Citat:
Ursprungligen postat av
kaiaa5
R.i.p karolin, men jag förstår inte varför hon valde att stå still och skrika åt gärningsmannen att 'sluta'(?) Istället för att springa vart som helst med sitt barn precis som hennes make gjorde, då hade nog alla överlevt. Man undrar nästan om mördaren var förälskad i henne? Hon verkade iallafall lita på att han inte skulle skada henne
Citat:
Ursprungligen postat av
minay
Helt ärligt talat hade man som kvinna MED BEBIS i famnen inte förväntat sig att bli mördad inte ens skjuten för den delen. Brukar finnas spelregler för gammla skolan. Gör va fuck du vill men rör EJ kvinnor, barn elr äldre.
Nej jag tror inte att han var försälskad i henne. Jag tror att hon
kände igen sin baneman.
Det har ryktats, inte bara här i tden, att hon ropade” Billy”. Bilal?
Jag tror inte att hon ens i sin egen vildaste fantasi kunde föreställa sig att nån skulle skjuta mot henne. Inget liknande har mig veterligen hänt innan i Sverige, att man på plats spontant avrättat ett tilltänkt mordoffers äkta hälft, tillika kvinna med ett spädbarn på armen.
Men hela den manliga delen av familjen El-Moghrabi verkar ha någon personlighetsstörning.
Någon som vet om systern är dömd för något?
Klart hon måste ha vetat vem dessa var: Dani och Flemur (mördad i Londom) var ju mycket nära vänner till Naief, och sedan ärkefienden Mekky och säkert också de ökända bröderna Mohgrabi.
Hon måste ha vetat om att Naif fortfarande hade fiender pga av sitt förflutna. Han verkade ju dessutom enligt ögonvittnen ha tvärstannat direkt han såg bilen och vänt sig om och sprungit, alltså förstått att detta var en skarp situation.
Hon var dessutom född och uppväxt i Malmö, rört sig i stans krogvärld. Hon och Naiwf träffades ute. Hennes föräldrar äger en av Malmös mest könda tobaksaffärer som ligger mitt i centrum, Silwer Tobak vid Triangeln, där hon dessutom jobbat /hjälpt till när hon var yngre, innnan hon pluggade till läkare.
Denna postare har trovärdiga uppgifter.
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1294756&threadid=307 0129