Citat:
Jag har missat klippen där han framför sin kritik direkt till Mother Mary under arbetets gång. . Hårfint det där. Han kan ju definitivt uppfattas besserwissrig om han på ett osympatiskt sätt framför kritik till nybörjare i grenen så att säga.
Lägger man ned tid men gör fel, så har man ändå försökt och ska inte behöva höra att man är tvärdålig. Goes without saying i min bok.
Han verkar ju inte ha tålamod med någon som inte äger samma kunskaper som sig själv. Ett jävla gnat om plankor och brädor hela tiden.
Nåväl, jag ogillar honom inte men han får allt kamma till sig vad det gäller tålamod och ha förståelse för olikheter i kunskap.
Vad Mary anbelangar så har jag inte bestämt mig för om hon är bra eller anus. Det svänger lite fram och tebax
Lägger man ned tid men gör fel, så har man ändå försökt och ska inte behöva höra att man är tvärdålig. Goes without saying i min bok.
Han verkar ju inte ha tålamod med någon som inte äger samma kunskaper som sig själv. Ett jävla gnat om plankor och brädor hela tiden.
Nåväl, jag ogillar honom inte men han får allt kamma till sig vad det gäller tålamod och ha förståelse för olikheter i kunskap.
Vad Mary anbelangar så har jag inte bestämt mig för om hon är bra eller anus. Det svänger lite fram och tebax

Däremot har jag sett klippen där Henrik sitter själv och kommenterar i efterhand.
Och klippen där projektledaren berättar om sin upplevelse för andra men jag har inte sett och hört händelsen i fråga.
Så för att vara helt säker skulle jag velat se och höra scenerna där Henrik arbetsleder/coachar Mary och Mary spikar.
Men nu har jag inte gjort det och av Henrik/Mary är min upplevelse att Henrik är mer verklighetsanknuten och mindre intrigant än Mary.
Kan till och med tänka mig att Mary överdriver och spelar över för att få antipatierna från (delar av) övriga gruppen riktade mot Henrik för att knuffa honom mot förstekämpeplatsen.
Men som sagt jag skulle velat se klippen från takläggningen där situationen uppstår.
Nu har jag bara separata efterhandsredogörelser från vardera parten.