Citat:
Ursprungligen postat av
Uppvaxtiorten
Jag har inte
en källa jag får allt ifrån,
Citat:
jag söker efter fakta
och inte bara läser vad
vänsterblivna MSM skriver.
Om han är så ointelligent så frågar jag återigen,
vad har du lyckats med eftersom du är så intelligent.?
Nej självklart. Att förlita sig på en enda nyhetskälla är farligt. Allra helst ska man läsa brett och forma sig en egen åsikt
OK. Du tänker alltså fortsätta försvara en 6ggr bankrupt reality tv-clown.
Fråga 2:
vilka är dina främsta faktakällor?
Vilka faktakällor vägrar du läsa?
Mitt svar:
Jag har lyckats med en hel del.Trots att jag inte föddes med ett arv på 400milj dollar (källa: vänsterblivna pressen som fått en kopia på hans andelar i en stiftelse skapad av fred trump)
så har jag lyckats försörja mig själv. Jag arbetar 4h om dagen och studerar 4h .
När jag blir klar så tänker jag söka anställning, antagligen ochså ett bolån något år senare.
Därefter tänker jag arbeta i 35år tills jag fått ihop 3-5 milj kronor och kan pensionera mig vid 65års ålder.
Har jag tur så vill min sambo gifta sig med mig och bilda en familj. Då letar vi istället radhus och köper en bil.
Vad jag har lyckats med: inte försätta någon i konkurs. Inte få någon underleverantör att hoppa från verazzano bridge.
Inte få mina föräldrar att önska att jag dör (sa
Fred Trump till sin älskarinna om sonen donald
Har lyckats att inte gå i konkurs 6 gånger och få pappa att betala av mina skulder
Jag har lyckats att inte vara otrogen med en porrstjärna samtidigt som min fru föder barn.
Jag har aldrig behövt dölja mina högskolebetyg. Det är bara för valfri person att begära ut dem.
Jag har aldrig behövt skattefuska
bör jag fortsätta denna lista? du ser nog vart jag är på väg?