2021-01-26, 20:04
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tramsigt och jobbigt avsnitt. Gnäll och tjafs om småspik. Mary måste seriöst lära sig hålla käften. Dryg, falsk och gnällig människa.

Jag tycker hon gör helt rätt i att påpeka hans beteende, men hon skulle gjort det till hon direkt och tydligt och utan höjd röst. Bara satt ner foten och sedan jobbat vidare. Hon gjorde fel som gick därifrån och låg å gnällde.
Typiskt kärringar, jag känner igen dem på jobbet.
Citera
2021-01-26, 20:17
Medlem
Jag förstår inte det där snacket som kommer upp varje säsong: "Vi är här för att lära sej." Var står det att ďom är där för att lära sig? Dom är väl där för att visa vad dom kan?
Citera
2021-01-26, 20:20
Medlem
XtraXs avatar
OM man nu är totalt okunning vad det gäller snickeri och farmenliv kunde man väl ha tränat lite innan. Köpt några brädor och provat att spikat lite.
Citera
2021-01-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Storbondens ord är lag och han sa i dagens program att han var öm i nålen då han sytt hela natten.
Kanske det blev lite mys i storbondestugan då när lampan hade släckts.
Citera
2021-01-26, 20:57
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godakakor
Appropå "ful"så mår jag direkt illa av att se Vincents vidrigt äckliga skägg !
Vad är grejen med de som har ett liknande skägg , ser ju ut som en hop könshår i ansiktet . Vill bara ta en sax och hoppa in i tv:n och kapa skiten.

Skulle jag var tvungen att välja mellan farmen Selmirs klassiska moppemusche som han har nu med några enstaka kala fläckar här och var och inget på kinderna då skulle jag ta Wincents alla dagar i veckan!! Lätt fixat om man går till en bra barberare
Citera
2021-01-26, 21:04
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Jag förstår inte det där snacket som kommer upp varje säsong: "Vi är här för att lära sej." Var står det att ďom är där för att lära sig? Dom är väl där för att visa vad dom kan?
Nej, dom är där för att tävla om 500.000 kronor
Citera
2021-01-26, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Hon Määry är en chef som sitter högt på sin stol i vardagen, hon tål inte att bli tillsagd helt enkelt
Ja Mother Mary verkar känslig i överkant när hon får kritik.
Synd att dom klipper bort situationen där kritiken framfördes.
Det är svårt att säkert säga om Marys tolkning är rätt eller om Henrik har rätt verklighetsbeskrivning.
Men jag håller på Henrik och tror att Mary har svårt att ta in information och/eller vill göra på sitt sätt och tar konstruktiv kritik som negativ kritik.
Citera
2021-01-26, 21:14
Medlem
kukflashs avatar
Hade också blivit less på att höra Määääärys dryga stämma vid arbete... "Heeeenrik, huuuur sschlåååår man in spik"
Citera
2021-01-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Snickarn från Skaraslätta får väl ändå runda hörnen lite. Han har ju rätt i sak men behöver känna av vad han har för människor runt om sig, annars blir han en dryg besserwisser. Eller han är nog lite av det redan.
Jag uppfattar honom som rak och lite kärv.
Inte som en dryg besserwisser.
Citera
2021-01-26, 21:31
Medlem
ChiCoLas avatar
Määry måste ju vara den mest avskyvärda människan man sett i tv på ett tag .
Citera
2021-01-26, 21:53
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
OM man nu är totalt okunning vad det gäller snickeri och farmenliv kunde man väl ha tränat lite innan. Köpt några brädor och provat att spikat lite.
Plank!
Citera
2021-01-26, 21:54
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Määry måste ju vara den mest avskyvärda människan man sett i tv på ett tag .

Japp! Ihop med käppkinesen Kim Jong-un. Määry har mer tandkött än hjärna. Förstår Skaramannen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in