskt såna som du att anse att "JAG TYCKER SÅ, DÅ ÄR DET SÅ" är samma sak som fakta..

Riktigt sorglig jävla pajas är vad du är
Citera
2021-01-26, 22:53
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9.och-.
"Diskussionen" har helt dött ut igen ser jag.

Ingen relevans och inga fakta presenteras, påhopp och dumförklaringar känns som dom genomgående "argumenten".

Jsg tackar för mig ett tag och hoppas på diskussioner i seriösare forum.

Och vissa här undrar varför aktieägare håller sig till Discorden och andra mer vänliga forum, sanslöst.

Här taktiksnackar vi och utvärderar vilka hjältar vi är och vilka dårar de andra är.

https://www.bildtagg.se/bild/32dlxdfqarqcg8jpy4c8obq

Dessutom fick vi oss tillsänt ett intressant dokument som vi inte erkänner att vi alla har
Blääääääääää på er ABG

https://www.bildtagg.se/bild/9mvpmzxocs0qako6xoa6a30

Förtroende är bra, kontroll bättre

Någon kommentar på NE behovet ?
Citera
2021-01-27, 13:18
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9.och-.
"Diskussionen" har helt dött ut igen ser jag.

Ingen relevans och inga fakta presenteras, påhopp och dumförklaringar känns som dom genomgående "argumenten".

Jsg tackar för mig ett tag och hoppas på diskussioner i seriösare forum.

Och vissa här undrar varför aktieägare håller sig till Discorden och andra mer vänliga forum, sanslöst.

I Synacts Discord är allt tvärtemot det förväntade.
I det bolaget Discorden handlar om är inbjudningarna inte tillgängliga

Utan man ger tillgång till det bolaget man anser har bäst framtid !!
https://www.bildtagg.se/bild/gt99jvmg5p3kbao1gukql6iy

Underbart helt enkelt.
Ett garv förlänger livet

Oh Ni vill se vad xy skrivit?
https://www.bildtagg.se/bild/p359i4x54yytss7ik0qnvjui

Diagnos: TPL (IVO har förbjudet den skrivningen)
Citera
2021-01-27, 14:32
Medlem
Baisers avatar
Alltså, jag tror starkt på Synact, men när någon börjar använda twitter språk för att snacka ner aktien då blir jag mer misstänksam emot avsändaren än mot aktien.

Fram med hårda fakta och sluta låt som en arg 14 åring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in