Citat:
Joe Biden kanske redan har fått sin släng av sleven. Hans första fru och tre barn krockade när de skulle köpa julgran. Frun och dottern dog direkt och sönerna blev mycket svårt skadade. De återhämtade sig dock, men en av sönerna dog ändå för några år sedan. Kvar är Hunter.
Hunter ja.. Den tomten!
Han lär ju brinna i helvetet med samma logik.
Vänta och se.
Citat:
Personer som Trump vill ska mördas
Här borde man kanske väga in att Pence och Pelosi faktiskt var mordhotade efter att Trump hade försökt att bussa sin lynchmobb på dom.
Pence skulle hängas, men mobben fick inte tag på honom, så han klarade sig.
Pelosi skulle skjutas, men den som skulle utföra det uppdraget fick fel på bilen och var inte med vid stormningen.
Efter att Trump skickat lynchmobben till Kapitolium stängdes han av från sociala medier. Annars är det väl troligt att han hade bussat sin lynchmobb på Biden också?
–
Här borde man kanske väga in att Pence och Pelosi faktiskt var mordhotade efter att Trump hade försökt att bussa sin lynchmobb på dom.
Pence skulle hängas, men mobben fick inte tag på honom, så han klarade sig.
Pelosi skulle skjutas, men den som skulle utföra det uppdraget fick fel på bilen och var inte med vid stormningen.
Efter att Trump skickat lynchmobben till Kapitolium stängdes han av från sociala medier. Annars är det väl troligt att han hade bussat sin lynchmobb på Biden också?
–
Citat:
Snyggt försök att dribbla bort det jag skrev.
Jag bemödar mig inte att svara på det ni skrev då ni uppenbarligen vill styra bort från ämnet.
Men jag kan också ge ett ickesvar, se här:
Jag tycker träden är finast på våren..
Besvarade det vad ni skrev?
Nä, men som man bäddar får man ligga som sagt.